Citaat:Passend! Zelf heb ik een lederen legging maar wel met gaten. Hoe zou jij het kunnen dragen zonder dat het er 'hoerig' uitziet?
Ik zou hem dan denk ik wat stoerder maken met stoere bikerboots eronder en een gave sweater of juist een mooie blouse waar je dan weer evt een colbertje over kan dragen!

Balerina's kunnen er ook onder, hakken kan ook mooi zijn maar met hakken vind ik het inderdaad snel wat 'hoerig' ogen als je het net niet goed styled

Nailfinnity: Waaaauw je Leopard nailart is geweldig. Vind het echt kunstwerkjes die je maakt elke keer.
Gerbenfroh: Ik zag je laatst op Instagram bij BeautyLab, ik dacht heeee dat is dat meisje met die mooie reisblog van bokt haha! Super gaaf.
Voor de rest zijn de posts allemaal weer onwijs mooi en leuk! Ik vind jullie altijd heel inspirerend, als ik even niet zoveel zin heb of even net niet weet wat ik wil.. dan kijk ik hier even naar al jullie posts en dan heb ik zo weer een artikel klaar!

Dus bij deze, thanks voor jullie positieve inspiratie altijd

Ik heb vandaag wat geexperimenteerd met foto's maken, ik ben nml echt een meisje van het platteland en ik woon daar ook. Het leek me dus heel erg leuk om dit ook in mijn outfit foto's terug te laten komen! Vandaag de eerste serie daarmee en ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!

www.fajez.nl