Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kirsha schreef:Die man drinkt blijkbaar ook niet, daarom wil hij die fles aan jou geven
Renee1991 schreef:Hahaha *gaat dure wijn zoeken*
Ik word trouwens ook geteisterd door de 'ik bied €2' plaag
Renee1991 schreef:Ik heb nu ook een maffe.. Heb m'n Senseo op marktplaats gezet omdat we een andere koffiemachine hebben gekocht. Hij is twee jaar oud en eigenlijk alleen in het weekend voor 1 á 2 kopjes gebruikt, dus nog in prima staat. Ik wéét dat die dingen enorm hun waarde verliezen, maar ik heb hem er al voor heel weinig opstaan. Mailt er een vent: voor een lekkere fles wijn kom ik hem zsm bij je ophalen.
Ik drink niet eens alcohol
Kentaro schreef:Renee1991 schreef:Ik heb nu ook een maffe.. Heb m'n Senseo op marktplaats gezet omdat we een andere koffiemachine hebben gekocht. Hij is twee jaar oud en eigenlijk alleen in het weekend voor 1 á 2 kopjes gebruikt, dus nog in prima staat. Ik wéét dat die dingen enorm hun waarde verliezen, maar ik heb hem er al voor heel weinig opstaan. Mailt er een vent: voor een lekkere fles wijn kom ik hem zsm bij je ophalen.
Ik drink niet eens alcohol
Toch zou ik nog even volhouden!! Wij hebben inmiddels 2x een Senseo via MP verkocht en hebben daar echt een hele goede prijs voor gekregen!! (eentje zelfs met verzendkosten voor bijna de winkelprijs......)
Batlow schreef:Ik ben een bucas deken aan het verkopen... het is een smartex all in one, dus redelijk dure deken, maar ponymaat (160 onderlengte). Ik vroeg eerst 80 euro. Heb hem maar een paar werken gebruikt omdat hij toch iets te krap is voor mijn pony (normaal onderlengte 165). Nou... Mensen die hem willen voor 40 en 50 euro, hij ligt redelijk in de weg, dus dan kan iedereen hem morgen komen ophalen voor 50 euro.... Veel mensen weten toch wel dat Bucas kwaliteit is? ................ Geld verlies ik er toch wel op, maar hallo, het is geen harry's horse dekentje met hals
Giolli schreef:Gisteravond mijn z.g.a.n petries te koop gezet voor 100,- meer dan 15 reacties en vanavond al gepast en verkocht! Mooi snel! Nu nog zelf opzoek naar nieuwe, dat blijkt minder makkelijk te zijn dan ik dacht.
Giolli schreef:Ook met die deken zou ik gewoon wachten tot dat je de juiste koper hebt. Mijn zadel staat al meer dan 5 maanden te koop, word ik ook helemaal gek van.