Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 20:44

Alwiene schreef:
Loop ik achter, of is het nieuw dat de Duizendpoot, ook Village Candle per blokje verkoopt? :D

Volgens mij is dat nieuw ja, fijn!!
En Bridgewater ook!

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 20:55

Handig zeg! En het is goedkoper dan knusvoorjehuis :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 21:00

Pirouette66 schreef:
Alwiene schreef:
Loop ik achter, of is het nieuw dat de Duizendpoot, ook Village Candle per blokje verkoopt? :D

Volgens mij is dat nieuw ja, fijn!!
En Bridgewater ook!

Hey, thanks voor de tip, dan kan ik mooi ook nog even een nieuw blokje Carnival Ride meebestellen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 21:01

Ik zie dat Village candle in vergelijking met YC goedkoop is voor wat meer branduren voor een grote jar. Wat zijn jullie ervaringen met dit merk in Jar? 1 jar inclusief verzendkosten is nog goedkoper dan 1 yankee jar zonder verzendkosten.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 21:09

Ik ben over de waxmelts erg te spreken, geuren zijn over het algemeen sterk aanwezig, met de kaarsen heb ik geen ervaring, ben meer een waxmelt dan een kaarsenmens, sorry.

En toen had ik opeens toch een bestelling bij de Duizendpoot gedaan, ondanks mijn bestelverbod :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 21:10

Oh dat is fijn zeg! Heb nu al 2 van de 3 meltpacks op 1 blokje na weggegeven van Village omdat ik ze echt goor vond :=.

Ja inderdaad, geld krijg wel een goede bestemming _O-. Zit alleen steeds meer te twijfelen of ik wel een electrische brander wil.. Ik bedoel... GC doet het supergoed op mijn hoge brander en geurt ook heel lang. Bijgeur heb ik nog nooit geroken. En heb nog een lage en eentje ertussen in qua maat.. En ik lees eigenlijk vrijwel dezelfde verhalen: dat de geursterkte minder wordt op een electrische... Twijfel dus nog :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 21:14

Yv_ Mij valt het op dat de bijgeur vooral bij etensgeurtjes zit :) Maar als je blij bent met gewone branders, waarom dan veranderen?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 21:16

Ik heb met mijn elektrische brander geen problemen met de geursterkte eigenijk en vind het super handig dat er geen waxinelichtje meer is wat uit kan gaan zonder dat ik het merk.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 21:18

Als je blij bent met je branders, moet je het niet doen. Ik gebruik sinds ik elektrische branders heb, mijn theelicht-branders nog maar zelden. De geursterkte is minder, maar wel beter vind ik. Alle geurnoten komen er beter uit en de melts doen het bij mij echt langer op de elektrische :)
En aangezien ik de hele dag en door het hele huis brand, is het ideaal zonder theelichtje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 21:19

Ik merk wel verschil, zeker de YC kan er hier niet op, die ruik ik niet.

Dames... Ik heb net ontdekt dat, als ik naar Amsterdam rij, ik op 14 kilometer enkel van de 1000poot rij. En ik mag deze zomer in augustus de auto van mijn vader voor 2 weken hebben terwijl hij op reis is. Ik ga dan naar Amsterdam, eventjes bij vriendin logeren en dan terug naar België met haar mee. Ik heb een grote dodge ram. Denken jullie wat ik denk? Ik ben direct super enthousiast :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 21:21

Omdat ik toch wel heel erg nieuwsgierig ben naar een electrische _O-. Juist omdat ik dus denk dat GC het supergoed doet op die hoge, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal dus weet het niet zeker. En dan wordt ik weer nieuwsgierig _O-. Ben alleen dus bang dat ik ze vergeet uit de doen en dat dat ding dan gewoon een week staat te branden. Ben blij dat waxines uit zichzelf aan gaan, want het is meer dan regelmatig dat ik ergens ben en denk oliebol, brander staat nog aan. En als ik 's ochtends om 4u ben begonnen op het werk, val ik ook nogal regelmatig 's middags even in slaap op de bank enzo. Maar elke keer het zeulen met die pakken vol waxines vanaf de supermarkt is ook niet handig. Dus heb m'n voors en tegens :').

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 21:24

Zet je er een timer op! Haha
Als je er 1 pakt met een lamp, dan zie je toch dat ie aan staat :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 21:29

Ja maar ik wil dus geen lamp want hij moet naast mn tv _O-
Verder ben ik heus nie lastig nie hoor _O-

Nu even Autumn Romance op gezet. Tijd geleden dat ik die gebrand had. Weet meteen weer waarom veel mensen 'm lekker vinden <3. Ik ook :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 21:44

Ik had Caramel Cupcake opgezet van Heart en Home, maar we vonden hem allebei niet lekker, vriendin houd niet van Caramel en ik vond hem nogal chemisch. Dus heb hem maar weer van de brander gehaald. Nu Carnival Ride van Bridgewater erop, die vond ik vorige keer super lekker dus hoop dat hij me nu weer bevalt (en dat hij het wint van de nog aanwezige caramel cupcake lucht).

@DeMolenhoek, ik voel een GROTE inkoopactie aankomen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 21:48

Hoe kan je het raden Alwiene :') Kan ik direct alles eens uitgebreid besnuffelen :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 21:52

1 x Christmas Kringle waxpotpouri € 3,45

1 x Espresso Crema Kringle Breakable Wax Potpourri € 3,45

1 x Firstsnow Kringle Breakable Wax Potpourri € 3,45

1 x Mango Kringle Breakable Wax Potpourri € 3,45

1 x Maple sugar Kringle Breakable Wax Potpourri € 3,45

1 x Peppermint Cocoa Kringle Breakable Wax Potpourri € 3,45

1 x Spellbound Kringle Breakable Wax Potpourri € 3,45

1 x Vanillacone Kringle Breakable Wax Potpourri € 3,45

1 x Celebration Village Candle 1 Wax Meltblokje € 0,99

1 x Coffee Bean Village Candle 1Wax Meltblokje € 0,99

1 x Creamy Vanilla Village Candle 1 Wax Meltblokje € 0,99

1 x Eucalyptus Mint Village Candle 1 Wax Meltblokje € 0,99

1 x Fields of Clover Village Candle 1Wax Meltblokje € 0,99

1 x Lemon Pound Cake Village Candle 1 Wax Meltblokje € 0,99

1 x Maple Butter Village Candle 1 Wax Meltblokje € 0,99

1 x Palm Beach Village Candle 1Wax Meltblokje € 0,99

1 x Rain Village Candle 1 Wax Meltblokje € 0,99

1 x Summer Slices Village Candle 1Wax Meltblokje € 0,99

1 x Classic Candle Colourful 1 Wax Melt Blokje € 1,35

1 x Carnival ride Bridge water 1 waxblokje € 0,99

Deze bestelling heb ik daarstraks bij de 1000 poot gedaan, heb erbij gezet dat áls ze me een kadootje erbij wil doen dan graag geen GC, en dat mocht er iets niet aanwezig zijn dan graag even overleg ipv zomaar iets anders opsturen. Ik ben benieuwd of het werkt :D En ben ook benieuwd wanneer ik mijn bestelling krijg, verheug me er nu al op :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 22:08

Leuke bestelling zeg! Wil je even laten weten wat je van peppermint en cocoa vind?

Ik zie net dat de 1000 poot maar op 150 kilometer enkel zit. Dat is nog te overzien, niet? Eventjes heen en weer :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 22:13

DeMolenhoek schreef:
Leuke bestelling zeg! Wil je even laten weten wat je van peppermint en cocoa vind?

Ik zie net dat de 1000 poot maar op 150 kilometer enkel zit. Dat is nog te overzien, niet? Eventjes heen en weer :+

Ja joh, maak je er gewoon een dagje uit van! Maar dan zou ik wel zorgen dat je verdomd zeker weet dat ze de winkel open heeft die dag :=

Ik zal laten weten wat ik van die geur vind, ben er zelf ook heel benieuwd naar!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 22:17

Leuke bestelling Alwiene!

En super handig dat ze ook van de andere merken losse blokjes verkoopt!

Yv, wat ik heel fijn vind aan mn elektrische brander is dat ik niet hoef op te letten dat het waxine lichtje uit is.
En ik kan m zonder stress in de badkamer laten :D

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:05

Sauna was top. Heel veel lekker luchtjes, Ze hadden bij een opgieting ook kaneel/anijs. Die was echt zo lekker. Nu hier marshmallow fireside op van BBW. Dat is toch ook echt een blijvertje.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:14

Mooie bestelling Alwiene! Veel van die geurtjes van kringle had ik ook bij mijn laatste bestelling :D

De peppermint cocoa ruikt droog erg lekker! Net de chocolaatjes van After eight (Of hoe schrijf je dat).. Heb hem nog niet op de brander gehad..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:41

Mmm, sauna klinkt echt heerlijk! Ben echt nog nooit van mn leven geweest.

Hahaha ja dat is dus echt een voordeel Raaj! Maar tegelijk ook een nadeel! Nouja, heb nog 1,5 week om een besluit te maken :D.

Leuke bestelling. Eucalyptus Mint en Spellbound staan hier ook nog op het snuffel-lijstje.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 14:12

Kirja schreef:
Mooie bestelling Alwiene! Veel van die geurtjes van kringle had ik ook bij mijn laatste bestelling :D

De peppermint cocoa ruikt droog erg lekker! Net de chocolaatjes van After eight (Of hoe schrijf je dat).. Heb hem nog niet op de brander gehad..

Daar vind ik Jack Frost ook een beetje naar ruiken.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 14:30

Oh spellbound is zo lekker Yv <3

En ik ben zo benieuwd naar onze usa shop bestelling!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 14:33

Ja, ik wil eerst ruiken hoor. Had het parfum namelijk geroken op Schiphol toen we naar Praag gingen en die vond ike cht vre-se-lijk smerig! Maar de naam klinkt gewoon zo fantastisch _O-.

Zo, mijn neus is nu pas echt open volgens mij :oo . Zat net in de auto en rook echt constant dat carding van BBW. Heerlijk, blij dat er een Twisted Peppermint 3W mijn kant op komt! Je had helemaal gelijk Anc :)).

WME, zit net op je site te kijken.. Die kaarsen, hoe ze nu op de foto staan, is dat hoe je ze ook thuis krijgt? Nette oplossing zo met je logo :j!