Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 12:18

Loop trouwens ook steeds krommer om comfortabel te zijn. :+

Echt lijkt wel 90. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 12:33

Ik belde om een vraag over de oxazepam.

En nu heb ik een spoed afspraak gekregen omdat ze de duizeligheid niet vertrouwen.

En nu ben ik mijzelf helemaal gek aan het maken.

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 12:43

Wanneer kan je langs komen voor je spoed afspraak, duurt het nog lang?

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 12:55

Vaak wil ik hier een onbenullige kleine ergernis neerzetten. Maar dan lees ik wat velen voor echte problemen heeft met hun gezondheid etc. En dan denk ik, ach het valt ook wel mee, laat maar.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 13:25

Bloodymary schreef:
Vaak wil ik hier een onbenullige kleine ergernis neerzetten. Maar dan lees ik wat velen voor echte problemen heeft met hun gezondheid etc. En dan denk ik, ach het valt ook wel mee, laat maar.

elke ergernis mag hoor.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 13:58

Gewoon doen hoor! Dat een ander dingen mankeert maakt niet dat je jezelf en jouw gevoel weg hoeft te cijferen of wat dan ook.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 14:00

Het is ook "fijn" de kleinere ergenissen te lezen.
Want dat zijn ook vaak weer herkenbare.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 14:09

Bloodymary schreef:

En toch elke ergenis telt en soms is eruit gooien een opluchting.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 14:17

Mijn ergernis is soms de ergernis van andere mensen
Niet op de manier dat ik vind dat ze zich aanstellen of zich ergens niet aan mogen ergeren

Maar meer dat ik het stom vind dat mensen met zo veel pijn, overlast of klachten door het leven moeten gaan. Dat hun lichaam niet meewerkt of zelfs tegenwerkt waardoor ze hun leven niet naar liever lust kunnen leven.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 14:22

Ik erger mij op dit moment aan mijn BH. :')
Ik dacht dat ik een fijne had gevonden maar rond dit tijdstip zit hij niet lekker meer...

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 14:34

fleurtjeuh schreef:
Mijn ergernis is soms de ergernis van andere mensen
Niet op de manier dat ik vind dat ze zich aanstellen of zich ergens niet aan mogen ergeren

Maar meer dat ik het stom vind dat mensen met zo veel pijn, overlast of klachten door het leven moeten gaan. Dat hun lichaam niet meewerkt of zelfs tegenwerkt waardoor ze hun leven niet naar liever lust kunnen leven.

Wat een lieve ergernis <3

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 14:35

Ach ik lees jullie kleine ergernissen graag hoor! Niemand kan er wat aan doen dat ik mij zo voel.

Bloedprikken is gelukt maar nu ben ik helemaal naar in het hoofd.

Maar dat is weer iets afgestreept.

Ik zei wel dat ik dit jaar uit de comfort zone wou maar dit vind ik allemaal wat te letterlijk.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 15:02

Dan wacht je een uur of 2 tot een expert die langs kwam feedback kan geven op je idee, is het alleen maar "top begin! Ga zo door!"

Like. Het is fijn om te horen! Maar hebben we daar nou echt op moeten wachten...andere groepen kregen echt een heel verhaal en vragen..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 15:03

Zebrastreep schreef:
Ach ik lees jullie kleine ergernissen graag hoor! Niemand kan er wat aan doen dat ik mij zo voel.

Bloedprikken is gelukt maar nu ben ik helemaal naar in het hoofd.

Maar dat is weer iets afgestreept.

Ik zei wel dat ik dit jaar uit de comfort zone wou maar dit vind ik allemaal wat te letterlijk.

Dan had je het specifieker moeten formuleren hè! :D

Nee geintje! Maar fijn dat het prikken gelukt is!

—-

En juist de banale ergernissen zijn lekker om te delen. Ik ga mijn hele grote problemen en ergernissen niet altijd online zetten. Daar vind ik het topic ook niet altijd een fijne plek voor. Maar gewoon even die rottige kleine dingetjes zijn leuk om eruit te gooien!

Zoals ik vanmiddag. Was aan het opruimen dus ik pak een spelletje op. Doosje valt open en alle kaarten etc vallen eruit. Ik blijf verbazingwekkend rustig en ruim alles weer op. Toen ging de deurbel en dat is de aartsvijand nummer 1 van de knakworst. Dus die stormt woest blaffend naar de woonkamerdeur (die dicht zat). Maar nam in z’n woede de waterbak mee. Die best heel groot is en die ik net verschoond en gevuld was. Dus toen kon ik met handdoeken al het water opdweilen en de vloer droogmaken. :+

Toen had ik deze gehaktbal bijna naar de plaatselijke slager gebracht! :D

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 15:12

Ik gooi meestal ook mijn kleinere "onbenullige" ergernissen online, af en toe een grotere, maar dan hou ik ruimte in mijn hoofd voor de grotere dingen die me bezig houden, en kan ik die beter verwerken :')

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 15:28

Ik ben een stuiterbal aan het worden, door al het leren kan ik m'n energie niet kwijt.

Vrijdag middag mag ik er lekker op los stuiteren. Nu nog bedenken of ik m'n ouders of paarden ga lastig vallen, of dat ik naar de sportschool ga en mezelf daar uitleef. De verstandige keuze zou zijn uitleven in m'n huis op de schoonmaak die al twee weken stil ligt, door tijdgebrek.

Dit jaar heb ik wel geleerd dat ik nooit meer zo een soort opleiding ga doen, naast m'n werk. Blijven leren is leuk, maar de stress van heel.dit jaar niet.
Laatst bijgewerkt door kosseh op 08-10-25 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 15:29

Ik was vanmorgen voor het eerst op een bepaalde locatie voor een bevolkingsonderzoek. Kom de deur van dit uitgebreide “gezondheidscentrum “ binnen, tig bordjes maar nergens dezelfde naam als op mijn oproepbrief.
Ik ben de grootste klapdeur binnen gegaan om te vragen waar ik moest zijn, zeer geïrriteerde vrouw zegt “bij xxx, daar rechts”. (Nog een andere term).
Joh is het zo lastig om op de oproepbrief dezelfde naam/term te gebruiken als bij de bordjes?

Als je die vraag tig keer krijgt, wellicht of de oproepbrief of de bordjes aanpassen?
Zo’n bevolkingsonderzoek is al geen feestje.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 15:53

Ik zit in de wachtkamer mijn paniek te onderdrukken en heb het idee dat dit nog wel even uitloopt. Maar goed het is niet anders. Dit is wel de beste plek als er wat gebeurd dat geeft een soort van geruststelling.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 15:56

Zebrastreep schreef:
Ik zit in de wachtkamer mijn paniek te onderdrukken en heb het idee dat dit nog wel even uitloopt. Maar goed het is niet anders. Dit is wel de beste plek als er wat gebeurd dat geeft een soort van geruststelling.

Wat kan er gebeuren lieve schat?
Hou je rustig <3 :(:) :(:)

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 16:57

Succes Zebrastreep!

Aan het opruimen, wordt helemaal gek van de zooi op mijn slaapkamer. Liggen ook oude paardrijspullen, laarzen, een oude cap. Ik kan het nergens anders kwijt, maar gewoon bij het afval mikken voelt ook zo raar.

De laarzen zijn echt afgedragen en de cap ben ik flink mee gevallen, dus verkopen kan ook niet :')

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 17:11

Aan m'n energielevel die -1000 is

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 17:14

Zebrastreep schreef:

Mocht het de volgende keer weer zo voelen, geef het aan bij de assistente als je dat fijn vindt. Misschien kan ze je dan helpen op dat moment voor in ieder geval duidelijkheid.:)

Hier nog steeds klus ergernissen van de buren in een holle huis. Ik weet nu we wat ik vervelender vind.
Ook vraag ik mij soms af wat ze allemaal aan het doen zijn, soms lijkt het namelijk meer op slopen en zo groot zijn onze woningen niet echt. :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 17:16

Ik word in een online discussie over de ethiek van saddleseat racist genoemd omdat ik niet snap hoe het relevant is dat witte mensen saddleseat hebben bedacht :') ik haat het internet.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 17:38

Gewoon ( gelukkig) paniek en angst of nou ja gelukkig... ze zag wel dat het echt slecht ging. Al even gekeken of er bloeduitslagen binnen waren. Als daar niks uitkomt ben ik medisch gezond.

Morgen naar de psycholoog. Maar vermoeden is angst / paniekerstoornis mogelijke oorzaak kan een burnout is maar dat kon er ook los van staan.

Ik heb een hele lieve en fijne arts ze nam uitgebreid de tijd. Niks gecheckt maar dat hoeft van mij ook niet meer zo want na 6x is dat ook wel een keer klaar. Maar wel een fijn gesprek gehad. Ben nu wat rustiger.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 17:54

Dikke :(:)

En fijn dat het “niks” fysiek is. Maar vergeet niet dat je brein ook fysiek is eigenlijk.