de ergernis is dat ik nu met spoed een gezelschap voor mijn andere pony zoek want die is nu alleen. Maar het lukt me maar niet om de advertentie in een hyperlink te zetten. ik voel me zo dom dan als het niet lukt.. frustratie toch dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithGigi schreef:Marcella schreef:Hooikoorts
Niesen, traanogen en bijholten flink geïrriteerd. Heb dus mijn hooikoorts medicatie aangevraagd.
En heb zelf hazelaars op de moestuin en had die al in bloei gezien.
Oh ik vroeg me al af waarom ik zo'n jeuk aan mijn ogen had, maar ben stront allergisch voor Hazelaar pollen
juval schreef:geen ergernis, maar wel heel verdrietig omdat ik gisteren mijn oude pony heb laten inslapen![]()
de ergernis is dat ik nu met spoed een gezelschap voor mijn andere pony zoek want die is nu alleen. Maar het lukt me maar niet om de advertentie in een hyperlink te zetten. ik voel me zo dom dan als het niet lukt.. frustratie toch dus
Polarize schreef:Hier maar voor de 3e dag op rij ziekgemeld, nog steeds koortsig en duizelig.
Het zit echt op het randje met de koorts, wisselt tussen 37,5 en 38. Ik zit standaard op ongeveer 36 of 36,5 dus voor mijn doen is het echt wel verhoging
maralyn schreef:Polarize schreef:Hier maar voor de 3e dag op rij ziekgemeld, nog steeds koortsig en duizelig.
Het zit echt op het randje met de koorts, wisselt tussen 37,5 en 38. Ik zit standaard op ongeveer 36 of 36,5 dus voor mijn doen is het echt wel verhoging
Hoewel boeken anders zeggen is koorts een definieerbaar begrip.
Omdat ieder mens een ander basis temperatuur heeft.
Daarom is het goed om te meten wat je hebt als je gezond bent.
Zo zit ikzelf ook altijd rond de 36 graden, soms een halve graad hoger.
Maar dan is 37,5 al een flinke flinke verhoging en 38 is gewoon koorts.
Polarize schreef:maralyn schreef:
Hoewel boeken anders zeggen is koorts een definieerbaar begrip.
Omdat ieder mens een ander basis temperatuur heeft.
Daarom is het goed om te meten wat je hebt als je gezond bent.
Zo zit ikzelf ook altijd rond de 36 graden, soms een halve graad hoger.
Maar dan is 37,5 al een flinke flinke verhoging en 38 is gewoon koorts.
Ja we hebben hier thuis allemaal een vrij lage basis temperatuur, richting 39 is voor ons allemaal al zorgwekkend zegmaar. Nog maar even in de gaten houden met de temperatuur dus.
Het lijkt alsof t alleen maar achteruit gaat met mn gezondheid, hele week rustig aan gedaan en 0,0 verbetering. Normaal ben ik met een dag, hooguit 2, wel weer helemaal fit dus ik word ongeduldig nu
fleurtjeuh schreef:Polarize schreef:[
Ja we hebben hier thuis allemaal een vrij lage basis temperatuur, richting 39 is voor ons allemaal al zorgwekkend zegmaar. Nog maar even in de gaten houden met de temperatuur dus.
Het lijkt alsof t alleen maar achteruit gaat met mn gezondheid, hele week rustig aan gedaan en 0,0 verbetering. Normaal ben ik met een dag, hooguit 2, wel weer helemaal fit dus ik word ongeduldig nu
Hier inmiddels 2 weken tussen echt ziek(39,5 graden) en niet helemaal beter.
En veel hoesten, dichte neus etc.
Dit weekend terugval met weer koorts van 38,5 en vannacht zelfs weer 39. Normaliter is mijn basistemp 36,9 a 37
Dus ipv stug door te gaan heb ik vandaag thuis gewerkt in plaats van dag 4 op rij met koorts naar kantoor te gaan
Het is echt een heel naar virus momenteel, hou je rust en probeer goed uit te zieken!