Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mirthheee schreef:Luisteren naar je gevoel?Ik begin een beetje de balen te krijgen van mijn tinderman.. negeert soms dingen, zou vandaag misschien afspreken maar heb niks meer van hem gehoord en ik blijf hem niet achterna lopen. Intussen begin ik steeds meer gevoelens te krijgen voor een jongen van mijn sport die ook nog eens 2 minuten verderop woont en heb ik geen idee wat ik hiermee moet hahah
Zitosh schreef:Wat leuk dat zoveel mensen terug leuke tinderguys hebben leren kennen!
Ik heb sinds juni niet meer gedatet. Heb nu wel 2 kandidaten die eens een drankje willen doenmirthheee schreef:Luisteren naar je gevoel?Ik begin een beetje de balen te krijgen van mijn tinderman.. negeert soms dingen, zou vandaag misschien afspreken maar heb niks meer van hem gehoord en ik blijf hem niet achterna lopen. Intussen begin ik steeds meer gevoelens te krijgen voor een jongen van mijn sport die ook nog eens 2 minuten verderop woont en heb ik geen idee wat ik hiermee moet hahahIk had net het omgekeerde haha. Achteraf blij dat ik die ene match had gezien, bleek geen leuke gozer te zijn en daarna heb ik wel een leuke jongen kunnen ontmoeten. Tussendoor had ik iedereen steeds afgewimpeld omdat die ene match dus nog in m'n hoofd zat.