Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 22:46

Ah ik kan zo ineens 3 b&bw kaarsen overnemen toch leuk zo.
Geen idee of het mijn geuren zijn, maar roep het steeds en komt er maar niet van om kaarsen te bestellen mede omdat ik toch zo nooit kan kiezen pfff haha.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 23:23

Nou ik heb mijn experimentje gedaan en een WoodWick kaars geprobeerd. Dat doen we dus niet meer. Na een uur heb ik hem uitgegooid en oh wat waren mijn oren en hoofd toen blij. Wat een ongelofelijk takke-geluid komt daar vanaf zeg. Dat mensen dat rustgevend en gezellig vinden...pfff... ik werd er heel erg aggressief van hahaha. Gelukkig kan ik hem zo doorschuiven naar de volgende om te proberen. Ik ga me voortaan maar bij melts houden geloof ik.

Geursterkte was ook totaal onvergelijkbaar met jouw Pumpkin Souffle, WME, dus je korrelverhaal valt nu wel op zijn plaats bij mij nu.

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 23:36

Hahah ik word er ook erg onrustig van _O-

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 23:37

Alwiene schreef:
Nou ik heb mijn experimentje gedaan en een WoodWick kaars geprobeerd. Dat doen we dus niet meer. Na een uur heb ik hem uitgegooid en oh wat waren mijn oren en hoofd toen blij. Wat een ongelofelijk takke-geluid komt daar vanaf zeg. Dat mensen dat rustgevend en gezellig vinden...pfff... ik werd er heel erg aggressief van hahaha. Gelukkig kan ik hem zo doorschuiven naar de volgende om te proberen. Ik ga me voortaan maar bij melts houden geloof ik.

Geursterkte was ook totaal onvergelijkbaar met jouw Pumpkin Souffle, WME, dus je korrelverhaal valt nu wel op zijn plaats bij mij nu.

Alleen bij de kleintjes he met grotere kaarsen heb ik dat niet. Helaas gaf mijn woodwick kaars ook weinig geur af. Maar geef andere merken ook een kans want er zijn ook merken die wel geur af geven. Maar ik geloof dat ik van Ww ook een mindere kaars heb gehad want heb er ook goede verhalen over gehoord. ik denk dat je met andere merken wel slaagd kwa geur hoor ;)

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 23:53

waxmeltsenzo schreef:
Alwiene schreef:

Alleen bij de kleintjes he met grotere kaarsen heb ik dat niet. Helaas gaf mijn woodwick kaars ook weinig geur af. Maar geef andere merken ook een kans want er zijn ook merken die wel geur af geven. Maar ik geloof dat ik van Ww ook een mindere kaars heb gehad want heb er ook goede verhalen over gehoord. ik denk dat je met andere merken wel slaagd kwa geur hoor ;)

Ik heb juist met de kaarsen dat ik er heel erg veel geur af vind komen! Toch apart hoe dat kan verschillen.

Heb deze de hele avond al aanstaan, heerlijke geur. Krijg er alleen honger van haha.

Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 00:00

waxmeltsenzo schreef:
Alwiene schreef:

Zie dat ik een belangrijk puntje vergeten ben te benoemen. Ik word een beetje vervelend van dat felle licht in mijn ooghoek. Ik vind een kaars vlakbij wel gezellig, maar het irriteert me ook. Als ik hem dan verder weg zou gaan zetten om die reden dan denk ik dat ik net zo goed gewoon wax kan nemen :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 00:07

O ik vind een kaars op de salon tafel juist echt super gezellig. Heb er meerderen staan meeste waxine. Het brengt echt sfeer vind ik.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 00:08

De geur waar ik voor ging niet gevonden, gelukkig nog wel andere lekkere gevonden. Bbw is van andere bestelling.
Afbeelding

Was eeeeeeerg druk maar zeker weer de moeite waard. Superleuke goodiebag <3

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 00:10

Echt lekkere aankopen Yv!

Mijn WW mini gaf weinig geur af maar de grotere kaarsen ruiken echt heel sterk. Misschien wel dezelfde sterkte als BBW.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 00:14

Die foto's worden helaas morgen
Maar heb een medium ww trilogy
2 geuren ww waxjes(4 van de 1 en 2 van de ander )
6 kringle pakjes wax
4 GC pakjes wax
1 village candle bar
En heb een mooie brander er hij gekregen
Echt superlief

En bij cozy nog een medium en een mini kaars opgehaald en een waxje

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 00:16

Sonja_vR schreef:
Die foto's worden helaas morgen
Maar heb een medium ww trilogy
2 geuren ww waxjes(4 van de 1 en 2 van de ander )
6 kringle pakjes wax
4 GC pakjes wax
1 village candle bar
En heb een mooie brander er hij gekregen
Echt superlief

En bij cozy nog een medium en een mini kaars opgehaald en een waxje

Aaah heb hem net langs zien komen op Facebook! Nice die brander erbij!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 00:19

Lisitano schreef:
Echt lekkere aankopen Yv!

Mijn WW mini gaf weinig geur af maar de grotere kaarsen ruiken echt heel sterk. Misschien wel dezelfde sterkte als BBW.

Ik zat te zoeken naar vind ik leuk, dat lees ik vaker over de Ww.
Maar vind ik bij meer merken de kleinere kaarsen dat ik ze niet ruik.
Of in kleinere ruimtes.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 00:21

Ik had mijn oog op de gold reindeer laten vallen op de site , maar helaa was die echt uitverkocht
toen ik (na een heel gezellig middag vullend programma) Vertrok stopte ze me deze toe
Tis echt een schat van een mens hoor

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 00:25

Mooie aankopen btw..

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 00:30

Sonja_vR schreef:
Ik had mijn oog op de gold reindeer laten vallen op de site , maar helaa was die echt uitverkocht
toen ik (na een heel gezellig middag vullend programma) Vertrok stopte ze me deze toe
Tis echt een schat van een mens hoor

Jaaaaaaa dat klopt ook echt wel volgens mij, heb paar keer mailcontact met haar gehad en dat is ook altijd super. :j

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 11:12

Annemarie is zéker lief!

Nohhhh mijn Cozy pakketje is er <3

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 11:53

Fooootoooooop!!!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 12:07

Ik heb trouwens granberry Pear bellini 2 wick, black Sands en Island margarita over mogen nemen ongebrand B&bw dus ben heel benieuwd, black Sands vind ik iig ook heel mooi vanaf het plaatje.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 12:22

Afbeelding

Mijn kaarsen van gister :D

Ik wilde eigenlijk French Vanilla, maar die was al weg -O-
Toen deze maar snel gegraaid :))
Macaron Treats is een back up, die heb ik al. Maar dr waren zoveel stomme wijven die ik hoorde mompelen dat ze m wilde, dat ik m lekker in m'n handen heb gehouden ~~}> O:)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 13:12

Iedereen lekker geshopt <3

Dit was mijn buit
Afbeelding

Afbeelding

En mijn pakketje vanochtend. Marshmallow Pumpkin latte en Vanilla Pumpkin Marshmallow zijn echt <3 <3 <3

Afbeelding

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 13:30

Wat een heerlijke aankopen allemaal <3 <3

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 13:34

Wat een hoop. En mooi allemaal. Die illumalid ook.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 13:36

Die illluma <3

Hoort Fireside Treats zo geel? Ik dacht dat die cremig was?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 13:38

Hoort wit yv, maar verkleuren vaak!

Die lid is gaaf ja!! <3

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 14:09

Wat een mooie aankopen <3
Was echt bizar druk gisteren... Bijna niet te doen!
ik heb festive cocktail, serengetti sunset, angels wings, serenity en season of peace meegenomen. Festive cocktail en de serengetti sunset zijn per direct ingepikt door mams haha. Ze mocht er 2 uitkiezen, was weinig twijfel geloof ik, hoorde oooohhh mijn geurtje! En weg waren ze :D