maaikman schreef:Hoe denken jullie over Irina? Mijns inziens wel bekend, maar niet echt gebruikt, of zo.
Alleen geschikt voor een Russische bondscoach.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ukkiepuk schreef:Duuk vind ik ook wel apart in deze spelling. Mijn neefje heet Duco en die roepen we ook wel eens als Duuk. Heb heel erg aan zijn naam moeten wennen.
Boomerang schreef:Mijn zoontje heet Duuken zijn tweelingzusje heet Reine. Ze zijn nu 5 weken oud. We hebben ontzettend veel leuke reacties gekregen op de namen. Vooral Reine is een unieke naam ( 6 Reine's geregistreerd sinds 1945).
Iedereen denkt dat Reine komt van het Franse koningin maar het is de vrouwelijke variant van de Germaanse naam Rein en staat voor zuiver.
Boomerang schreef:Mijn zoontje heet Duuken zijn tweelingzusje heet Reine. Ze zijn nu 5 weken oud. We hebben ontzettend veel leuke reacties gekregen op de namen. Vooral Reine is een unieke naam ( 6 Reine's geregistreerd sinds 1945).
Iedereen denkt dat Reine komt van het Franse koningin maar het is de vrouwelijke variant van de Germaanse naam Rein en staat voor zuiver.