Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:14

Goed bezig Cardy! Heb je zelf alweer een zadel dan?

Kimbeeerly, fijn dat je ons even waarschuwt!!

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:16

@ Giolli: wat fijn!
@ janine, ben echt heel blij. Heb nu een leenzadel, dus kan weer even vooruit haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 19:16

Ik heb nu ook een maffe.. Heb m'n Senseo op marktplaats gezet omdat we een andere koffiemachine hebben gekocht. Hij is twee jaar oud en eigenlijk alleen in het weekend voor 1 á 2 kopjes gebruikt, dus nog in prima staat. Ik wéét dat die dingen enorm hun waarde verliezen, maar ik heb hem er al voor heel weinig opstaan. Mailt er een vent: voor een lekkere fles wijn kom ik hem zsm bij je ophalen.

Ik drink niet eens alcohol :=

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 19:37

Een erg dure wijn opzoeken en zeggen dat je het voor minder niet doet. Tja goede wijn is duur :D

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 19:49

Die man drinkt blijkbaar ook niet, daarom wil hij die fles aan jou geven :))

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 20:08

Kirsha schreef:
Die man drinkt blijkbaar ook niet, daarom wil hij die fles aan jou geven :))

_O- _O- _O- Oke, deze vond ik leuk :))

Ik kreeg vandaag ineens mail van mijn koper die vrijdagavond mijn lens zou laten ophalen. Dat hij vandaag in Zwolle was en of ik hem misschien bij het station kon treffen.
Normaal doe ik dat niet, maar omdat het om een flink bedrag ging en ik graaaaaag zsm zeker wilde weten dat ik hem verkocht had ben ik er wel op ingegaan. En het is allemaal super verlopen.
Hij heeft ter plekke het geld van zijn Rabo naar mijn Rabo overgeboekt. Hoefde ik ook niet met geld over straat. Dus mijn lens vandaag voor een mooie prijs verkocht, helemaal blij mee :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 20:11

Hahaha *gaat dure wijn zoeken*
Ik word trouwens ook geteisterd door de 'ik bied €2' plaag :')

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 20:17

Renee1991 schreef:
Hahaha *gaat dure wijn zoeken*
Ik word trouwens ook geteisterd door de 'ik bied €2' plaag :')

Join the club! Hier ook al een bieder die 2,5 en 10 euro biedt op nette paardenspullen.

En ik heb iemand in de ''Ik bied de helft!'' modus. Hij wilde alle 3 dingen hebben... Maar voor de helft. :Y)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 20:28

Renee1991 schreef:
Ik heb nu ook een maffe.. Heb m'n Senseo op marktplaats gezet omdat we een andere koffiemachine hebben gekocht. Hij is twee jaar oud en eigenlijk alleen in het weekend voor 1 á 2 kopjes gebruikt, dus nog in prima staat. Ik wéét dat die dingen enorm hun waarde verliezen, maar ik heb hem er al voor heel weinig opstaan. Mailt er een vent: voor een lekkere fles wijn kom ik hem zsm bij je ophalen.

Toch zou ik nog even volhouden!! Wij hebben inmiddels 2x een Senseo via MP verkocht en hebben daar echt een hele goede prijs voor gekregen!! (eentje zelfs met verzendkosten voor bijna de winkelprijs......)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 21:32

Net voor 20 euro een mooi statief op gehaald. Snelle mailtjes en ik was wat te vroeg. Ben erg blij :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 22:13

Ik zal dan ook mijn verhaaltje van vandaag even doen.

Ik heb een zo goed als nieuwe samsung galaxy s3 mini met 2 opladers, een usb kabel en een nieuwe screenprotector set op marktplaats staan. De nieuwprijs van deze set is zo'n 190 euro. Ik kreeg binnen de eerste dag al twee biedingen. Een van 'markt' en een van 'haiasan'.

Markt: Bod van 125 euro, 150 euro inclusief verzenden. In heel gebrekkig engels geschreven, het zou naar Nigeria moeten voor de verjaardag van zijn neef. Google Maps kon het adres al niet vinden en eigenlijk wist ik al dat het fishy was. Ook moest het per se via paypal gebeuren.

Haiasan: Bod van 100 euro, 150 inclusief verzenden. Wederom hetzelfde verhaal, alleen dit keer als een cadeautje voor zijn vrouw in Engeland.

Het ergste: In mijn enthousiasme wegens de mooie biedingen ging ik nog bijna akkoord ook! Schaam schaam.

G_entle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 22:31

ik krijg telkens meldingen van marktplaats dat deze persoon uit het buitenland komt en als de persoon gebrekkig engels spreekt dat je het niet met geloven! hoe graag je het ook zou willen

Ik heb een nieuwe scapa showcooler dek te koop staan. nieuwprijs 131 euro. Krijg ik een bod van 12,00 -O-

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 22:33

Via Paypal sowieso nooit doen, dan kan de koper een claim indienen en het geld terug laten zetten op zijn rekening. Kopers zijn er goed beschermd, maar als verkoper ben krijg je er soms echt problemen mee.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 22:59

Of juist wel akkoord gaan, geld laten overmaken via PayPal, ze lang genoeg aan het lijntje houden totdat er geen claim meer ingediend kan worden en uiteraard het artikel niet opsturen. Koekje van eigen deeg!

Of ben ik nou heel gemeen haha ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:05

Kentaro schreef:
Renee1991 schreef:

Toch zou ik nog even volhouden!! Wij hebben inmiddels 2x een Senseo via MP verkocht en hebben daar echt een hele goede prijs voor gekregen!! (eentje zelfs met verzendkosten voor bijna de winkelprijs......)

Echt?! Ik heb hem er nu voor 20 euro op staan en heb wel besloten dat als ik hem niet voor die prijs verkoop, ik hem wel gewoon zelf houd _-:(

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:08

Ik ben een bucas deken aan het verkopen... het is een smartex all in one, dus redelijk dure deken, maar ponymaat (160 onderlengte). Ik vroeg eerst 80 euro. Heb hem maar een paar werken gebruikt omdat hij toch iets te krap is voor mijn pony (normaal onderlengte 165). Nou... Mensen die hem willen voor 40 en 50 euro, hij ligt redelijk in de weg, dus dan kan iedereen hem morgen komen ophalen voor 50 euro.... Veel mensen weten toch wel dat Bucas kwaliteit is? ................ Geld verlies ik er toch wel op, maar hallo, het is geen harry's horse dekentje met hals %)

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:11

Batlow schreef:
Ik ben een bucas deken aan het verkopen... het is een smartex all in one, dus redelijk dure deken, maar ponymaat (160 onderlengte). Ik vroeg eerst 80 euro. Heb hem maar een paar werken gebruikt omdat hij toch iets te krap is voor mijn pony (normaal onderlengte 165). Nou... Mensen die hem willen voor 40 en 50 euro, hij ligt redelijk in de weg, dus dan kan iedereen hem morgen komen ophalen voor 50 euro.... Veel mensen weten toch wel dat Bucas kwaliteit is? ................ Geld verlies ik er toch wel op, maar hallo, het is geen harry's horse dekentje met hals %)

Ik heb allebei mn bucas dekens voor 50,- gekocht. Als je er de bon nog bij hebt zou ik er wel wat meer voor over hebben. Ik vind dekens tweedehands kopen een gok, je weet nooit precies wat de ander ermee gedaan heeft, ik heb ze dan ook liever nog nooit gewassen, dan net terug van de wasserette.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:13

Gisteravond mijn z.g.a.n petries te koop gezet voor 100,- meer dan 15 reacties en vanavond al gepast en verkocht! Mooi snel! Nu nog zelf opzoek naar nieuwe, dat blijkt minder makkelijk te zijn dan ik dacht. :x

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:13

Ik was de dekens die ik verkoop die waterdicht zijn ook nooit, omdat na het wassen het wel weer waterdicht gemaakt kan worden, maar die laag gaat er dan weer af. Nooit gewassen = nog waterdicht.

Dit is een all in one, dus voor de gehele winter voor +15 tot -20. Deze deken zijn te koop voor +200 euro. Dan vind ik 50 euro echt wel weinig. |o

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:14

Ook met die deken zou ik gewoon wachten tot dat je de juiste koper hebt. Mijn zadel staat al meer dan 5 maanden te koop, word ik ook helemaal gek van.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:15

Giolli schreef:
Gisteravond mijn z.g.a.n petries te koop gezet voor 100,- meer dan 15 reacties en vanavond al gepast en verkocht! Mooi snel! Nu nog zelf opzoek naar nieuwe, dat blijkt minder makkelijk te zijn dan ik dacht. :x

Wow, doe je goed, mijne staan er al weken op zonder reacties! T zal de maat zijn...

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:15

Giolli schreef:
Ook met die deken zou ik gewoon wachten tot dat je de juiste koper hebt. Mijn zadel staat al meer dan 5 maanden te koop, word ik ook helemaal gek van.

Ja denk het ook... hij ligt dan wel in de weg, maar ik ga hem daardoor niet voor weinig geld verkopen..... Op een of andere manier, moet het altijd een lage prijs zijn, als mensen het diezelfde dag nog kunnen komen ophalen, vind ik altijd wel een humoristisch iets :')

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:24

Ik snap ook echt niet waarom ik mijn uitrijdeken niet kwijt raak....
Deken is amper gebruikt en mijn vraagprijs is minder dan 50% van de nieuwprijs. :+
Probeer er al een jaar vanaf te komen, hoop dat het een beetje een koude winter
wordt zodat mensen er misschien toch meer naar op zoek gaan.

Gisteren nog een spel verkocht, vandaag stond het geld er op dus dat was erg fijn. :)

Toen ik mijn zadel vorig jaar verkocht was ik hem binnen een week kwijt,
was een Wintec en had de prijs expres laag gedaan omdat ik er snel vanaf wilde
maar een Wintec is nieuw ook niet heel duur.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:36

Mijn wintec was ik vorig jaar binnen 12 uur kwijt (opgehaald!) Voor 350!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:48

Ik was mijn prestige zadel toen ook echt heel snel kwijt voor de prijs die ik wilde. Ben hem zelfs nog gaan brengen omdat ik verzenden geen strak plan vond.

En ja eerlijk de bucas deken ik zou hem alleen kopen als hij schoon is anders heb je die kosten ook nog. Snap jou punt ook maar denk toch dat mensen eerder een schone deken kopen.