Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 07:27

Verhuisdozen bijna op.

En ik moet nog heel, heel veel inpakken. :=

En ik doe al veel weg. _O-

prompter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 07:54

Heb je iets gevonden Marlinde? Dat is fijn!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 07:57

prompter schreef:
Heb je iets gevonden Marlinde? Dat is fijn!

Ja! Krijg maandag de sleutel! :D

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 07:58

Super, gefeliciteerd!

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 08:35

Polarize schreef:
Polarize schreef:
Buren die feestje hebben en de muziek zo luid staan dat de hele straat het kan horen..hoe langer de avond duurt hoe harder het gaat

Edit: omdat ik niet die buurvrouw ga zijn die om half 11 in het weekend vraagt of de muziek zachter kan heb ik mijn loops maar gepakt :')

Ik neem het terug, engelbewaarder is slecht genoeg zonder hardstyle remix, als het zo hard moet zet dan in ieder geval goede muziek aan

Dat kan korter: mensen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 08:42

denisesilver schreef:
Zojuist alsnog aan de telefoon gehad. Het is gelukkig een heel lief beest en nog jong, dus mocht hij gedumpt zijn, heeft hij in ieder geval wel genoeg kansen voor adoptie. Zit wat werk in, maar het beestie is echt heel slim. Zou hem alleen niet plaatsen bij katten, die vreet hij op denk ik :+
[ Afbeelding ]

Oooh wat een knapperd!
Supergoed dat je het beestje opgevangen hebt en ervoor hebt gezorgd dat het opgehaald wordt. _/-\o_

Welke regio is dit?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 08:43

Ga je verhuizen Marlinde?

Ik erger me aan mijn vriend. We latten en dat is prima maar mijn planning is nu zo dat ik een paar weken niet zijn kant op kan gaan (maar wel hier tijd kan maken) Hij belooft altijd dat hij komt maar daar komt altijd iets tussen. Niet werk ofzo wat ik altijd een goed excuus vindt maar een buurtbbq of verjaardag.

We staan er gewoon zo anders in omdat we ieder onze eigen achtergrond hebben maar oef, zijn punten lopen zo wel heel erg naar beneden :Y) Ik hoop dat hij ergens in de komende weken toch wat extra moeite steekt in onze relatie want op dit moment heb ik het gevoel dat als ik niks doe, er ook niks gebeurt en tja, wat is het nut dan.

Zo maar even wandelen met de honden en dan wandelen voor mijn werk als weekenddienst. Kunnen even alle gedachtes rondstormen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 09:34

Schoenmaker, "ik bel als je laarzen klaar zijn."

Wachten op telefoon, wachten, wachten.

Stuurt ie smsjes, mijn telefoon geeft dat niet aan.

Fijn.
Bel dan gewoon, dat heb je afgesproken met me?!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 10:16

Ja ik ga verhuizen! :=

Hopelijk woensdag al. :+

Binnen 3 weken een huis gevonden en verhuisd dan. :+

Ben alleen wel echt kapot en moe. Daar erger ik me aan. Heb de energie nodig. :=

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 10:26

Dat ze alle wandelpaden langs het kanaal hebben afgesloten :( daar gaan een hoop van mijn vaste rondjes met de hond

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 12:39

Myfairytale schreef:
denisesilver schreef:
Zojuist alsnog aan de telefoon gehad. Het is gelukkig een heel lief beest en nog jong, dus mocht hij gedumpt zijn, heeft hij in ieder geval wel genoeg kansen voor adoptie. Zit wat werk in, maar het beestie is echt heel slim. Zou hem alleen niet plaatsen bij katten, die vreet hij op denk ik :+
[ Afbeelding ]

Oooh wat een knapperd!
Supergoed dat je het beestje opgevangen hebt en ervoor hebt gezorgd dat het opgehaald wordt. _/-\o_

Welke regio is dit?

Je kan ze moeilijk laten lopen langs de snelweg. Dit is al de tweede vondeling. Twee jaar geleden hadden we een kat bij ons zitten, die we tot Joep hebben gedoopt. Na een jaar is hij verder gegaan op doorreis. Jammer, want het was zo'n schat van een beest.

Wij zitten in regio west Brabant. Ik ben benieuwd of hij ter adoptie komt. We zitten vlakbij een tankstation, dus kan zomaar zijn dat hij bij iemand uit de auto is gesprongen. Hopen dat hij herenigd kan worden met zijn baasjes, en anders dat hij een leuk plekje krijgt.

Veel plezier met je nieuwe stek, Marlinde!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 13:41

_San87_ schreef:
denisesilver schreef:
Bizar dat er maar wordt gesteld dat Iris gezondheidsadvies aan haar laars moet lappen. Die vent moet gewoon een schop onder z'n hol

Fjordjes, ik heb nog een lamp voor het aquarium. Die van mij gaat leeg en daar ga ik een platen terrarium van maken

Ze moet helemaal niks. Behalve zorgen dat haar huisdier goed verzorgd wordt. En dat gebeurt nu niet, daar is zij net zo verantwoordelijk voor als haar man dat is.

Ben ik het inderdaad ook mee eens.
Als ik wat mankeer worden mijn dieren gewoon verzorgd zoals normaal.
Ik neem ook geen kinderen, dus hoef niet over de kattenbak na te denken :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 14:02

Mensen. En dan vooral iedereen die geluid maakt en geuren produceert.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 14:05

First world problems enz, maar ik word helemaal gek dat ik een specifiek product niet hierheen kan laten sturen. amazon DE, UK e.d. hebben het allemaal (NL dus niet) maar die verzenden dit dus niet naar een NL adres - omdat het product via Amazon US komt en schijnbaar werkt dat dan niet met de Nederlandse amazon samen. Ik zie dat er wel nog een paar Etsy verkopers zijn die het via hun shop doorverkopen maar dan is het 75e met import en verzending en dat is nogal wat veel voor een… mok. Maar ik wil ‘m zo graag, dus ben m’n hoofd aan’t breken over hoe dit op te lossen :') En ondanks dat ik zo kort aan de Duitse grens woon ken ik gewoon niemand goed genoeg meer met een Duits adres wat ik zou kunnen gebruiken. Mocht iemand DE oplossing weten, zonder dat het me al te veel extra kosten gaat brengen, ik hoor het graag :') :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 14:07

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 14:27

Dankjewel, naar zoiets was ik inderdaad ook naar aan’t kijken!

Maar ik had een beetje verder moeten kijken als m’n neus lang is want ik heb net op de Amerikaanse amazon gekeken en daar is het product qua aanschaf dus een stuk goedkoper sowieso. Met verzending erbij en taxes zit ik dan onder het bedrag als wat ik kwijt zou zijn als ik het via iemand in DL doe met doorsturen. Alleen moet ik nu wel nog import betalen, maar dat vind ik nog te overzien (product zelf kost omgerekend 13e, verzending was 15e) en het wel waard met Hoe graag ik het wil hebben :')

Dus nu via DL toch nog iets proberen te regelen is denk ik een beetje overbodig en extra omslachtig want het zal qua uiteindelijke kosten wel op hetzelfde uitkomen zoiets :j Ik ging er automatisch vanuit dat als Amazon DE en UK het niet zou leveren, dit bij de US ook zou zijn maar dat is niet zo (gelukkig). Dus ik denk dat het goedgekomen is nu :') :j

Ga dat wat je hierboven zette wel even onthouden mocht het nog eens van pas kunnen komen in de toekomst. Normaliter kan ik via amazon DE wel prima spullen kopen en gewoon laten bezorgen, maar in dit geval komt het denk ik omdat het product via US moest komen. Geen idee waarom het dan wel in de UK en DL beschikbaar is maar goed haha.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 14:30

Dat m’n moeder vanochtend met de fiets is gevallen, geen irritatie, maar onwijs geschrokken. Dikke zijkant van het gezicht, bij de wenkbrauw en jukbeen, want kwam met der hoofd tegen de straat aan en een open knie. Nu zojuist goed schoongemaakt, gedesinfecteerd en vannacht maar blijven slapen en steeds wakker maken. Pff, zo zie je maar, ongeluk zit in een klein hoekje -O-

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 14:32

Justme_Lisaa schreef:
Dat m’n moeder vanochtend met de fiets is gevallen, geen irritatie, maar onwijs geschrokken. Dikke zijkant van het gezicht, bij de wenkbrauw en jukbeen, want kwam met der hoofd tegen de straat aan en een open knie. Nu zojuist goed schoongemaakt, gedesinfecteerd en vannacht maar blijven slapen en steeds wakker maken. Pff, zo zie je maar, kan zo voorbij zijn.

Ai dat is schrikken. Gelukkig niet teveel schade. Dit is dus precies waarom ik mijn moeder verzocht heb om een helm te gaan dragen. Ze heeft nu net een nieuwe fiets en gelukkig dus ook een helm gekocht

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 14:32

Justme_Lisaa schreef:
Dat m’n moeder vanochtend met de fiets is gevallen, geen irritatie, maar onwijs geschrokken. Dikke zijkant van het gezicht, bij de wenkbrauw en jukbeen, want kwam met der hoofd tegen de straat aan en een open knie. Nu zojuist goed schoongemaakt, gedesinfecteerd en vannacht maar blijven slapen en steeds wakker maken. Pff, zo zie je maar, ongeluk zit in een klein hoekje -O-

Ach jeetje ! Veel beterschap voor je moeder. Ik kan mij goed voorstellen dat je geschrokken bent.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 14:39

Dankjewel! Ze heeft gelukkig geen pijn ergens, behalve die schaafwonden, niet misselijk, reageerde direct op me en heeft niet gespuugd. Dus hoop dat het qua verwonding met de hersenen/ hoofd meevalt. Vertrouw ik het niet, bel ik morgen de huisarts :)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 14:55

Jeetje wat schrikken ja voor en met je moeder Justme_Lisaa. Gelukkig lijkt het mee te vallen maar goed dat je het nog even in de gaten houd idd. Beterschap gewenst voor haar!

Andere ergernis van mij: Fruitvliegjes.
Het maakt niet uit wat ik preventief of actief probeer te doen he. Kleine vliegende f*ckers.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 15:47

Iemand die in een kort voorstelberichtje op Facebook in een niet kinder-gerelateerde groep in 3 zinnen 7 keer het woord 'kids' gebruikt.

Ik vind dat in zichzelf al een gruwelwoord,
Laat staan op deze manier en in deze context.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 16:17

c_alsemgeest schreef:
_San87_ schreef:
Ze moet helemaal niks. Behalve zorgen dat haar huisdier goed verzorgd wordt. En dat gebeurt nu niet, daar is zij net zo verantwoordelijk voor als haar man dat is.

Ben ik het inderdaad ook mee eens.
Als ik wat mankeer worden mijn dieren gewoon verzorgd zoals normaal.
Ik neem ook geen kinderen, dus hoef niet over de kattenbak na te denken :')

Als de man al niet voor een kat kan zorgen... Waarom zou je er dan een kind mee willen? :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 16:22

Femke_Tweety schreef:
Iemand die in een kort voorstelberichtje op Facebook in een niet kinder-gerelateerde groep in 3 zinnen 7 keer het woord 'kids' gebruikt.

Ik vind dat in zichzelf al een gruwelwoord,
Laat staan op deze manier en in deze context.

Ow vreselijk ja! Het woord kindjes vind ik al erg, dat wordt hier ook vaak gezegd. Het zijn gewoon kinderen. Of jong, haha.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 16:26

Eendenkroos. Wat een rommel is dat zeg