Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:23

Citaat:
Passend! Zelf heb ik een lederen legging maar wel met gaten. Hoe zou jij het kunnen dragen zonder dat het er 'hoerig' uitziet? :o

Ik zou hem dan denk ik wat stoerder maken met stoere bikerboots eronder en een gave sweater of juist een mooie blouse waar je dan weer evt een colbertje over kan dragen! :-)
Balerina's kunnen er ook onder, hakken kan ook mooi zijn maar met hakken vind ik het inderdaad snel wat 'hoerig' ogen als je het net niet goed styled :D

Nailfinnity: Waaaauw je Leopard nailart is geweldig. Vind het echt kunstwerkjes die je maakt elke keer.

Gerbenfroh: Ik zag je laatst op Instagram bij BeautyLab, ik dacht heeee dat is dat meisje met die mooie reisblog van bokt haha! Super gaaf.

Voor de rest zijn de posts allemaal weer onwijs mooi en leuk! Ik vind jullie altijd heel inspirerend, als ik even niet zoveel zin heb of even net niet weet wat ik wil.. dan kijk ik hier even naar al jullie posts en dan heb ik zo weer een artikel klaar! :D
Dus bij deze, thanks voor jullie positieve inspiratie altijd :D

Ik heb vandaag wat geexperimenteerd met foto's maken, ik ben nml echt een meisje van het platteland en ik woon daar ook. Het leek me dus heel erg leuk om dit ook in mijn outfit foto's terug te laten komen! Vandaag de eerste serie daarmee en ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden! :D

www.fajez.nl

chanelle14

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 21:25

Je bent een knappe meid, Anouk! :)

Ik heb vandaag mijn hele site gesloopt en kan weer opnieuw beginnen. Ik dacht dat ik wel even wat aan de style.css aan kon passen, maar dat ging niet helemaal goed en hij deed niks meer. En laat ik nou net met mijn eigenwijze hoofd geen child theme hebben gemaakt en ook nog eens geen backup.. :')

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 08:50

ah, wat naar Chanelle! Heb je ook geen automatische backup ergens ofzo?

Op mijn blog vandaag heel leuk nieuws! Ik ga namelijk verhuizen naar Noorwegen!! (voor een half jaartje) :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 09:44

Oh, dat is zo balen!
Daarom durf ik bijna niks aan mijn blog te veranderen, veel te bang dat alles straks weg is :=

Fall duo

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 10:19

Wauw gaaf happypaardje!! Kan me goed voorstellen dat je er heeeel veel zin in hebt!

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 10:35

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 10:47

Ik maak wekelijks een backup van mijn blog voor het geval er iets mis gaat. Er draait sowieso een backup blog naast. Als de een uitvalt doet de ander het nog.

Ik heb vandaag een nieuwe glitter lak op mijn blog. Sally Hansen Midnight Glitz.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 10:52

Dankje Sabini! Ik heb er inderdaad ontzettend veel zin in!

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:59

Marit schreef:
Heerlijk stuk <3

Thanks! Lief! <3

Sabini, eerlijk gezegd ben ik alleen actief op bokt, en ik heb een facebook pagina en twitter account waar ik nieuwe stukjes van mijn blog op deel. Heb het idee dat facebook handig is omdat je vrij snel een sneeuwbal effect krijgt als mensen het liken (en dan hun vrienden dat dus weer zien). En het is leuk om de reacties te lezen :D

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 15:00

Ook hierbeneden een nieuw stuk over mijn hobby zoektocht. Zie onderschrift.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 15:20

Als het goed is zou met een wijziging in je .css je database in ieder geval nog in takt moeten zijn en dus al je posts :j

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 15:28

MdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 15:34

Ik heb de raad van verschillende mensen opgevolgd om mijn Blog ook te delen via Facebook. Zo kan ik leuke dingen posten en hou ik mensen op de hoogte van wat er op mijn blog verschijnt. Ben eens benieuwd. :)

https://www.facebook.com/blackletterdayblog

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 22:35

Joepie, ik heb mijn blog weer kunnen fixen. :D

Heb het theme verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd en toen was op de een of andere manier weer terug.
Ik heb normaal altijd een plugin die automatisch elke dag een backup maakt, maar op de een of andere manier
stond ie uitgeschakeld. :')

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:29

Wat fijn dat je je blog toch hebt kunnen redden! Dat is weer heel wat stress minder, lijkt me :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 12:56

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 15:56

Marit schreef:
Van mij weer een inspiratie post :D

Inspiratie: Moments by Adrian Murray

Het zijn inderdaad prachtige foto's! :oo <3
Er staan wel een aantal taalfoutjes in je tekst (vooral -dt fouten), dus misschien moet je die nog even een keer doorlezen.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 16:31

Marit schreef:
Van mij weer een inspiratie post :D

Inspiratie: Moments by Adrian Murray

Wauwiewauw!! Door die foto's gaat het helemaal kriebelen om me ook eens te gaan verdiepen in fotografie (is stiekem al heel lang een 'hobby voor in de toekomst' van me :o ).

Zelfde geldt voor jouw blog xSaarSaar; jij hebt ook altijd prachtige sprekende foto's in je blog! <3

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 16:42

Ja spelling met d's en t's is niet mn beste kant :o zal er nog even naar kijken!

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 17:01

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 21:15

Marit schreef:
Ja spelling met d's en t's is niet mn beste kant :o zal er nog even naar kijken!

Ik ken het hier hetzelfde probleem soms zo irritant haha! :')

Vandaag weer een nieuwe upload in mijn nieuwe serie 'How to style'
www.fajez.nl

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 21:58

Ik was ook altijd een drama met D/T, maar als je de woorden vervangt door "lopen", dan zit je in 95% van de gevallen goed ;) (is het loop dan is het de stam zonder t, is het loopt dan is het stam + t).

Hetzelfde had ik ook met jou of jouw. Toen zei iemand tegen me, ook dat is simpel, gewoon even jou vervangen door u! Als het uw moet zijn in de zin, moet je jouw gebruiken en als het gewoon u is moet je jou gebruiken.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 22:00

joyce2 schreef:
Ik was ook altijd een drama met D/T, maar als je de woorden vervangt door "lopen", dan zit je in 95% van de gevallen goed ;) (is het loop dan is het de stam zonder t, is het loopt dan is het stam + t).

Hetzelfde had ik ook met jou of jouw. Toen zei iemand tegen me, ook dat is simpel, gewoon even jou vervangen door u! Als het uw moet zijn in de zin, moet je jouw gebruiken en als het gewoon u is moet je jou gebruiken.

Vooral die laatste is een goeie! :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 22:09

Ja, het is echt super handig van dat soort ezelsbruggetjes!

Het enige wat wel irritant is, is dat ik nu ook wel eens per ongeluk "loop" in mijn zinnen zeg wanneer ik met iemand aan het praten ben. Ik moet soms namelijk hele stukken schrijven en dan heb ik de hele dag in mijn hoofd gezeten met "hij loopt, oke, dus dan moet ik 'hij vindt het een geweldig speeltje' schrijven." En zo loop ik dan een hele tekst na op D/T en als ik daarna dan met iemand aan het kletsen ben vervang ik soms geheel automatisch de woorden door loop/loopt en spreek ik dat per ongeluk ook uit. Zo suf, hahahaha.

Hier een zinnetje van Marit haar blog:
"Hij bewerkt alles na in Lightroom en houd zijn foto’s zo realistisch mogelijk" Je kan hier zeggen "Hij loopt", dus in dit geval is het houdT.

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 22:18

Leuk he die ds en t's
Ik ging omwille van mijn opleiding teveel corrigeren bij anderen en zij vonden dat nogal vervelend worden, haha

Constant vermoeid...