). Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar aangezien er erg weinig genoteerd is in het verleden weten we niets van voor 2018. lizy29 schreef:Wij hebben vandaag ook drie groepjes met ieder een eigen ram apart gezet. Heel benieuwd wat dat gaan doen. Ze hebben ook alledrie een tuigje om (wat een pokkewerk is dat omdoen zeg).
Ik ben erg benieuwd hoe ze het gaan doen!
Ik heb een tijdje terug per ongeluk een broer/zus combi gehad bij de konijnen (verkeerd gesekst) Als je wilt stuur ik jou even foto’s van de jongen via pb. Die heb ik zelf liever niet op bokt staan…
misschien kan dat sommige problemen die we af en toe hebben wel verklaren. Traag groeiende lammeren, we hebben al 2 buiten-baarmoederlijke drachten gehad (iets wat normaal gesproken zeldzaam is), sommige ooien zijn wat lastig drachtig te krijgen etc.. maar goed, hoe meer schapen, hoe meer kans op problemen
. Maar in dat geval gaat iedereen (ongeacht of ooi/ram) naar de slager. 
juval schreef:ik weet eigenlijk maar weinig van schapen. Maar ooit hoop ik toch wel een koppeltje te kunnen houden. We zullen zien.
Hebben jullie Clarksons Farm gezien? Vond het wel grappig om te zien hoe het met zijn schapen ging.
Marcella schreef:Moestuin schreef:Mijn suffolk ram loopt nu bij mijn ooien die niet gedekt mogen worden. Ik verwacht geen verrassingen
Sorry voor de flauwe humor
Waarom krijg ik nu het idee dat hij het straks toch ineens kan.

We hebben in totaal maar 1 courgette gehad en 2 mini komkommers

Hopelijk zijn er vannacht niet meer overleden en ben je er snel vanaf!
van de andere hen) zaten blijkbaar tot voor kort samen met een overschot aan hanen, ze zagen er allemaal niet uit. Ik heb ze goed gecontroleerd op luizen en mijten maar gelukkig niks gevonden.
er zat echt een joekel bij. In totaal ruim 11kg kip (inclusief karkas waar ik nog bouillon van ga trekken).