Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonWencke schreef:Ikke, bedoel je deze? https://www.bol.com/nl/nl/p/thomas-the- ... 011347274/
fransje23 schreef:Ik zoek een zadeldekje , dressuur, donkerblauw met bruine of zwarte (nep) leren rand. Liefst ook nog betaalbaar.
Weet zeker dat ik die ergens gezien heb,ooit.
Stal_Fiore schreef:fransje23 schreef:Ik zoek een zadeldekje , dressuur, donkerblauw met bruine of zwarte (nep) leren rand. Liefst ook nog betaalbaar.
Weet zeker dat ik die ergens gezien heb,ooit.
Had Equestrian Stockholm niet zo’n dekje…
Deze bedoelde ik:
[ [url=m/Hr2SiM.png]Afbeelding[/url] ]
_Christina schreef:Misschien is er iets leuks met het logo of thema van die vereniging te doen? Als je ook kunt buigen en er bakjes op wilt lijmen, dan kun je er een soort lampje van maken. Een figuurtje waar licht doorheen valt en dan de onderkant ombuigen of twee stukken laseren die je dan (iets schuiner dan haaks) in elkaar steekt. Waar je dan van binnen een bakje op lijmt waar een waxinelichtje in past.
Sheran schreef:_Christina schreef:Misschien is er iets leuks met het logo of thema van die vereniging te doen? Als je ook kunt buigen en er bakjes op wilt lijmen, dan kun je er een soort lampje van maken. Een figuurtje waar licht doorheen valt en dan de onderkant ombuigen of twee stukken laseren die je dan (iets schuiner dan haaks) in elkaar steekt. Waar je dan van binnen een bakje op lijmt waar een waxinelichtje in past.
Ja iets met het logo of thema was inderdaad sowieso het idee, want dat is natuurlijk super leuk!
Het gaat om een lasersnijder, dus het wordt waarschijnlijk iets van hout. Dat ga je niet kunnen buigen, maar je kunt wel meerdere delen van een doosje schudden die je dan in elkaar kan schuiven zodat je er inderdaad een lampje achter kan zetten, dat is een leuk idee!
madeliefw schreef:Hoi, ik zoek eigenlijk heel specifiek dit
Mijn ogen kunnen niet alle make up removers hebben en deze heb ik al sinds mijn jeugd, bijna 20 jaar nu? Op een gegeven moment niet meer in de drogist verkrijgbaar maar nog wel online. En was hij eerst in Duitsland of via bol.com nog te verkrijgen nu dus ook niet meer. Wie weet waar ik nog een voorraadje kan bestellen?