Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prugelpiet schreef:Ik kom hier na heel lang meelezen en kijken weer eens binnenvallen. Met een vraag, want een apart topic openen voelt nogal nutteloos.
Ik heb een ontzettend leuke playsuit gezien op Shein via een advertentie. Ik krijg hem maar niet uit mn hoofd. Nu heb ik binnenkort een festival op het strand en daar lijkt me dit echt heel erg leuk voor![]()
Maar, Shein is en niet optijd binnen, en eigenlijk wil ik daar gewoon helemaal niet bestellen. Het kost geen drol, en kan in mijn ogen niet eerlijk gemaakt worden. Verder zijn de stofjes het vaak ook net niet.
Maar goed, ik kan, hoe hard ik ook zoek, nergens iets vergelijkbaars vinden![]()
Ik heb al op zalando gezocht, wehkamp, H&M, Boohoo, gewoon gegoogled. Maar ik ben alles behalve mode bewust en bestel vaak een hele zooi op Zalando, dus ik ken ook niet erg veel websites. Kan iemand een winkel of site bedenken waar ze iets soortgelijks verkopen? Ik vind het zo leuk dat de bovenkant wat losser zit, dus dat is wel een beetje wat ik zoek.
Help![]()
[ [url=m/f4IZOs.png]Afbeelding[/url] ]
Pluisje1998 schreef:Aaah thanks allemaal!
Toffe outfit Doubtless!
Volgende week ga ik beginnen met stage, dus dan hoop ik weer wat vaker dingen te posten. Zal een beetje afhangen van wat de dresscode gaat zijn.
Ik ben voor stage ook nog op zoek naar een fijne spijkerbroek. Ik ga stage lopen als productie-assistent bij een poppodium, dus ik ga oa meewerken met de stagehands. Het is dus belangrijk dat ik er wel een beetje in kan bewegen.
Hebben jullie misschien tips voor een zwarte, skinny, high waist spijkerbroek, die ook nog een beetje stretchy is?? Helemaal fantastisch als ze ook lengtematen hebben.
Pluisje1998 schreef:Aaah thanks allemaal!
Toffe outfit Doubtless!
Volgende week ga ik beginnen met stage, dus dan hoop ik weer wat vaker dingen te posten. Zal een beetje afhangen van wat de dresscode gaat zijn.
Ik ben voor stage ook nog op zoek naar een fijne spijkerbroek. Ik ga stage lopen als productie-assistent bij een poppodium, dus ik ga oa meewerken met de stagehands. Het is dus belangrijk dat ik er wel een beetje in kan bewegen.
Hebben jullie misschien tips voor een zwarte, skinny, high waist spijkerbroek, die ook nog een beetje stretchy is?? Helemaal fantastisch als ze ook lengtematen hebben.