Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Furrow

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:26

Ik ben dertig en ik woon ook nog thuis voor even, hopelijk binnen twee weken niet meer.

Super dat het zo goed zit, als het goed voelt mag het sneller gaan

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:32

ik ben bijna 32 en woon letterlijk gezien ook terug thuis, gezien ik in het ouderlijk huis woon om financiële reden na mijn relatiebreuk en mijn ma om gezondheidsreden erbij gekomen is...

Thuis wonen hoeft niet altijd negatief te zijn...

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:37

Nee dat is het ook helemaal niet hoor!
Eigenlijk stiekem, mocht alles zo leuk en goed blijven is dat natuurlijk alleen maar gemakkelijker ;-)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 23:12

Ach, ouders, ik ga die van mijn date de eerste keer al zien _O- die vanavond zou zijn, maar meneer had een extra dienst dus zou het een nachtdate zijn :+ wel even gezellig gebeld <3

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 23:38

Wat leuk dat zoveel mensen terug leuke tinderguys hebben leren kennen!

Ik heb sinds juni niet meer gedatet. Heb nu wel 2 kandidaten die eens een drankje willen doen :))

mirthheee schreef:
Ik begin een beetje de balen te krijgen van mijn tinderman.. negeert soms dingen, zou vandaag misschien afspreken maar heb niks meer van hem gehoord en ik blijf hem niet achterna lopen. Intussen begin ik steeds meer gevoelens te krijgen voor een jongen van mijn sport die ook nog eens 2 minuten verderop woont en heb ik geen idee wat ik hiermee moet hahah :+
Luisteren naar je gevoel? :)) Ik had net het omgekeerde haha. Achteraf blij dat ik die ene match had gezien, bleek geen leuke gozer te zijn en daarna heb ik wel een leuke jongen kunnen ontmoeten. Tussendoor had ik iedereen steeds afgewimpeld omdat die ene match dus nog in m'n hoofd zat.

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 11:12

Ik zou er ook geen energie meer in steken...

Hier is mijn Tinder man nog steeds ziek.. De gesprekken zijn nog steeds heel erg leuk, al hebben we wel even een dipje gehad. Logisch natuurlijk, als je ziek bent. Al miste ik zijn complimentjes wel een beetje. :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 11:19

Hmm... hier nogal een tindermatch die behoorlijk praat maar wat verder nog niks gebracht heeft. Weet ook niet zo goed of ik nu wel of niet geïnteresseerd ben :Y)

Wat betreft het betalen, ik doe altijd bij date 1 50/50 daar sta ik op. Ik vind de vrouwen die ervan uit gaan dat de man betaald altijd beetje profiteren maar goed das mijn mening. Vind het ontzettend ouderwets en ben wat dat betreft miss wel feministisch. Als er nou vaker gedate wordt, is het prima om om en om te betalen wat mij betreft :) Ik werk voor mijn geld dus kan prima zelf betalen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 11:39

Yonker, had je met deze al een date gehad of was dat met een ander?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 11:42

Nee :n
Heb echt al heel lang niet gedate omdat er nog niet echt iets datebaars voorbij is gekomen..... Zou een date hebben met iemand maar die had ik afgezegd door z'n kortzichtigheid :Y) Kwam ik met appen achter, had ik geen zin om hem te daten :evaw:
Ik weet niet... ik denk dat ik op de verkeerde "plek" zoek, kom echt niets meer interessants tegen. Misschien moet ik een stop inlassen.

Gisteren ook weer een tindermatch, die dan vraagt waarom ik geliked hebt. Ja omdat je een mooie neus hebt??? Ik vind die vraag altijd zo.. zo.... "dom" :=

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 11:45

Strakjes date, ben zo benieuwd *\o/*

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 11:52

Veel plezier :D

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 11:57

hier als het goed is deze week ook een date.. word de 1e sinds 8 jaar, ben nu al schijt zenuwachtig :') en waarom? heb werkelijk waar echt geen idee haha, heb hem vorige week al even snel gezien, dus dat is het niet :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 12:11

Haha yonker, die van mij heeft echt een supermooie neus en ogen om in te verdrinken <3

Furrow veel plezier!

UltimOo gewoon veel gaan daten, is de spanning er zo vanaf :)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 12:12

Ja stom he die zenuwen, ergens is er ook niks aan en toch ben je er zenuwachtig voor.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 12:13

haha ja dat denk ik ook wel, scheelt al iets dat we elkaar al even gezien hebben vorige week denk ik :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 12:18

Je hebt het goed te pakken dus Alja :D Leuk hoor!! Tis je gegund.

Gezonde zenuwen is niet erg, valt vanzelf van je af. Het blijft altijd toch even spannend dat daten.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 12:22

haha ja dat is ook wel weer zo. njah hij wil nog steeds afspreken nadat hij mij heeft gezien, dus dat is positief haha :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 12:41

En als je het het minst verwacht.... :oo

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:35

UltimOo: ik had dit weekend mijn eerste date na een 8,5 jaar relatie.
Ook ik was zenuwachtig en ik ging er (uit zelfbescherming :+ ) met 0 verwachtingen in
En ik was ook wel bang dat ik te onervaren ben qua ongeschreven dateregels ofzo. Maar mannen vinden het waarschijnlijk alleen maar goed als je niet nadenkt over of je nou 3 dagen moet wachten met contact of niet en wat je wel/niet mag zeggen en dat soort stomme dingen. Zitten zij vast niet op te wachten.

En mijn date bleek reuze mee te vallen.
Aardige gast, goede gesprekspartner en geen enge creep of dat soort dingen waarvoor ik mezelf mentaal voorbereid had :')
Of het een 2e date word weet ik nog niet, maar dat zien we dan wel weer.

Dus gewoon gaan, als het niets is kun je altijd nog weggaan. En als het toevallig wel leuk is, heb je een leuke avond gehad.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:48

Heeeeel veel plezier Furrow!

Ultimo ik ging ook na 8 jaar weer daten en het viel reuze mee! :D

Alja de mijne (wat klinkt dat stom :')) heeft ook supermooie ogen. Dat was het eerste wat me opviel tijdens de eerste ontmoeting.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:22

aah thanks! jullie geven mij hoop haha

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 15:17

Ik heb er juist echt een hekel aan de ander te laten betalen. 50/50 liefst ik iets meer.
Geëmancipeerde vrouw haha. Heb er gewoon een hekel aan bij 'iemand ín het krijt te staan', ook al vatten zij dat vaak niet zo op.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 15:19

Ik zou graag ook hier willen meelezen en zo nu en dan meekletsen als het mag, na keer op keer Tinder te hebben geïnstalleerd en verwijderd ( :') ) is er nu mogelijk iets aan de gang via ontmoetingen in de kroeg. Heel leuk appcontact met een vermoeden dat er binnenkort een op-date-gaan-verzoek komt. Ik weet alleen niet hoe ik daarmee om moet gaan, aangezien ik eigenlijk in dit contact ben gerold als wingwoman voor een erg verlegen vriendin :Y) . Ik vind het lastig merk ik.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 16:41

Zitosh schreef:
Wat leuk dat zoveel mensen terug leuke tinderguys hebben leren kennen!

Ik heb sinds juni niet meer gedatet. Heb nu wel 2 kandidaten die eens een drankje willen doen :))

mirthheee schreef:
Ik begin een beetje de balen te krijgen van mijn tinderman.. negeert soms dingen, zou vandaag misschien afspreken maar heb niks meer van hem gehoord en ik blijf hem niet achterna lopen. Intussen begin ik steeds meer gevoelens te krijgen voor een jongen van mijn sport die ook nog eens 2 minuten verderop woont en heb ik geen idee wat ik hiermee moet hahah :+
Luisteren naar je gevoel? :)) Ik had net het omgekeerde haha. Achteraf blij dat ik die ene match had gezien, bleek geen leuke gozer te zijn en daarna heb ik wel een leuke jongen kunnen ontmoeten. Tussendoor had ik iedereen steeds afgewimpeld omdat die ene match dus nog in m'n hoofd zat.

Ja, maar mijn gevoel heeft al 2 hele vervelende exen gegeven haha, maar eigenlijk ben ik ook bang dat het met de tinderman niks gaat worden..

Durf niet goed hier te vertellen van die jongen van mijn sport, omdat ik denk dat hier mensen opzitten die hem kennen XD maar zaterdag hebben we tot half 4 snachts liggen appen en gister hebben we samen online gegamed haha, was wel heel leuk. Wil een keer afspreken maar dat durf ik dan weer niet te vragen. :+

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 18:32

Spannend nog tien minuten