Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 11:40

Hagelslag vind dat het netjes aanpakt! Daar mogen mensen een voorbeeld aan nemen. Heb vaak van vriendinnen van vroeger slechte verhalen gehoord over de ouders die de nieuwe relatie niet handig aanpakken tov de kinderen. Zij werd toen dus ook gewoon heks genoemd door de kinderen, doordat ze zich zo opdrong naar ze. (geef wel eerlijk toe ze was ook een aparte :') )

Peelie, inderdaad zoals Dayanara zegt; powervrouw! Knap hoe je er zo mee omgaat.

Heb Tinder links laten liggen maar sinds kort leuk gesprek met iemand. Ik heb gewoon recente foto's op mijn profiel staan maar ben toch bang dat ik in het echt tegen val voor hem? Wil graag mensen niet teleurstellen + m'n zelfvertrouwen mag wel eens wat meer worden maar weet niet hoe haha. Toch maar de moed vinden om af te spreken want wil het niet laten dood bloeden...

djinnie

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 11:43

Nereids, dat herken ik. Ik heb ook recente foto's in mijn profiel en die zijn niet bewerkt, maar toch ben ik ook bang dat ik in het echt dan tegenval. Ik ben behoorlijk onzeker.

Maar ik moet daar dan toch aan werken, want de enige die daar last van heeft ben ik zelf. Mijn zelfvertrouwen is in ieder geval niet beter geworden toen mijn ex me aan de kant zette zonder met zijn ogen te knipperen... :x

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 11:48

Djinnie je haalt me de woorden uit de mond. Ik ben geen maat 34 maar dat is ook op de foto's te zien, maar ook niet overgewicht oid. En je gaat natuurlijk niet je minst flatterende foto's online gooien. Dus ik ben dan altijd bang dat ze mij dan slanker inschatten.
Als ik iemand ontmoet in het echte leven zeg maar heb ik daar geen problemen mee want dan hebben ze me al gezien :+
Wel banketstaaf van je ex, dat verdient niemand.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:00

Mijn ex blijkt alleen nog maar te vallen op volgzame, buitenlandse, zeer donkere dames met enorme billen. Kan ik me heel druk maken waarom ie in vredesnaam mij niet leuk vond maar eigenlijk was ie zelf ook totaal niet leuk......

Om maar te zeggen, wat een ander van je vindt is iets van een ander. Je eigen referentiekader is het allerbelangrijkste. Tevreden met jezelf? Dan straal je dat uit, daar word je altijd knapper van! Wij vrouwen hangen zoveel op aan maten etc. maar de meeste mannen doen dat helemaal niet.

En weet je, waardeert hij je niet om wie je bent, is ie je toch niet waard....

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:18

Silly1972 schreef:
Super lief <3 , maar wij wonen nou niet bepaald in de buurt haha.

Maar ik woon wel in de buurt zie ik! Ik ben 3x per week in Almere ivm werk. Denk er maar over na :)

Meiden, jullie zijn te lief!

Ik heb ook helemaal niks meer van hem gehoord, we zijn inmiddels ruim een week verder... ik heb hem niet geblokeerd op de app, maar wel op facebook en insta verwijderd. Ik verwacht eigenlijk ook nooit meer wat van hem te horen.

En als exclusief daten al een relatie is, dan kan ik een aantal dames uit die waan halen. Nee. Exclusief daten is in de ogen van de meeste mannen geen relatie. Je moet dat echt uit(be)spreken...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:27

Peelie schreef:
Silly1972 schreef:

Maar ik woon wel in de buurt zie ik! Ik ben 3x per week in Almere ivm werk. Denk er maar over na :)

Ik heb ook helemaal niks meer van hem gehoord, we zijn inmiddels ruim een week verder... ik heb hem niet geblokeerd op de app, maar wel op facebook en insta verwijderd. Ik verwacht eigenlijk ook nooit meer wat van hem te horen.

En als exclusief daten al een relatie is, dan kan ik een aantal dames uit die waan halen. Nee. Exclusief daten is in de ogen van de meeste mannen geen relatie. Je moet dat echt uit(be)spreken...

Klopt helemaal, is ook mijn ervaring. Ik was aan het daten met een jongen en dat was ook exclusief. Maar zodra het woord "relatie" ter sprake kwam, klapte hij volledig dicht :")

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:32

Peelie schreef:
Silly1972 schreef:

Gezellig :D
Kan ik je niet gelijk inhuren als fysiotherapeut? hahaha

Ben ook bang dat je hier niets meer van gaat horen.
En is jammer, maar je verdiend beter

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:34

Kan aan mij liggen, maar ik vind het vreemd. Als je samen besluit exclusief te daten, dan wil je blijkbaar met elkaar verder. Waarom dan de angst om dat een relatie te noemen? :')

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:43

Heb je helemaal gelijk in Daffodil! Ik maak mezelf wijs dat hij een ander/beter beeld van mij heeft dan dat ik werkelijk ben.

Ik snap ook niet waar die angst voor het woord relatie vandaan komt. Misschien dat ze zich dan 'echt gebonden' voelen?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:43

Ach weet jij veel wat er in iemands hoofd omgaat.
Mensen zijn nou eenmaal rare wezens.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:44

Dat zal per mens wel verschillen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:46

Haha. Silly. Ik wil je best wat tips geven, maar mij inhuren wordt een beetje lastig :P

Exitium, geen idee. Maar dat is blijkbaar een kronkel in de kop van mannen/vrouwen. Daten, ookal is het exclusief is blijkbaar toch nog vrijblijvend genoeg... zodra de stempel relatie er op zit is het opeens GAME OVER ofzo. Geen idee waarom dat zo ervaren word.

Ik was ook zo van als je exclusief date ben je gewoon een ding en heb je een relatie. Heel diep in mijn hartje denk ik dat ook nog steeds, maar ik weet inmiddels dat het effectief gezien gewoon anders werkt...

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:53

Nee, die logica snap ik ook niet. Dat daten vrijblijvend is kan ik inkomen, maar zodra je er het label 'exclusief' op plakt, ga je in mijn optiek toch echt een stap verder. Vind het een vreemde gedachtegang dat hoewel je bij wijze van spreken alles samen doet en geen behoefte hebt aan daten met anderen, je het toch als vrijblijvend ziet. Ook niet echt eerlijk richting de ander :x

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:56

Goed om te weten dat dat anders werkt. :P Dat laatste zou ik namelijk ook denken.

En je hebt helemaal gelijk, daffodil. Zelfvertrouwen staat iedereen. Ik heb maat 42, echt wel wat spekjes teveel, hahaha, en van mijn cellulitis word ik niet blij, maar ik mag er zijn. Alleen soms is dat wel wat lastig om het echt te geloven.

Als iemand me niet waardeert om hoe ik eruit zie, dan is daar het gat van de deur. Ik ga me niet veranderen, behalve als ik dat zelf wil.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 13:05

Ik denk dat als de stempel relatie erop zit je niet zomaar van iemand afkomt ofzo. Gevoelsmatig dingetje. Relatie zit je meer aan elkaar vast dan exclusief daten, tenminste, zo voelt dat voor mij

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 13:13

Dat denk ik ook Zertab. Is natuurlijk voor iedereen anders maar kan me voorstellen dat iemand dan denkt dat het 'moeilijker' te verbreken is dan wanneer het exclusief daten is.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 13:15

nereids schreef:
Dat denk ik ook Zertab. Is natuurlijk voor iedereen anders maar kan me voorstellen dat iemand dan denkt dat het 'moeilijker' te verbreken is dan wanneer het exclusief daten is.

Precies. En tussen ons was er toen al regelmatig een woordenwisseling, dus vandaar dat hij er niet aan wilde beginnen denk ik :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 13:19

djinnie schreef:
Goed om te weten dat dat anders werkt. :P Dat laatste zou ik namelijk ook denken.

En je hebt helemaal gelijk, daffodil. Zelfvertrouwen staat iedereen. Ik heb maat 42, echt wel wat spekjes teveel, hahaha, en van mijn cellulitis word ik niet blij, maar ik mag er zijn. Alleen soms is dat wel wat lastig om het echt te geloven.

Als iemand me niet waardeert om hoe ik eruit zie, dan is daar het gat van de deur. Ik ga me niet veranderen, behalve als ik dat zelf wil.

Ik ka je zetten dat er meer dan genoeg "markt" is voor een maatje 42. Zeker als je je gewoon lekker in je vel voelt in maat 42. Imo is daar overigens helemaal niks mis mee :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 13:19

Ik denk dat je met exclusief daten wel de lusten hebt maar niet de lasten en dat je gevoelsmatig nog wat afstand houd ofzo want het is geen relatie. Zo zou ik erin staan iig. Met een relatie doe je toch ook vaak wel dingen met vrienden en familie en heb je 'verplichtingen'. Met een date zou ik dat soort dingen niet doen

Maar goed, uiteindelijk is het maar net welke naam je er samen op plakt. Als je er beide hetzelfde instaat is het allemaal prima

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 13:26

Zertab schreef:
Ik denk dat als de stempel relatie erop zit je niet zomaar van iemand afkomt ofzo. Gevoelsmatig dingetje. Relatie zit je meer aan elkaar vast dan exclusief daten, tenminste, zo voelt dat voor mij

En wat meer verplichtingen. Verjaardagen, schoonouders enzo haha

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 13:29

Maar is exclusief daten dan niet een beleefde term voor 'ik heb wat plezier met je totdat er wat leukers langs komt gelopen'? Voor mij hoeven al die labeltjes niet zo, lekker simpel, ofwel hebben we wat ofwel niet. En alles wat niet is, is in mijn ogen vriendschap. Of fiets naargelang hoe ver je gaat. :)
Ik vraag me af hoe jullie daartegenover staan? Zou het soms niet simpeler zijn om juist minder overal een label op te hangen?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 13:32

Ik vind een label wel fijn. Zodra er sex bij komt kijken is het voor mij meer of anders dan een vriendschap. En meteen ook duidelijk wat de intenties zijn

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 14:10

Ik weet het niet. Ik weet wel dat hij juist niets extra's kreeg, omdat hij het geen relatie wilde noemen (geen seks, niet samen slapen etcm)

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 14:23

Ik had ooit via tinder echt een hele leuke jongen leren kennen. Klikte van beide kanten, maar hij was nog te veel met zijn ex bezig dus meteen maar een eind aan gemaakt. Paar maanden later werd ik gebeld door hem. Helemaal verbaasd. Hij is naar mij thuis gekomen, maar die hele "verliefdheid" was toen echt wel verdwenen van uit mij. Dat ook maar meteen gezegd toen hij nog eens langs wou komen. :) maar er zitten ooit echt wel leuke kerels op.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 14:26

Labels geeft mensen een zekere mate van voorspelbaarheid. Maar je moet een label dan wel afkaderen want voor mij is exclusief daten nog geen relatie.