En ik moet nog heel, heel veel inpakken.

En ik doe al veel weg.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polarize schreef:Polarize schreef:Buren die feestje hebben en de muziek zo luid staan dat de hele straat het kan horen..hoe langer de avond duurt hoe harder het gaat
Edit: omdat ik niet die buurvrouw ga zijn die om half 11 in het weekend vraagt of de muziek zachter kan heb ik mijn loops maar gepakt
Ik neem het terug, engelbewaarder is slecht genoeg zonder hardstyle remix, als het zo hard moet zet dan in ieder geval goede muziek aan
denisesilver schreef:Zojuist alsnog aan de telefoon gehad. Het is gelukkig een heel lief beest en nog jong, dus mocht hij gedumpt zijn, heeft hij in ieder geval wel genoeg kansen voor adoptie. Zit wat werk in, maar het beestie is echt heel slim. Zou hem alleen niet plaatsen bij katten, die vreet hij op denk ik
[ Afbeelding ]
Myfairytale schreef:denisesilver schreef:Zojuist alsnog aan de telefoon gehad. Het is gelukkig een heel lief beest en nog jong, dus mocht hij gedumpt zijn, heeft hij in ieder geval wel genoeg kansen voor adoptie. Zit wat werk in, maar het beestie is echt heel slim. Zou hem alleen niet plaatsen bij katten, die vreet hij op denk ik
[ Afbeelding ]
Oooh wat een knapperd!
Supergoed dat je het beestje opgevangen hebt en ervoor hebt gezorgd dat het opgehaald wordt.![]()
Welke regio is dit?
_San87_ schreef:denisesilver schreef:Bizar dat er maar wordt gesteld dat Iris gezondheidsadvies aan haar laars moet lappen. Die vent moet gewoon een schop onder z'n hol
Fjordjes, ik heb nog een lamp voor het aquarium. Die van mij gaat leeg en daar ga ik een platen terrarium van maken
Ze moet helemaal niks. Behalve zorgen dat haar huisdier goed verzorgd wordt. En dat gebeurt nu niet, daar is zij net zo verantwoordelijk voor als haar man dat is.
Justme_Lisaa schreef:Dat m’n moeder vanochtend met de fiets is gevallen, geen irritatie, maar onwijs geschrokken. Dikke zijkant van het gezicht, bij de wenkbrauw en jukbeen, want kwam met der hoofd tegen de straat aan en een open knie. Nu zojuist goed schoongemaakt, gedesinfecteerd en vannacht maar blijven slapen en steeds wakker maken. Pff, zo zie je maar, kan zo voorbij zijn.
Justme_Lisaa schreef:Dat m’n moeder vanochtend met de fiets is gevallen, geen irritatie, maar onwijs geschrokken. Dikke zijkant van het gezicht, bij de wenkbrauw en jukbeen, want kwam met der hoofd tegen de straat aan en een open knie. Nu zojuist goed schoongemaakt, gedesinfecteerd en vannacht maar blijven slapen en steeds wakker maken. Pff, zo zie je maar, ongeluk zit in een klein hoekje
c_alsemgeest schreef:_San87_ schreef:Ze moet helemaal niks. Behalve zorgen dat haar huisdier goed verzorgd wordt. En dat gebeurt nu niet, daar is zij net zo verantwoordelijk voor als haar man dat is.
Ben ik het inderdaad ook mee eens.
Als ik wat mankeer worden mijn dieren gewoon verzorgd zoals normaal.
Ik neem ook geen kinderen, dus hoef niet over de kattenbak na te denken
Femke_Tweety schreef:Iemand die in een kort voorstelberichtje op Facebook in een niet kinder-gerelateerde groep in 3 zinnen 7 keer het woord 'kids' gebruikt.
Ik vind dat in zichzelf al een gruwelwoord,
Laat staan op deze manier en in deze context.