Alwiene schreef:Loop ik achter, of is het nieuw dat de Duizendpoot, ook Village Candle per blokje verkoopt?
Volgens mij is dat nieuw ja, fijn!!
En Bridgewater ook!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Zit alleen steeds meer te twijfelen of ik wel een electrische brander wil.. Ik bedoel... GC doet het supergoed op mijn hoge brander en geurt ook heel lang. Bijgeur heb ik nog nooit geroken. En heb nog een lage en eentje ertussen in qua maat.. En ik lees eigenlijk vrijwel dezelfde verhalen: dat de geursterkte minder wordt op een electrische... Twijfel dus nog
.
Maar als je blij bent met gewone branders, waarom dan veranderen? 
. Juist omdat ik dus denk dat GC het supergoed doet op die hoge, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal dus weet het niet zeker. En dan wordt ik weer nieuwsgierig
. Ben alleen dus bang dat ik ze vergeet uit de doen en dat dat ding dan gewoon een week staat te branden. Ben blij dat waxines uit zichzelf aan gaan, want het is meer dan regelmatig dat ik ergens ben en denk oliebol, brander staat nog aan. En als ik 's ochtends om 4u ben begonnen op het werk, val ik ook nogal regelmatig 's middags even in slaap op de bank enzo. Maar elke keer het zeulen met die pakken vol waxines vanaf de supermarkt is ook niet handig. Dus heb m'n voors en tegens
. 

. Ik ook
Kan ik direct alles eens uitgebreid besnuffelen
En ben ook benieuwd wanneer ik mijn bestelling krijg, verheug me er nu al op
DeMolenhoek schreef:Leuke bestelling zeg! Wil je even laten weten wat je van peppermint en cocoa vind?
Ik zie net dat de 1000 poot maar op 150 kilometer enkel zit. Dat is nog te overzien, niet? Eventjes heen en weer

Kirja schreef:Mooie bestelling Alwiene! Veel van die geurtjes van kringle had ik ook bij mijn laatste bestelling![]()
De peppermint cocoa ruikt droog erg lekker! Net de chocolaatjes van After eight (Of hoe schrijf je dat).. Heb hem nog niet op de brander gehad..

.
. Zat net in de auto en rook echt constant dat carding van BBW. Heerlijk, blij dat er een Twisted Peppermint 3W mijn kant op komt! Je had helemaal gelijk Anc
.
!