Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fem

Berichten: 12527
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 08:39

Cer schreef:
Exitium schreef:
Ik heb Tinder een tijdje, maandje ofzo, niet geopend en kreeg vorige week een melding dat als ik Tinder niet binnenkort zou openen, m'n profiel onzichtbaar zou worden

:oo
Ohhh dan zijn er een paar door t mandje gevallen :')


Ik had een paar maanden terug precies hetzelfde, dus jaren erop zitten kan niet...

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:16

Haha Cer, jammer voor hem dan :P

Storm wat ga je met je date doen? Nogmaals op date na die zoen of wacht je tot hij een voorstel doet?

Enkel vriendschappen geloof ik ook niks van :') Maar goed als iemand daarin gelooft, prima.

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:34

Ik geloof er ook niks van, als je dat als vrouw gelooft ben je gewoon naïef. Tinder is niet voor vriendschappen.

Storm

Berichten: 20881
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:48

gribaldi schreef:
Storm wat ga je met je date doen? Nogmaals op date na die zoen of wacht je tot hij een voorstel doet?


Ik ga helemaal niks doen nu. Ik wacht hem af. Het moet ook vanuit hem komen. Hij weet wat ik wil, nu is het aan hem. Maar het is wel heel lastig, vooral omdat ik altijd zo impulsief ben.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:52

Snap ik, ben benieuwd. Hopelijk laat hij wat horen :)

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:56

Als het alleen voor vriendschappen is heeft hij dan ook interesse in mannen? Noem mij jaloers, maar als mijn vent op zoek is naar vrouwelijke vriendschappen zou ik daar ook niet bepaald gelukkig van worden. Natuurlijk als hij goed om zou kunnen gaan met een collega of wat dan ook geen probleem. Maar echt actief op zoek? :n

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 10:53

Jammer is dat he Cer! Denk je een leuke match te hebben valt het later toch tegen! :Y) Zie dat meestal pas als we over gaan op whatsapp, daar staat dan een recentere foto (waarvan je denkt die 10 jaar hebben je 20 jaar ouder gemaakt) :')

Ik wissel nog wel eens van haarkleur, in de zomer licht en in de winter donker. Nou vroeg een match gister welke kleur heb je nu? En ik kwam tot de conclusie dat de zon gekke dingen heeft gedaan met mijn balayage. Ik ben nu bruin, rood, koper, blond, platina en her en der een grijze haar(Maar dat komt dan weer niet door de zon :+ ). Toch maar weer eens naar de kapper!

En van die man die voor vriendschappen tindert, ik denk dat jou vriendin terecht in tranen was. Sowieso zit je niet alleen daarvoor op Tinder. Bovendien als iemand dat al doet had hij dat van tevoren tegen haar kunnen zeggen. Nu is het sneaky en dat is nooit ok.

Loolotte

Berichten: 1859
Geregistreerd: 05-09-09

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 11:42

Het hele verhaal over vriendschappen via Tinder zou ik dus écht niet slikken als vriendin zijnde := Ik vind het leuk dat dat soort dingen ontstaan, maar niet de reden waarom ik het gebruik.
Hopelijk hoor je gewoon snel wat Storm!
Tinder-match hier heeft al 2 dagen niks van zich laten horen, terwijl we normaal gesproken de hele dag wel een beetje heen en weer appen. Twijfel nu een beetje of ik zelf wat ga sturen.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 11:44

Gewoon wat sturen :) Tenzij je hem niet wilt :P

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 11:58

Loolotte, gewoon wat sturen! Dan heb je meer duidelijkheid.

Storm, ik ben benieuwd of hij initiatief gaat nemen. Nog steeds heel de dag door aan het appen?

Gisteren na mijn afspraak in Rotterdam even langs spierbundelmeneer gereden, half uurtje gechillt in de zon. Wat een contrast weer na al zijn foto's en filmpjes van de avond ervoor :+ . Ik vind het wel hilarisch, relatiemateriaal is het in ieder geval niet, maar ik vind het wel fijn zoiets luchtigs. En misschien ergens wel goed dat er niet echt gezoend wordt, kan ik ook niet verliefd worden.

Met ex-fwb probeerde ik nog wel gewoon vrienden te zijn en hoopte dat we vriendschappelijk kunnen afspreken. Een gesprek met hem gehad en hij wil niet, hij vindt het te moeilijk (of hij heeft geen zin :+ ). Jammer voor mij maar rationeel gezien heeft hij gelijk en is het ook beter voor mij. Geen stiekeme hoop meer.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 12:58

Lindafleur hoe jammer ook, waarschijnlijk is het idd beter. Uit het oog en uit het hart. Kun je ook weer meer openstaan voor iets nieuws toch?

Nikki_
Berichten: 1470
Geregistreerd: 01-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 15:34

Fem schreef:
Exitium schreef:
Ik heb Tinder een tijdje, maandje ofzo, niet geopend en kreeg vorige week een melding dat als ik Tinder niet binnenkort zou openen, m'n profiel onzichtbaar zou worden

:oo
Ohhh dan zijn er een paar door t mandje gevallen :')


Ik had een paar maanden terug precies hetzelfde, dus jaren erop zitten kan niet...


Mijn profiel heeft zeker een half jaar aangestaan terwijl ik Tinder van mijn telefoon had verwijdert en heb ook nooit zo'n berichtje gekregen.. geen idee of hij nu nog zichtbaar is dus ga het ook niet checken want ik ben hartstikke blij met mijn vriend die ik via Tinder heb leren kennen <3

Bestaan er ook geen apps voor bijv een sportmaatje? Gymder oid? Ik ging daar destijds op kijken en kreeg toen alleen maar mensen van hetzelfde geslacht:) misschien is zoiets iets voor die jongen? :)

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 16:36

Heerlijk zo'n dagje strand :P

Afbeelding

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 17:05

*Kruipt weer onder meeleessteen vandaan..

Tinderen voor vriendschap. Tsja..mn ex scharrel zat ook met die reden op tinder zei hij, iig niet voor een relatie of ons. Denk dat het hem vooral om de aandacht en sexting ging. Maar hoe dan ook, als je in een relatie zit en je doet dat zomaar, dan zou ik daar ook wel mn vraagtekens bij hebben. Hij hoeft er fysiek mss niks mee te doen, maar denk dat ik not amused zou zijn..

Loolotte, gewoon wat sturen!

LF, jammer dat vrienden met exfwb niet zo goed lukt. Maar logisch dat hij dan kiest voor geen contact als het te pijnlijk is.

Lekker dagje strand ailill

Rytir, die grijze haren komen vast door de mannen? Hahaha.

Hier eindelijk ‘vakantie’. Tussen aangalingstekens, want ik moet nog wel gewoon werken, maar alle tentamens achter de rug en de druk van het eerste jaar is eraf, want geen bindend studie advies meer! Hoera! Dat betekent dus ook meer tijd om me wat actiever op de markt te gaan begeven. Tinder maar weer updaten en gaan swipen.

Eloya

Berichten: 5216
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 17:22

Hier zometeen op date nummer 3 met een jongen :P ben benieuwd. dit voelt opzich wel goed de laatste 2x en dat is voor mij al heel wat :P

LilChar

Berichten: 1256
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 17:40

Eloya schreef:
Hier zometeen op date nummer 3 met een jongen :P ben benieuwd. dit voelt opzich wel goed de laatste 2x en dat is voor mij al heel wat :P


Wat leuk zeg! Wat gaan jullie doen?

Storm

Berichten: 20881
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 18:13

Ailill schreef:
Heerlijk zo'n dagje strand :P

[ [url=m/Aefh3I.jpg]Afbeelding[/url] ]


Superleuk Ailill! Knappe mannen hoor!

En LF, we appen inderdaad nog steeds de hele dag. Alleen de appjes gaan nu regelmatig de ondeugende kant op haha

Eloya,veel plezier!

Jibbel weer in tinderland hoezeeeee! :D

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 18:34

Veel plezier Eloya! Date 3 is wel een goed teken :D

Storm, is toch ook altijd wel leuk toch O:) Heb je ook nog weer contact met meneer Tesla? Dat was deze niet toch?

Ik vind een week wachten op een date wel heel lang hoor! We appen wel de hele dag door wat, maar ik ben zo ongeduldig :+

Storm

Berichten: 20881
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 18:57

Ik heb 'm afgekapt, die meneer Tesla. Ergste was dat hij dus gewoon een relatie heeft maar hij wilde mij er graag bij. Dacht 't nie!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110971
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 19:00

Storm schreef:
Ik heb 'm afgekapt, die meneer Tesla. Ergste was dat hij dus gewoon een relatie heeft maar hij wilde mij er graag bij. Dacht 't nie!


Die durft! Hoe kwam je er achter?

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 19:26

Wow, wat een zak :oo

SophievdV
Berichten: 14762
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 19:30

Wohooo oké! Hoe kwam je daar achter idd?

Storm

Berichten: 20881
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 20:07

Hij vertelde het de laatste keer dat ik 'm sprak

Berdien

Berichten: 64646
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 20:42

Wow Storm, meen je :oo Wat een smerige streek...

Een week is niks Yvanka! Ik moet ruim twee weken wachten.. maar ik zie hem zondag gelukkig weer. Appen wel elke dag, de hele dag :D

Eloya

Berichten: 5216
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 20:47

Ieuw storm nee ik zou ook passen!

Ik heb bij hem gegeten. Hij had gekookt voor mij en we hebben gekletst. Hij heeft gitaar gespeeld en gezongen. En nadat hij mij thuis had opgehaald heeft die mij terug gebracht (wonen 200 meter van elkaar blijkt XD) maar ik loop op krukken :p ivm peesontsteking.

Maar toen die weg ging gaf die een kus ipv een knuffel. In eerste kus ooit :p geen zoen. Maar voor mij is dat al een mega stap ivm vrij erg op mijn persoonlijke ruimte gesteld.
Maar was dus leuk :p