Vraag dan gewoon 225, dan weet iedereen waar 'ie aan toe is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XxJustinexX schreef:Sorry hoor,zal voortaan niks meer zeggen het is niet goed blijkbaar.
Wat maakt het nou uit? Bieden vanaf betekend toch niet dat het voor die prijs weg gaat? Bieden vanaf is een startprijs!
Maarja al wel weer aan mij liggen, het ging er meer om dat er moeilijk gedaan werdt over dat ze dan nieuwe kon kopen , maar alsnog ben je 30 euro goedkoper uit.
De reacties hier illustreren alleen dat het blijkbaar per persoon verschilt. Dus het is niet vreemd dat mensen verwachten het dan voor die prijs te kunnen kopen. Evengoed slaat die reactie over dat 'nieuwe kopen' dan inderdaad als een tang op een varken
chelle_dora schreef:Nee hoor, is net zo makkelijk als in Nederland. Gewoon op het verzendpunt aangeven dat het naar Belgie is.
http://www.postnl.nl/tarieven/pakketten/
Dat is de tarieflijstMet track en trace is het tot 2kg 13 euro
Klaaswoeba schreef:Ja.. Zo wilde ik een zwaard kopen, stond bij vraagprijs 45 euro. Nou tof, ongeveer mijn budget. Dus mailen, maar kreeg ook het antwoord ja voor 65 gaat ie weg. Uh.. waarom dan die 45..
Maarja, wou hem graag hebben en had hem redelijk snel nodig (dus geen tijd om nog op een andere te wachten/voor te zoeken) dus ja dan doe je dat wel, in enkele gevallen.
Klaaswoeba schreef:Ja.. Zo wilde ik een zwaard kopen, stond bij vraagprijs 45 euro. Nou tof, ongeveer mijn budget. Dus mailen, maar kreeg ook het antwoord ja voor 65 gaat ie weg. Uh.. waarom dan die 45..
Maarja, wou hem graag hebben en had hem redelijk snel nodig (dus geen tijd om nog op een andere te wachten/voor te zoeken) dus ja dan doe je dat wel, in enkele gevallen.
Uiteindelijk kwam er niet veel op af, en houd ik toch maar zelf m'n zadel.. Was al met veel twijfel maar nu ben ik zeker dat ik hem wil houden
en dat was toen bijna, vandaar snel nodig:p 
)
geloof je het zelf, geen hand vol zadels maar een land vol zadels, eerst mij passeren en nu mag ik het weer kopen, zonder mij eerst te laten weten dat ze het zadel inmiddels verkocht heeft, nou nee dank je.
. En tja, ik vind het niet zo gek... ik vertrouw soms ook mijn verkoper niet, maar dat is meer omdat je zoveel slechte verhalen hoort.
. Dus als ik voor een sieraad 25 euro wil hebben. Zet ik in de advertentie: Bieden vanaf 13 euro. Vaak krijg je dan een aantal mensen die tegen elkaar op gaan bieden omdat ze denken dat ze ''goedkoop'' het sieraad kunnen krijgen. Mijn ervaring is dat ik meer verkoop door op deze manier spullen aan te bieden. Vaak krijg ik zelfs meer dan ik eigenlijk had gedacht van te voren.