Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AbbyBlues schreef:Murosch schreef:Hey ze zijn groningen vergeten
Limburg ook

Askja schreef:Ik reken mezelf maar niet rijk met die voorspelde buien.
Gisteren leek het ook langzaam maar zeker onze kant op te schuiven en we hadden een mooi uitzicht op die enorme paddenstoel boven Twente, we zagen hem groeien, maar verplaatsen ho maar. Er zaten ook veelbelovende buien boven Dld maar tegen de avond kakte het helemaal in en het verschoof allemaal voor geen meter. En dat is al vaker gebeurd, laatst ook een wolkbreuk in Hoogeveen en alleen daar, die was ook vanaf hier te zien. Zoooo frustrerend ...
Nu zijn er wat kleine cumulusjes te zien, fingers crossed dat de sterke oostenwind extra vocht aanvoert vanuit de gebieden in Dld waar het gisteren tekeer is gegaan. Zodat ze lekker kunnen exploderen. Kom maar door met die wolkbreuk, ik heb genoeg van deze Sahara.
Dat filmpje van de TU Enschede zag er wel verbijsterend uit moet ik zeggen. Holy moly wat een bak water.
Morgen gaan we een zwemwater voor de hond opzoeken bij Oss, die zou nog vrij moeten zijn van blauwalg of botulisme.
Afgelopen weken de meest mooie, dikke, sappige wolken gezien en regenen ho maar. Het weer is gewoon stuk