Vraag dan gewoon 225, dan weet iedereen waar 'ie aan toe is

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
XxJustinexX schreef:Sorry hoor,zal voortaan niks meer zeggen het is niet goed blijkbaar.
Wat maakt het nou uit? Bieden vanaf betekend toch niet dat het voor die prijs weg gaat? Bieden vanaf is een startprijs!
Maarja al wel weer aan mij liggen, het ging er meer om dat er moeilijk gedaan werdt over dat ze dan nieuwe kon kopen , maar alsnog ben je 30 euro goedkoper uit.
chelle_dora schreef:Nee hoor, is net zo makkelijk als in Nederland. Gewoon op het verzendpunt aangeven dat het naar Belgie is.
http://www.postnl.nl/tarieven/pakketten/
Dat is de tarieflijstMet track en trace is het tot 2kg 13 euro
Klaaswoeba schreef:Ja.. Zo wilde ik een zwaard kopen, stond bij vraagprijs 45 euro. Nou tof, ongeveer mijn budget. Dus mailen, maar kreeg ook het antwoord ja voor 65 gaat ie weg. Uh.. waarom dan die 45..
Maarja, wou hem graag hebben en had hem redelijk snel nodig (dus geen tijd om nog op een andere te wachten/voor te zoeken) dus ja dan doe je dat wel, in enkele gevallen.
Klaaswoeba schreef:Ja.. Zo wilde ik een zwaard kopen, stond bij vraagprijs 45 euro. Nou tof, ongeveer mijn budget. Dus mailen, maar kreeg ook het antwoord ja voor 65 gaat ie weg. Uh.. waarom dan die 45..
Maarja, wou hem graag hebben en had hem redelijk snel nodig (dus geen tijd om nog op een andere te wachten/voor te zoeken) dus ja dan doe je dat wel, in enkele gevallen.