Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DanielleB schreef:Nouja die ene hond is nu bij een ander baasje als het goed is, en de andere 3 zijn nu echt alleen van mij, dus zal hij nooit een beslissing over mogen maken, dus die beschouw ik ook niet als "zijn" honden meer. Dus nadat het met Lizzy uit de hand is gelopen qua contact voor nieuw baasje te zoeken, heb ik geen contact meer met hem. Nog 1x gevraagd hoe het met haar gaat bij de nieuwe baasjes en nu vind ik het wel prima. Los laten en verder gaan..
Ohja, gezamelijke vrienden is wel wat inderdaad. Hadden wij "gelukkig" niet wat dat betreft..
Berdien schreef:He wat balen NickyZeker op deze manier. Niet fraai
![]()
Wat goed Shirley, gefeliciteerd!
Hier gaat het zo z'n gangetje. Hem hem nou een week niet gezien, omdat ik hysterisch druk ben. Op zich best wel lekker, want er speelt nou zoveel (heel druk met werk, nieuw huis kopen, druk sociaal leven) en ik heb gewoon even niet de ruimte in mijn hoofd voor een manZou hem vanavond zien, maar hij moet werken. Nou wordt het morgen. Of vrijdag. Of... ? Hebben dagelijks wel veel app contact, maar ik vind het zo ook wel even prima.
Sure_lee schreef:Zwaai! Voor degene die het leuk vinden om een update te krijgen....
We hebben net gehoord dat ons bod op een huis is geaccepteerd. 1-9 staat de overdracht gepland.
We zijn zo gelukkig samen. Echt heel bijzonder.
Dus dames en heren.... Heb hoop. Ze zitten er echt tussen op Tinder...