Er hangt een hele mooie bui boven het oosten van het land en die draait heel mooi richting het noorden... Die krijgen wij dus niet al zouden we best wat regen kunnen gebruiken.
Pijn is ietsje minder gelukkig,mijn god wat was dat gister erg zeg.Hopen dat het niet weer erger word. Ik denk dat ze met die buien het Oosten en Noorden bedoelen?
En ja hoor... Het lijkt inderdaad volledig aan ons hier voorbij te gaan. Het is lekker fris hier nu, bewolkt en het lijkt elk moment te kunnen gaan regenen.
Er zóu dus vanmiddag onweer kunnen komen, dat zei KNMI gisteren, maar dat is inmiddels ingetrokken... We zullen het zien. Ik hoor liever "Het komt, hoe dan ook" dan "eeeehhmmm... We weten het nog niet zeker hoor... Misschien wel misschien niet... "
Het zou hier ook gaan regenen, maar dat vind ik niet zo erg. Paard staat zonder deken op het land, maar het wordt niet koud, zeggen ze. Met onweer moet ze naar binnen, maar zoals het er nu uitziet, kan ze lekker blijven staan. Ze is niet van suiker, dus regen is haar probleem! Haha!
Grijs en droog, maar ga maar niet naar bollie met risico op de terugweg onweer op de moerdijk op de scooter. Hard aan het hopen dat gewoon een van de 5 sollicitaties van de afgelopen 2 dagen wat gaan worden, want dan kan er gewoon een auto komen.