Slaat ook nergens op,
Ik ben wel benieuwd naar de foto, wil je hem mij pb'en?
& meld hier de naam even van de persoon die dat gedaan heeft, kunnen we er even subtiel wat van zeggen met zijn allen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jannickee schreef:Ik heb inderdaad de foto verwijderd, omdat ik via pb als h*** werd uitgemaakt. Beetje triest!
Kayleigh__ schreef:Mag ik weer even binnenvallen?
Dat jurkje met gouden mouwen vind ik super! Zie dat een aantal van jullie deze hebben. Hoe valt ie? Zit namelijk altijd tussen s en m in...
fetisje schreef:Deze heb ik nu ook besteld, vond hem te mooi om te laten liggen. Als ze zijn aangekomen kan ik dan kiezen welke ik het leukst vind.![]()
http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Jewel-Necklace-Jumpsuit/Prod/pgeproduct.aspx?iid=4648886&WT.ac=rec_viewed&CTAref=Recently+Viewed
Ik vond het kleedje jou ook mooi staan hoor, met een donkere panty moet dat toch kunnen?
xRoosss schreef:Kayleigh__ schreef:Mag ik weer even binnenvallen?
Dat jurkje met gouden mouwen vind ik super! Zie dat een aantal van jullie deze hebben. Hoe valt ie? Zit namelijk altijd tussen s en m in...
Ik vind hem gewoon op maat vallen. Hij is wel super stretchy dus wellicht dat een s gewoon past. Kreeg net een mailtje van Loavies dat het jurkje terug is op voorraad voor de liefhebbers
Mroes_1992 schreef:Voor mensen die wel eens bij Nelly bestellen en als je er voor kiest om met klarna te betalen:
- Nelly zegt dat je factuur bij pakket zit en je geen aparte mail oid krijgt.
- er zit dan idd een factuur bij je pakket. Alleen de betalingsgegevens die daar op staan, komen niet overeen met de gegevens die Klarna wil hebben.
Klarna zegt dat ze je een mail sturen met juiste betalingsomschrijving. Gebruik je die van de het pakketje kunnen ze met je naam wel je betaling terug vinden, maar dat doen ze pas als je belt