Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 11:21

Jemig Nicky, wat een eikel! Niet echt normaal om het zo af te ronden :n

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 11:23

Wat balen Nicky! Vind het eigenlijk best "laf" dat hij zo ineens wegrent zonder duidelijke reden.

Danielle fijn dat jullie daarin hetzelfde staan. Soms kan even afstand na een weekend samen zijn ook heerlijk zijn.
Hier is dat juist totaal niet, laatst een heel weekend samen geweest en het moment dat je dan net thuis bent krijg je een appje "Ik mis je". Kan ik wel waarderen, zelf ben ik ook zo'n muts op een roze wolk die hem dan weer echt kan missen omdat het zo fijn was samen.
Zien elkaar nu ruim een week niet, balen we beide onwijs erg van maar het zit er gewoon echt even niet in. Beide erg veel werken waarvan hij voornamelijk overdag en ik voornamelijk avonden.

Zijn nu 3 maanden samen, nog geen een keer ruzie of discussie gehad. Van de week een situatie gehad waarbij ik hem echt even nodig had als mentale steun, luisterend oor. Heel fijn om te zien hoe hij die ruimte dan voor mij maakt.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 11:29

Ja dat is toch mooi, ook voor jullie dat jullie daar hetzelfde in zijn..

Wij hebben ook nog geen ruzie oid gehad inderdaad, gaan vanaf half april met elkaar om.
Wel paar keer dat hij een "idee" heeft, maar totaal niet werkt oid, normaal kan ik dan snel pissed worden, maar nu totaal niet.

Wonen jullie een beetje bij elkaar in de buurt?

Ik had helaas al na paar weken een dikke huilbui terwijl hij bij mij was (gedoe met ex en hond die bij hem was en ineens weg moest etc....). Ach, dat hoort er ook bij! En hij ging er goed mee om gelukkig hahah

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 11:47

Ach een grote huilbui hoort er ook bij toch, weet je direct hoe hij ermee om kan gaan of juist niet.
Hoelang waren jullie nu ook alweer samen?

Wij wonen 25minuten rijden van elkaar vandaan. Maar het haalt gewoon niet uit als ik pas om 22.30uur klaar met werken ben en hij de volgende dag om 6uur weer uit bed moet. Dan zou het enkel om het slapen gaan en aangezien ik zo beroerd slaap bij hem (moet gewoon nog wennen, slaap altijd de eerste tijd slecht bij iemand) gaat dat hem niet worden omdat ik ook gewoon weer moet werken de volgende dag.

Ik moet wel bekennen dat hij in vrijwel het begin van onze relatie ook mijn enorme "bitch-kant" ontmoet heeft hoor. Die bitch-kant was niet op hem gericht maar hij heeft hem wel ontmoet :') 26 februari is mijn vorige relatie uit gegaan en op 3 maart had ik mijn eerste date met mijn huidige vriend. Sindsdien elkaar meerdere keren per week gezien dus hij heeft het hele gedoe meegekregen van de nasleep met mijn ex (spullen terug zien te krijgen enzo). Maar daar kunnen we nu wel hard om lachen, we maken regelmatig de opmerkingen "Karma is a bitch" waarna hij hard roept "En Colien ook!!!" waarna ik dan roep "Je was gewaarschuwd voordat we een relatie begonnen" om vervolgens een dikke knuffel te krijgen.

Afgelopen weekend trouwens ook mijn ex weer voor het eerst sinds onze relatiebreuk gezien. Vriend was hiervan op de hoogte en gaf mij alle ruimte en vertrouwde mij er volledig in zei hij, zo fijn!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 11:47

Zwaai! Voor degene die het leuk vinden om een update te krijgen....
We hebben net gehoord dat ons bod op een huis is geaccepteerd. 1-9 staat de overdracht gepland.
We zijn zo gelukkig samen. Echt heel bijzonder.
Dus dames en heren.... Heb hoop. Ze zitten er echt tussen op Tinder...

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 11:53

Wauw wat super gaaf shirley! Kunnen de paarden mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 11:55

Wat super leuk! Jullie laten er geen gras over groeien! Huis in Ede of? Dat was jij toch die hier in de buurt woonde :+

En idd hou hoop. Hier ook half jaar samen. Nog nooit ruzie of onenigheid gehad. En eigk enige grote reden om niet samen te gaan wonen is dat we dat als studenten niet kunnen betalen.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 11:59

Heeee wat top Shirley!!! Heeeeeeel veel plezier samen!!

Ik was 4,5 jaar samen Colien en 3,5j samenwonend en hadden 4 honden samen.

Hij had een week nadat het uit was gelijk al een ander (nouja, eigenlijk speelde het al wat terwijl wij nog iets hadden gaf hij eerlijk toe laatst.. Niet afgesproken maar wel contact, en dat vind ik eigenlijk ook al vreemd gaan).

Ik hoef mijn ex echt nooit meer te zien hoor, we zijn niet goed uit elkaar gegaan en hoef dat ook niet goed te maken. Mijn moeder kwam zijn stiefmoeder en zijn vader tegen laatst, zijn vader zegt geen hoi of doei meer, met zijn stiefmoeder heeft ze nog wel staan praten.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 12:10

Wauw Sure_lee! Dat gaat snel. Fijn dat het zo goed gaat.

Danielle, ik snap dat je hem dan liever nooit meer ziet. Wel lastig als je dan ook nog samen honden hebt, je wilt toch het beste voor je beestjes.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen behoefte had om mijn ex weer te zien hoor, maar het was de verjaardag van een gezamenlijke vriendin waarmee we beide erg goed bevriend zijn. We wilde haar beide niet laten zitten op haar verjaardag dus nouja dan krijg je die dingen. Hebben samen ook niet gesproken of iets dergelijk, vond ik niet nodig, ik hoef hem geen verantwoording af te leggen waarom ik dingen heb gedaan op de manier zoals ze zijn gegaan. Wel heb ik blijkbaar onbewust gesprekken afgekapt die hij probeerde aan te knopen over random andere dingen, dat was misschien niet helemaal nodig geweest maar is niet bewust gegaan :')

edit: Ik was trouwens 3,5 jaar samen met mijn ex, nooit samengewoond.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 12:13

Nouja die ene hond is nu bij een ander baasje als het goed is, en de andere 3 zijn nu echt alleen van mij, dus zal hij nooit een beslissing over mogen maken, dus die beschouw ik ook niet als "zijn" honden meer. Dus nadat het met Lizzy uit de hand is gelopen qua contact voor nieuw baasje te zoeken, heb ik geen contact meer met hem. Nog 1x gevraagd hoe het met haar gaat bij de nieuwe baasjes en nu vind ik het wel prima. Los laten en verder gaan..

Ohja, gezamelijke vrienden is wel wat inderdaad. Hadden wij "gelukkig" niet wat dat betreft..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 12:34

He wat balen Nicky :\ Zeker op deze manier. Niet fraai :n

Wat goed Shirley, gefeliciteerd!

Hier gaat het zo z'n gangetje. Hem hem nou een week niet gezien, omdat ik hysterisch druk ben. Op zich best wel lekker, want er speelt nou zoveel (heel druk met werk, nieuw huis kopen, druk sociaal leven) en ik heb gewoon even niet de ruimte in mijn hoofd voor een man :') Zou hem vanavond zien, maar hij moet werken. Nou wordt het morgen. Of vrijdag. Of... ? Hebben dagelijks wel veel app contact, maar ik vind het zo ook wel even prima.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 12:54

DanielleB schreef:
Nouja die ene hond is nu bij een ander baasje als het goed is, en de andere 3 zijn nu echt alleen van mij, dus zal hij nooit een beslissing over mogen maken, dus die beschouw ik ook niet als "zijn" honden meer. Dus nadat het met Lizzy uit de hand is gelopen qua contact voor nieuw baasje te zoeken, heb ik geen contact meer met hem. Nog 1x gevraagd hoe het met haar gaat bij de nieuwe baasjes en nu vind ik het wel prima. Los laten en verder gaan..

Ohja, gezamelijke vrienden is wel wat inderdaad. Hadden wij "gelukkig" niet wat dat betreft..

Gelukkig dat het contact dan nu losgelaten kan worden. Inderdaad lekker verder gaan.

De gezamenlijke vriendin was "oorspronkelijk" een vriendin van hem, maar in die 3,5 jaar dat ik bij mijn ex over de vloer kwam is het echt een van mijn beste vriendinnen geworden. Zij reist nog geregeld deze kant op en ik ga nog geregeld die kant op. Ik ga die goede vriendschap ook niet laten vallen omdat het toevallig ook een vriendin van mijn ex is. Ze staat ook niet tussen mijn ex en mij in, het is niet dat we de ander afkatten tegen haar ofzo. Maarja zo'n verjaardag kan dan dus lastig zijn, al is het verrassend goed verlopen hoor.

Berdien, niet slecht of als aanval bedoeld hoor; maar het klinkt alsof je eigenlijk geen zin hebt in een man in je leven (of deze man in je leven). Is het dan wel eerlijk naar hem om hem toch zo bezig te houden?

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:10

Bedankt allemaal. Ja dat was ik inderdaad die in Ede ging wonen. We hebben een huis gekocht in Huizen. Is dichtbij zijn zaak. Ede iedere dag op en neer is geen pretje.
Hij was liefde op het eerste gezicht maar het huis ook... dus komt mooi uit haha.
Nu op zoek naar een fijne plek voor de paardjes in de buurt van Huizen. Daar hebben ze gelukkig ook mooie bossen en heide. Dus ga Ede hoop ik niet al te veel missen.

Wel leuk om te lezen dat degen die toen in het topic zaten en wat serieuzer met hun date waren, dat over het algemeen nog zijn....

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:19

Hij weet vanaf het begin waar hij aan toe is hoor :) Ik maak er geen geheim van dat ik 40-60 uur per week werk. En we zijn erin gestapt met de gedachte 'we zien wel hoe het loopt'. Beiden geen zin in direct heel serieus daten of toewerken naar een relatie, maar het wel gewoon gezellig hebben samen.

Kopen van een nieuw huis speelt pas vanaf vorige week, dat is redelijk ad hoc besloten :+ Weet hij ook van.

En wie zegt dat ik geen zin heb in een man in m'n leven? Het is nú alleen gewoon even enorm druk en chaotisch. Maar daar maken we beiden geen probleem van. Anders had hij moeten kiezen voor iemand met een keurige parttime baan van 32 uur ofzo.

Edit: en na de laatste datetoestand die me echt op een lage manier aan de kant heeft gezet bedenk ik me nog wel een paar keer voor ik head over heels ergens in stort. Eerst maar eens zien hoe het over een tijdje is. Geen zin om nog een keer op een dergelijke manier gekwetst te worden.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:24

Kan me voorstellen dat je het ook wel even goed vind. Laatste weken hebben jullie elkaar veel gezien en was het fijn toch? Dan is het soms ook wel even lekker als je je zonder gedoe op je eigen dingen kan storten om t vervolgens weer een x fijn te hebben als t voor beiden goed uitkomt.
Soms heb je de afleiding van een vent gewoon niet nodig. :P

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:27

Berdien schreef:
He wat balen Nicky :\ Zeker op deze manier. Niet fraai :n

Wat goed Shirley, gefeliciteerd!

Hier gaat het zo z'n gangetje. Hem hem nou een week niet gezien, omdat ik hysterisch druk ben. Op zich best wel lekker, want er speelt nou zoveel (heel druk met werk, nieuw huis kopen, druk sociaal leven) en ik heb gewoon even niet de ruimte in mijn hoofd voor een man :') Zou hem vanavond zien, maar hij moet werken. Nou wordt het morgen. Of vrijdag. Of... ? Hebben dagelijks wel veel app contact, maar ik vind het zo ook wel even prima.

Het dik gedrukte kwam op mij niet echt over alsof je zin hebt in een man in je leven.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap best dat je niet head over heels je ergens in stort. Maar ik benoem en bevraag alleen maar de dingen zoals het op mij over komt, zie het niet als aanval o.i.d.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:29

Klopt, hebben elkaar in het begin echt veel gezien. En het is dan ontzetten leuk, gezellig en fijn :j

Ah, op die manier Colien. Ik heb inderdaad geen zin in een relatie op dit moment. Daar heb ik ook niet de tijd en de energie voor. Iets met een werkweek van 60 uur, twee paarden, sociaal leven, huis in de verkoop en huizen bezichtigen. Afgelopen week en deze week is echt gekkenhuis. Dat weet hij, en hij vindt het ook helemaal niet erg. Gelukkig is hij ook niet op zoek naar een relatie. En wie weet wordt het dat wel hoor, maar voor nu is het goed zoals het is :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:33

Aah dan begrijp ik het. En zolang jullie daar beide hetzelfde over denken is het prima. Lekker van genieten dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 14:23

Berdien, je valt echt enorm in herhaling over je werkweek en drukke schema :+ Dat lezen we zo ongeveer iedere pagina :')

En je hoeft je volgens mij al helemaal niet te verdedigen over het hoe en waarom met deze jongen, prima toch?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 14:29

Ik zie het niet als verdedigen, wel als uitleggen. Zeker als er verkeerde aannames gedaan worden :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 14:31

Ach, mijn mening is dat wanneer je het echt graag wil je altijd tijd hebt. Maar ik ben dan ook opgegroeid in een gezin waar de vader 60+ uur werkte, vrijwilligerswerk deed, een universitaire studie er naast en ook nog een flinke tuin onderhield en tijd besteedde aan familie, vrienden en zijn gezin. En daarom wil ik dus geen partner die zoveel werkt. :') Want wanneer je op zaterdag om 8:00 begint met je to-do list... pfff :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 14:41

Het was ook echt niet bedoeld als zijnde dat Berdien zich moest verdedigen. Dan kun je niks meer vragen zonder te denken je te moeten verdedigen.

Ik wou ook absoluut geen man die 60+ uur werkte, maar mijn vriend komt toch aardig in de buurt van de 60+ uur vaak. Al zei hij laatst wel dat hij al die klussen heeft aangenomen in de tijd dat hij vrijgezel was dus het hem toch allemaal niet kon schelen.

Hij heeft laatst wel vakantie aangevraagd in de week dat ik ook vakantie heb zodat we samen een weekje/midweekje weg kunnen :D Zijn baas heeft de vakantie zo ongeveer direct toegezegd toen hij zei dat hij ondertussen een vriendin had opgedaan en daarom dus graag die week vakantie wilde :')

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:01

Sure_lee schreef:
Zwaai! Voor degene die het leuk vinden om een update te krijgen....
We hebben net gehoord dat ons bod op een huis is geaccepteerd. 1-9 staat de overdracht gepland.
We zijn zo gelukkig samen. Echt heel bijzonder.
Dus dames en heren.... Heb hoop. Ze zitten er echt tussen op Tinder...

Zwaai! Wij ook! Ons bod is ook geaccepteerd en 1/8 de sleutel! Veel geluk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 19:11

Wat een leuke berichten allemaal.

Ik ga vanavond lekker naar de film met m'n huisgenootje en morgen dus uit eten met date :-)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 19:37

Ik zou ook geen partner willen die zoveel werkt, ik hecht wel echt waarde aan een leven samen. Maar dat is hoe ik het graag heb en gelukkig heb ik een man die er hetzelfde over denkt. Maar dat is onze standaard en dat zal voor iedereen verschillen.

Vandaag hebben we de hele dag lui op de bank gehangen. <3