Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Caira schreef:Wat stom dat ze dat zeggen, shockwave doet heel erg pijn, net of ze elastiekjes op je huid schieten. Maar bij mij werkte het wel als een tierelier, ik hoop dat jij er net zo veel baat bij hebt.
Lieszje schreef:We hebben woensdag de politie gebeld omdat de situatie uit de hand liep. De buurman wilde de schutting over en zou mijn man wel even pakken. Ik denk dat het gaas om de katten in de tuin te houden de redding is geweest. Ik weet dat de wijkagent gisteren bij de buren is geweest en eerdaags zal ze ook nog met ons komen praten.
Woningbouw is geen optie, het zijn koopwoningen. Het liefste vertrekken we en kopen we wat anders. Maar doordat ik in de ziektewet zit zullen we waarschijnlijk nu geen nieuwe hypotheek krijgen. Maar op deze manier ga ik er ook niet uitkomen vrees ik
Rodevlinder schreef:Ik zit in een groepsapp met een paar meiden, we gaan uit en naar festivals met elkaar.
Maar de laatste tijd kletsen er 2 alleen met elkaar en gaan samen naar festivals zonder de rest mee te vragen en reageren ze alleen op elkaar en niet op wat anderen zeggen.
Suzanne F. schreef:Rodevlinder schreef:Ik zit in een groepsapp met een paar meiden, we gaan uit en naar festivals met elkaar.
Maar de laatste tijd kletsen er 2 alleen met elkaar en gaan samen naar festivals zonder de rest mee te vragen en reageren ze alleen op elkaar en niet op wat anderen zeggen.
Tijd om uit de appgroep te gaan denk ik?
Telpeva schreef:Ik moet zo weer naar het ziekenhuis, zo geen zin in. Ben benieuwd of ik nu na 2 maanden wel een onderzoek krijg of dat ik straks weer van het kastje naar de muur ga.
Lieszje schreef:@Marcella heb je verkeerd gelegen met slapen? Al een lekkere warme douche genomen?
Rennie89 schreef:Mn peperdure wortelkanaal behandeling kies van 800 euro van een maand oud is zojuist door midden gebroken door een stukje vlees