Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miesemuisje schreef:Roosch schreef:Wie? Ik?
Hoe kom je daaaarbij?
[ [url=m/W1to59.jpg]Afbeelding[/url] ]
De pluk haar zou in theorie hiervan afkomstig kunnen zijn.
En ik kan niet inpakken. En hakuna matata.. Jep. It's me.
Eindelijk![]()
![]()
![]()
godddd, wat was dat spannend hahaha.
Alwiene schreef:Miesemuisje schreef:ik ben echt slecht hier in hahahaha, was er al bang voor toen ik me opgaf
Je hebt Roosch en mij wel lol bezorgd op de chat haha. Aangezien ik zelf niet meedoe mocht ik inside information en dat is erg grappig als je dan mee zit te kijken
Alwiene schreef:Oh en dat begon ooit met die multifunctionele doos natuurlijk. Die waarin jouw pakket zat Mies daar heb ik ooit een kerstpakket in gekregen, toen heb ik hem weer gebruikt om Roosch een pakket te sturen en toen heeft Roosch hem weer gebruikt voor jouw SSS pakket. Wat kan zo'n mooie kerstdoos zich nou nog meer wensen dan zo vaak voor zwaar gewilde pakketjes gebruikt te worden
Roosch schreef:Alwiene schreef:Oh en dat begon ooit met die multifunctionele doos natuurlijk. Die waarin jouw pakket zat Mies daar heb ik ooit een kerstpakket in gekregen, toen heb ik hem weer gebruikt om Roosch een pakket te sturen en toen heeft Roosch hem weer gebruikt voor jouw SSS pakket. Wat kan zo'n mooie kerstdoos zich nou nog meer wensen dan zo vaak voor zwaar gewilde pakketjes gebruikt te worden
Het is dus eigenlijk een doorgeefdoos.
Alwiene schreef:En volgens mij had Roosch gezien dat jij in dat Lion King topic gereageerd had en verwacht dat je mede daardoor ook die Hakuna Matata hint wel zou pakken?
Miesemuisje schreef:Alwiene schreef:En volgens mij had Roosch gezien dat jij in dat Lion King topic gereageerd had en verwacht dat je mede daardoor ook die Hakuna Matata hint wel zou pakken?
hoogstwaarschijnlijk wel jaoke, laten we er maar over ophouden, ben blij dat ik er nu uit ben. een hele opluchting hahaha
![]()
hahah Ciara