Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Amado7 schreef:Zo flauw. Heb ik een laptop te koop staan, reageerde iemand of ik wilde ruilen dus netjes teruggestuurd dat die dag erna al iemand kwam en als die hem niet wilde dat ik dan wel verder met haar in zee wilde. Prima, ze stuurde terug of ik het wilde laten weten.
Dag daarna laptop opgehaald dus berichtje gedaan dat hij er niet meer was. Ondertussen zag ik dat ik een review had dus zonder nadenken dacht ik dat het degene was die de laptop gekocht had dus heb 5 sterren teruggegeven. Bekijk ik die van mij, heb ik 1 ster. Blijkt het degene te zijn die hem ook graag wilde. Krijg gelijk een partij lelijke berichten toegestuurd. Vind het dan echt naaiend dat ze 1 ster geven en dan erbij zetten dat ik het product niet opgestuurd heb. En ik heb nog niet superveel reviews dus vind dat echt niet chill. Als je nou veel ervaringen hebt is het een ander verhaal.
En dan heb ik er ook nog eens 5 teruggegeven
Amado7 schreef:Zo flauw. Heb ik een laptop te koop staan, reageerde iemand of ik wilde ruilen dus netjes teruggestuurd dat die dag erna al iemand kwam en als die hem niet wilde dat ik dan wel verder met haar in zee wilde. Prima, ze stuurde terug of ik het wilde laten weten.
Dag daarna laptop opgehaald dus berichtje gedaan dat hij er niet meer was. Ondertussen zag ik dat ik een review had dus zonder nadenken dacht ik dat het degene was die de laptop gekocht had dus heb 5 sterren teruggegeven. Bekijk ik die van mij, heb ik 1 ster. Blijkt het degene te zijn die hem ook graag wilde. Krijg gelijk een partij lelijke berichten toegestuurd. Vind het dan echt naaiend dat ze 1 ster geven en dan erbij zetten dat ik het product niet opgestuurd heb. En ik heb nog niet superveel reviews dus vind dat echt niet chill. Als je nou veel ervaringen hebt is het een ander verhaal.
mvdende schreef:Laatste tijd veel met marktplaats bezig. Kan leuk uitpakken, maar ook verschrikkelijk irritant zijn.
Stond er gisteren nét een advertentie op, ik was één van de eerste die de advertentie had gezien. Gelijk een bod gedaan en telefoon nummer gebeld.
Ondertussen al zeker 8 keer gebeld, op verschillende tijdstippen, maar krijg steeds de voicemail.
Advertentie staat op gereserveerd.... Maar voor wie? Aangezien ik toch echt waarschijnlijk de 1e was met een reactie/ bod.
Dus grootste ergernis: mensen die een advertentie plaatsen en vervolgens niet meer reageren als je een bod doet/ berichtje stuurt. Of vaak pas véél later reageren als er al 10x over mij heen geboden is
DuoPenotti schreef:Ja de eerste die bied kun je zijn, maar waarschijnlijk niet degene die het beste heeft geboden.
Nu vind ik het van de verkoper ook niet slim, als iemand dan 8 keer belt zou ik denken, die wil nog wel meer betalen en dan wel even kijken wat daar uit te halen valt