Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 21:13

_mexx_lady_ schreef:
kirsten4 schreef:
[q
Ik heb laatst de Nike air force 90' gekocht. Vind ze eens wat anders, heb er hier nog niemand mee zien lopen.
Die super stars met crocoprint zijn heel leuk en lopen ook super lekker!

Hier hetzelfde met H&M. Op de site zoveel leuks maar in het echt is het allemaal niks. Beetje jammer want ik zit nog met een bon van 50 euro :')
[/
Die mag je mij wel geven hoor :')

Bon geld alleen in België blijkbaar....

Kom dan maar hier *\o/* :')

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 21:16

Haha jullie mogen hem gerust hebben alleen heb ik er gewoon voor betaald :')
Had een artikel gekocht maar had er later spijt van en terug gebracht. Blijkbaar krijg je in België dan je geld niet terug maar wordt het op een bon gezet... Zit er nu dus mee :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 12:22

ElizeVdSJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 12:30

Die is wel leuk Marinde.

H&M doet dat in NL ook als je in de winkel terug brengt. Eigenlijk heel erg in strijd met de wet..

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 13:14

ElizeVdS schreef:
Die is wel leuk Marinde.

H&M doet dat in NL ook als je in de winkel terug brengt. Eigenlijk heel erg in strijd met de wet..

Ik heb wel een aantal keer dingen gekocht (ook met cadeaubon) in de (fysieke) winkel, en als ik het dan terugbracht kreeg ik altijd geld terug :)

Misschien alleen als je online gekochte dingen terugbrengt in de winkel?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 13:31

Nee heb het in België in de winkel gekocht. Ik België is het die regel, in Nederland krijg je gewoon je geld terug. Echt belachelijk

ElizeVdSJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 13:46

Ah dit gold inderdaad bij online aanschaf. In de winkel kopen is anders inderdaad. Dan hoef je ook geen geld terug te krijgen helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 13:49

H&M is zo onlogisch soms, kan er echt met mijn hoofd niet bij.

Ik ben op zoek naar een jurk, zoiets: Klik hier en hier.
Maar dan met schouders, en een lage hals dus geen kol of zo. Verder gewoon een dichte rug en boven mijn knieeen. Wie kan mij helpen voor een klein prijsje? Hij moet wel die kleur grijs zijn! En niet te dun, zodat het dus niet lijkt alsof ik gewoon een lang tshirt aan heb getrokken.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 14:57

_mexx_lady_ waar woon jij dat de air force bijna niet op straat te zien zijn? :oo Hier zie je ze al jaren langskomen!

Stan smith met croc printje erg leuk!

Hmm Danique met col waren ze bij de primark maar dat zoek je dus niet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 15:01

Nee ik word echt gigantisch claustrofobisch van een kol :') Er hoeft ook geen dikke decolleté te zien zijn hoor, maar een hals onder mijn sleutelbeenderen is wel een eis :j

Lange of halflange mouwen maakt me echt niet uit.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 15:46

Even een vraagje aan jullie, jullie weten vast wel een oplossing.

Ik heb zojuist een druppel nagellak laten vallen op mijn spijkerbroek. De nagellak was erg waterig.
Als dit op een goedkopere spijkerbroek was gebeurd was t niet zo erg maar t is precies op m'n Tommy Hilfiger broek :'(

Ik heb het al geprobeerd met water. Gelukkig was het blauwe nagellak maar er staat nu een kring in.
Hebben jullie een tip????

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 15:51

Ruby1995 schreef:

Ik heb zojuist een druppel nagellak laten vallen op mijn spijkerbroek. De nagellak was erg waterig.
Als dit op een goedkopere spijkerbroek was gebeurd was t niet zo erg maar t is precies op m'n Tommy Hilfiger broek :'(

Ik heb het al geprobeerd met water. Gelukkig was het blauwe nagellak maar er staat nu een kring in.

https://omaweetraad.nl/vlekken/nagellak

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:17

Ikwashier schreef:
_mexx_lady_ waar woon jij dat de air force bijna niet op straat te zien zijn? :oo Hier zie je ze al jaren langskomen!

Stan smith met croc printje erg leuk!

Hmm Danique met col waren ze bij de primark maar dat zoek je dus niet :+

Ik een Boerengat in een uithoek in België :')

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 18:08

*Valt even binnen*
Afgelopen week hebben wij alsnog het bericht gekregen dat ons examenbal toch doorgaat. Nu ben ik dus last minute opzoek naar een leuke jurk. :+
Heeft iemand nog websites die aan te bevelen zijn? Ik was in eerste instantie opzoek naar een lange jurk, maar ik ben nu niet meer zo zeker dat ik nog snel een lange jurk vind die ik op tijd kan inkorten. Mijn gala zal eind april plaatsvinden. Ik zoek iets dat niet te basic is, maar ook niet zeer opvallend, want ik denk niet dat ik die jurk nog snel een tweede keer kan aantrekken! :Y)

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen! :j

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 18:36

Nelly of asos!

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:12

Misschien forever 21?

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:47

fionaf09 schreef:
Ruby1995 schreef:

https://omaweetraad.nl/vlekken/nagellak

Dankje! Heb de vlek er inmiddels uitgekregen met pure alcohol.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:10

Amira_ schreef:
Nelly of asos!

Hier had ik inderdaad al gekeken en bij Forever21 hadden ze niet echt iets wat je naar een gala kunt aandoen. Ik weet ook niet echt waar ik naar opzoek ben. Ik heb alleen een goed beeld van wat ik dus echt niet leuk vind. Vorig jaar heb ik bij het gala wel een leuke jurk gezien, maar geen idee waar die vandaan komt helaas. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:37

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 21:05

Ik heb geen idee. Dat is denk ik ook een beetje het probleem.
Ik ven van mezelf niet zo'n jurkjespersoon en ik ben ontzettend kieskeurig. :o
Ik weet alleen dat ik graag een jurk heb die niet te basic is, en zo'n Amerikaanse jurk met een miljoen strassteentjes heb ik ook liever niet.
Ik had daarstraks wel een leuke jurk gevonden; een bovenstukje met leuke geprinte stof en dan gewoon een zwarte rok, helaas nogal duur (tegen de 395 dollar := ) en niet online te bestellen.

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 21:12

Ik las je laatste post over een jurkje met een zwart rokje en een geprint bovenstuk.

Deze ben ik ook eens tegen gekomen op Zalando, voor niet heel veel geld.
Misschien kun je daar eens kijken?

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 15:37

Ik meld me weer even :D (meelezer)

Er komen hier trouwens hele gave dingen langs! Vooral de jurkjes!

Iemand een idee waar ik zoiets kan kopen? :D Heb zalando, esprit, only, veromoda, bonprix, otto, stylefruits en alles al een beetje rondgekeken maar kan het nog niet vinden!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:04

Jolande, al gekeken bij forever21? Daar hebben ze ook erg veel jurkjes.

En jongens, ik twijfel zo erg! Ik wil al ruim een jaar clarks desert boots, maar ik kan maar niet de knoop doorhakken. Ik twijfel tussen zwart, grijs of de zandkleurige. Zwart is echt mijn favoriete kleur voor schoenen, maar vind ik niet mooi onder lichte spijkerbroeken. Grijs vind ik heel erg gewoon mooi, maar vrij lastig te combineren, en zandkleur past bij elke kleur broek (vind ik) en is dus het makkelijkste te combineren. De grijze kan ik nu in de sale kopen voor 80, dus dat scheelt ook flink, maar ik twijfel doordat ze moeilijker te combineren zijn. Voor welke kleur zouden jullie gaan? :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:10

Persoonlijk zou ik voor zwart gaan, gewoon omdat zwart makkelijk te combineren is met alles.
Als zwart geen optie is, vind ik persoonlijk de grijze mooier. Gaat mooi met spijkerbroek of zwart. Andere kleuren zijn inderdaad wel wat moeilijker te combineren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:21

Ja ik vind zwart prachtig, maar echt heel lelijk bij lichte spijkerstof. Vind dat niet alleen met clarks hoor, vind dat sowieso gewoon heel lelijk (bij mezelf). Ik vind zelf zandkleurig dus juist het makkelijkste te combineren, kan echt met alles, maar vind dat als ik ze zo 'los' zie, de minst mooie van de 3. Echt moeilijk. :')