Over die angst kan ik kort zijn, niet nodig.
Hartstikke knap dat je voor jezelf gekozen hebt! Het schrijnt nu maar het wordt echt beter!
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bon_ita schreef:Hier ben ik weer even, moet het even van mij afschrijven. Mijn vriend is dus vreemdgegaan, heeft mij ondanks dat we zouden vechten voor onze relatie toch gedumpt waardoor ik nu met al mijn spullen bij mijn ouders zit en hij met man en macht probeert om de eigenaar te worden van ons huis.
Van mensen uit zijn omgeving hoor ik dat die #@&# waarmee hij is vreemdgegaan rondloopt en slaapt in mijn huis. Dit maakt mij echt zo onpasselijk en woest dat ik gewoon echt niet weet wat ik ermee aan moet.
Maandag laat ik het huis taxeren, hij wilde mij namelijk met een mini bedrag afkopen omdat hij vindt dat ons huis (ondanks alle verbouwingen etc) niet in waarde is gestegen vergeleken met de taxatie voordat we het huis kochten. Daar trap ik dus mooi niet in.
#nooitmeereenman.
Bon_ita schreef:Jullie zijn zo lief allemaal, echt heel fijn.
Ik heb gelukkig hulp. Mijn financieel adviseur staat mij overal bij, een goede vriendin van mij is jurist en haar man zit in de aan en verkoop van huizen. Dus veel kennis om mij heen gelukkig! Maar het blijft gewoon zwaar. Ik heb moment dat ik denk, zak lekker door een dikke drol en zoek het uit. Maar er zijn ook nogsteeds momenten dat ik hem ontzettend mis.
Overigens heb ik ook hulp gezocht bij een psych, omdat ik mezelf heel erg de schuld begon te geven en echt de verkeerde kant op ging qua gedachtes. Zij heeft mij echt goed geholpen, over 2 weken spreek ik haar weer.
Tot die tijd probeer ik zoveel mogelijk afleiding te zoeken. Morgen ben ik jarig en dit zouden wij gaan vieren met een weekendje weg samen. Maarja... Not gonna happen.
Bon_ita schreef:Uiteraard heeft meneer het weekend afgezegd zonder overleg. Maar ik ga morgen naar 2 hele goede vriendinnen, hele dag spelletjes spelen en hapjes eten. Dus ik denk dat ik mijn gedachte goed kan verzetten.