Ik ga morgen even hier in Nijmegen kijken. Ik heb een winterjas nodig, ben benieuwd of ze wat leuks hebben
Het voelt echt als mijn beste aankoop van de dag Verder had ik nog 2 vestjes, donkergroen cobertje, blousje, spijkerstof blousje, 2 rokjes, normale sokken, extra warmen sokken en een winterjas.
Volgens mij waren mijn Bambi en Moomins pyjama's zelfde prijs ... ik hou gewoon heel erg van de pyjama's die ze daar hebben Nu had ik niet eens van te voren naar de prijs gekeken trouwens. Dit was echt zo'n: OMG ik moet het hebben!! moment
laughterline schreef:Wie is olaf? Of leef ik dan onder een steen? Google: Disney Frozen Olaf, en bekijk een filmpje, je dag is weer helemaal goed
HorseQuote schreef:laughterline schreef:Wie is olaf? Of leef ik dan onder een steen? Google: Disney Frozen Olaf, en bekijk een filmpje, je dag is weer helemaal goed hahaha Thanks
Ik heb 2 hele lekkere truien gekocht, een paar leggings met 'fur' aan de binnenkant (waaaaarm!!) en een Hogwarts joggingbroek zodra mijn loon weer binnen is ga ik voor een winterjas, wat rokjes en jurkjes, en onesies