Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:Nou ik heb mijn experimentje gedaan en een WoodWick kaars geprobeerd. Dat doen we dus niet meer. Na een uur heb ik hem uitgegooid en oh wat waren mijn oren en hoofd toen blij. Wat een ongelofelijk takke-geluid komt daar vanaf zeg. Dat mensen dat rustgevend en gezellig vinden...pfff... ik werd er heel erg aggressief van hahaha. Gelukkig kan ik hem zo doorschuiven naar de volgende om te proberen. Ik ga me voortaan maar bij melts houden geloof ik.
Geursterkte was ook totaal onvergelijkbaar met jouw Pumpkin Souffle, WME, dus je korrelverhaal valt nu wel op zijn plaats bij mij nu.
waxmeltsenzo schreef:Alwiene schreef:Nou ik heb mijn experimentje gedaan en een WoodWick kaars geprobeerd. Dat doen we dus niet meer. Na een uur heb ik hem uitgegooid en oh wat waren mijn oren en hoofd toen blij. Wat een ongelofelijk takke-geluid komt daar vanaf zeg. Dat mensen dat rustgevend en gezellig vinden...pfff... ik werd er heel erg aggressief van hahaha. Gelukkig kan ik hem zo doorschuiven naar de volgende om te proberen. Ik ga me voortaan maar bij melts houden geloof ik.
Geursterkte was ook totaal onvergelijkbaar met jouw Pumpkin Souffle, WME, dus je korrelverhaal valt nu wel op zijn plaats bij mij nu.
Alleen bij de kleintjes he met grotere kaarsen heb ik dat niet. Helaas gaf mijn woodwick kaars ook weinig geur af. Maar geef andere merken ook een kans want er zijn ook merken die wel geur af geven. Maar ik geloof dat ik van Ww ook een mindere kaars heb gehad want heb er ook goede verhalen over gehoord. ik denk dat je met andere merken wel slaagd kwa geur hoor
waxmeltsenzo schreef:Alwiene schreef:Nou ik heb mijn experimentje gedaan en een WoodWick kaars geprobeerd. Dat doen we dus niet meer. Na een uur heb ik hem uitgegooid en oh wat waren mijn oren en hoofd toen blij. Wat een ongelofelijk takke-geluid komt daar vanaf zeg. Dat mensen dat rustgevend en gezellig vinden...pfff... ik werd er heel erg aggressief van hahaha. Gelukkig kan ik hem zo doorschuiven naar de volgende om te proberen. Ik ga me voortaan maar bij melts houden geloof ik.
Alleen bij de kleintjes he met grotere kaarsen heb ik dat niet. Helaas gaf mijn woodwick kaars ook weinig geur af. Maar geef andere merken ook een kans want er zijn ook merken die wel geur af geven. Maar ik geloof dat ik van Ww ook een mindere kaars heb gehad want heb er ook goede verhalen over gehoord. ik denk dat je met andere merken wel slaagd kwa geur hoor
Sonja_vR schreef:Die foto's worden helaas morgen
Maar heb een medium ww trilogy
2 geuren ww waxjes(4 van de 1 en 2 van de ander )
6 kringle pakjes wax
4 GC pakjes wax
1 village candle bar
En heb een mooie brander er hij gekregen
Echt superlief
En bij cozy nog een medium en een mini kaars opgehaald en een waxje
Lisitano schreef:Echt lekkere aankopen Yv!
Mijn WW mini gaf weinig geur af maar de grotere kaarsen ruiken echt heel sterk. Misschien wel dezelfde sterkte als BBW.
Sonja_vR schreef:Ik had mijn oog op de gold reindeer laten vallen op de site , maar helaa was die echt uitverkocht
toen ik (na een heel gezellig middag vullend programma) Vertrok stopte ze me deze toe
Tis echt een schat van een mens hoor