[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 17:40

Frummels schreef:
Oh, ik wil zo graag winkelen he, jullie hebben geen idee. Ik zie allemaal leuke dingen voorbij komen, ook in de stad! Maar ik heb nog maar 96 cent op mijn rekening tot de 20e van de maand :') (gelukkig betaalt vriendje altijd de boodschappen).

Die bestelling van de H&M doe ik op maandfactuur dus... *\o/*

Ik ben nu ook harstikke BLUT. _O-
*heeft net kaartje gekocht voor Rock werchter* 8-)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 17:41

Oef, dan heb je wel een probleem Frummels :')

Ik ga over 2 of 3 weekjes weer shoppen. Wil me eigenlijk inhouden dit jaar, maar dat mislukt altijd zodra ik in de winkels ben :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 17:42

Ik wil ook heel graag winkelen, en ik ken je gevoel :') Hier nog maar 50 euro op de bank en daar moet ik helaas wel tot donderdag zelf de boodschappen van doen. Maar ja, voor morgen en overmorgen heb ik nog geld op de bank, ik heb nog genoeg sigaretten en woensdag betaalt vriendje eten want dan gaan we naar een concert :Y) Moet alleen nog even kijken hoe ik het probleem "valentijns kadootje" ga oplossen. Hij zei dat hij een suuuper leuk kado voor me had gekocht en dat hij hoopte dat ik het leuk vond, anders was het wel wat zonde van het geld. Kan al niet tegen verassingen maar hierdoor voel ik me echt verplicht om iets duurs voor hem te kopen, al zegt hij dat hij niets wilt -O-

En het is idd zoooo lastig om het er op één bepaalde plek af te krijgen. Als ik aankom kom ik als eerst aan in mijn nek (gek hé, maar als ik wat ben afgevallen zie je mijn sleutelbenen gelijk weer als eerste zitten), mijn borsten worden overgeslagen en dat vet komt er allemaal extra bij op mijn buik :') En dan als laatste mijn benen. Het gaat misschien wel als laatste, maar het gaat er ook het lastigst vanaf. Als ik afval heb ik altijd weer een mooi plat buikje, alleen dan zit ik met het probleem dat ik nog steeds die heupen en benen heb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 17:43

MarlindeRooz schreef:
Ik heb dezelfde bouw [naam], vreselijk irritant soms.
Die maximizer BH's die vind ik zo vréselijk zitten. := Irriteer me al enorm aan normale push-up BH's. :')

Haha ik ben het ondertussen echt gewend. Draag al een heeeele tijd push up BH's en dan is de maximizer maar een klein stapje omhoog haha

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 17:47

MarlindeRooz, haha dat wilde ik dus ook gaan doen nu :')
Twijfel nog hard.. maar zie zulke leuke dingen..

Davinia: gelukkig heb ik alle rekeningen etc. al betaald en heb eigenlijk niets nodig behalve eten dus het valt mee gelukkig.

Emmaa_: wij doen niet echt aan valentijnskado's dus dat scheelt weer. Vriendje trakteert op de bios, en als ik 's avonds een leuk setje aantrek dan zal het vast wel goed zijn :+ _O-
En ja het is echt vervelend, bij mij zie je het ontzettend in mijn (toch al ronde) gezicht. >;) en in de billen dus haha.
Ik zou me niet verplicht voelen om iets duurs te kopen hoor, ook al weet ik wat je bedoelt.. Je kunt ook lekker voor hem koken, 's avonds een massage geven en samen een leuke film kijken toch? En hem iets kleins geven. (weet niet wat voor werk hij doet, maar mijn vriend werd intens gelukkig toen ik hem een stropdas en een mooie pen voor kerst gaf, maar hij loopt heel de dag in pak op zn werk).
Komt vast wel goed :j

Dinniej

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 17:50

Ik vind m'n voorgevel al te groot als ik een maximizer draag. :')
In bepaalde jurken komt het mooier uit, maar over het algemeen vind ik het vreselijk.

Overigens vind ik dat peerfiguur nog niet eens zo heel erg. De outfit die ik gisteren postte is dan toevallig bijzonder weinig flatterend, maar over het algemeen kom ik blijkbaar veel slanker over omdat ik van boven zo slank ben. Mensen zijn altijd intens verbaasd als ik ze mijn broekmaat vertel. :+

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 17:51

Ik kom even binnen vallen..
Kan je met een cadeaubon van de H&M online inruilen?
Ik heb namelijk een bon alleen hier in de buurt is geen H&M en als ik er ben dan zie ik niks....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 17:52

Welke broekmaat hebben jullie dan? Ik heb 30/34. of 38/40.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 17:55

Een cadeaubon van H&M is niet online in te ruilen. :n

Ik heb jeansmaat 32 en gewone broekmaat 42. :o

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 17:55

Dat is jammer.... kom er maar niet vanaf ha,ha.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 17:56

Waar woon je? Mijn ervaring is dat er in de "gewone" H&M minder leuke dingen voor jonge mensen hangen vaak, maar bij Divided juist heel veel. :) Divided vind je in Utrecht, Amsterdam & Arnhem. Misschien op nog meer plekken, maar deze weet ik zo uit het hoofd.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 18:01

MarlindeRooz schreef:
Welke broekmaat hebben jullie dan? Ik heb 30/34. of 38/40.

Jeans W28 L34 of 36/38 (hangt een beetje van de winkel af maar jeans kan ik bijna alleen van Levi's aan - Curve ID, ivm the butt :o )

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 18:05

Utrecht is voor mij wel in de buurt, alleen niet zo om even 1,2,3 naar de stad te gaan. Ik wacht anders wel even af, misschien dat ik van het voorjaar naar Utrecht ga.

Weer iets leuks gezien op H&M online, alleen geld is op.... en pas vanaf eind van de maand weer geld... heluuup haha.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 18:06

Is bij mij ook heel verschillend. 36/38, ligt er bij mij inderdaad ook aan hoe veel ruimte ze voor heupen en billen laten.

Meestal in jeans maten 28/34, maar bij de H&M bijvoorbeeld is het heel bizar. Ik heb een H&M broek 27/32 en een H&M broek 30/34 en die zitten allebei goed, heel vreemd. De eerste is een high-waisted, de tweede een van die goedkope £8.99 skinny jeans. Ik snap er niks van, maarja.

@Frummels - lastig figuur voor kleding misschien, maar aan de foto's in je profiel te oordelen wel ontzettend mooi! Wauw!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 18:10

Herkenbaar Dirndl, ik heb een h&m broek in maat 36 en eentje in maat 42 omdat ik mn butt er niet inkreeg anders (en ik moest die broek gewoon hebben). :+ H&M is gewoon een beetje vreemd soms met broeken haha.
En ja voor kleding is het verre van ideaal inderdaad. maar je wordt er wel creatief van, haha. En dankjewel! :roll: :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 18:15

Dinniej schreef:
Een cadeaubon van H&M is niet online in te ruilen. :n

Ik heb jeansmaat 32 en gewone broekmaat 42. :o

Ik ook :) Verschilt heel erg per winkel maar bij de H&M heb ik altijd wel echt 42 of 32/34 nodig. Bij Monki is het bijvoorbeeld weer heel anders. Daar kom ik 9 van de 10 keer helemaal niet in de lange broeken en de korte broeken heb ik daar weer een M van nodig..

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 18:44

H&M valt vaak inderdaad vreemd, die "lengtematenbroeken" vallen heel anders in vergelijking met de "gewonematenbroeken" :')

Ik heb meestel 27/34 of 36/long, zo'n handige combinatie die vaak niet te vinden is in de winkels (alleen online) of uitverkocht...

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 18:52