Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 11:44

@Lieszje wat heftig om te lezen! Kan me voorstellen dat je je niet veilig voelt hoor.. :oo

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 12:16

Ik heb mijn eerste shockwave behandeling gehad. Niet pijnlijk zeggen ze…Rechts was ik er zelfs overstuur van zo pijnlijk. Links deed ook goed zeer.
Het is alsof je de hele tijd gestoken wordt door wespen, vooral dichtbij het bot.

Ik kan wel direct iets beter lopen, maar ik moet nog 2x -O-

En het het resultaat is niet blijvend. Ik moet blijven trainen en af en toe een herhaling van de shockwave.

@ Lestrange goedzo! Lekker van genieten <3
Die master komt nog wel, eerst vakantie :D

Lieszje oei dat is wel heel erg heftig zeg. Ik zou toch maar een adviesgesprek met een hypotheek adviseur aanvragen, dan weet je daarna iets concreets.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 12:53

Wat stom dat ze dat zeggen, shockwave doet heel erg pijn, net of ze elastiekjes op je huid schieten. Maar bij mij werkte het wel als een tierelier, ik hoop dat jij er net zo veel baat bij hebt.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 12:59

Caira schreef:
Wat stom dat ze dat zeggen, shockwave doet heel erg pijn, net of ze elastiekjes op je huid schieten. Maar bij mij werkte het wel als een tierelier, ik hoop dat jij er net zo veel baat bij hebt.

Op sommige plekken nog heel wat pijnlijker dan dat :o
Maar gelukkig is wel zo dat zodra ze stoppen het direct geen pijn meer doet.
Ik hoop dat het flink effect heeft inderdaad :)

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 13:11

Buurman die in de achtertuin gaat zitten bellen met zijn mobiel op speaker.
Een buurvrouw van de andere kant doet dat ook regelmatig.

Ik begrijp mensen tegenwoordig niet meer. Bestaat er geen behoefte aan privacy meer?

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 13:24

Lieszje schreef:
We hebben woensdag de politie gebeld omdat de situatie uit de hand liep. De buurman wilde de schutting over en zou mijn man wel even pakken. Ik denk dat het gaas om de katten in de tuin te houden de redding is geweest. Ik weet dat de wijkagent gisteren bij de buren is geweest en eerdaags zal ze ook nog met ons komen praten.

Woningbouw is geen optie, het zijn koopwoningen. Het liefste vertrekken we en kopen we wat anders. Maar doordat ik in de ziektewet zit zullen we waarschijnlijk nu geen nieuwe hypotheek krijgen. Maar op deze manier ga ik er ook niet uitkomen vrees ik :+

Wat heftig! :oo sterkte!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-23 15:04

Brightspace. Wat een ongelooflijk omslachtig, tijdsrovend poedersuiker is dat zeg.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 16:59

Oude taart met hond aan rollijntje die ze boven op mijn pup laat springen terwijl ik sta af te rekenen bij de dierenarts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 17:43

Ik zit in een groepsapp met een paar meiden, we gaan uit en naar festivals met elkaar.
Maar de laatste tijd kletsen er 2 alleen met elkaar en gaan samen naar festivals zonder de rest mee te vragen en reageren ze alleen op elkaar en niet op wat anderen zeggen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 17:44

Rodevlinder schreef:
Ik zit in een groepsapp met een paar meiden, we gaan uit en naar festivals met elkaar.
Maar de laatste tijd kletsen er 2 alleen met elkaar en gaan samen naar festivals zonder de rest mee te vragen en reageren ze alleen op elkaar en niet op wat anderen zeggen.

Tijd om uit de appgroep te gaan denk ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 17:51

Suzanne F. schreef:
Rodevlinder schreef:

Ik ga er of iets van zeggen of ik ga er uit.
Of ik zeg er eerst iets van en ga er daarna uit :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 18:09

Rodevlinder schreef:
Suzanne F. schreef:

Ik ga er of iets van zeggen of ik ga er uit.
Of ik zeg er eerst iets van en ga er daarna uit :')

Of je gooit hen eruit :)*

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 18:12

Mensen op de camping die een hond meenemen die naar alles wat voorbij komt (hond, mens en kind) blaft. Echt, laat je hond dan thuis als hij zo reactief is.

Even zonder overdrijven, zeker 5 binnen korte afstand van ons. Ze zijn irritanter dan de kinderen die hier rondrennen en spelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 18:21

_San87_ schreef:
Rodevlinder schreef:

Of je gooit hen eruit :)*

Haha kan ook maar ik ben niet de beheerder en misschien de enige die zich stoort

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 18:42

Hartstikke ziek hoestend en rochelend kind in het restaurant :r

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 18:55

Vandaag waren we naar Hans & Grietje. (Voor de mensen die het niet kennen: Is een pannenkoekenrestaurant met een hele grote speeltuin erbij) Doet dochter haar sandalen uit bij het water en op het moment dat ze haar sandalen weer wil pakken, nergens meer te vinden. Kind compleet overstuur.
Is er een ander kind mee vandoor gegaan, dat kan gebeuren, maar ipv dat die ouders dat kind dan die sandalen terug laat brengen naar waar ze ze gevonden heeft. Nee zetten ze ze op de hoek van hun tafel. En het is daar groot en bij toeval zag ik ze dus, dochter had ze daar iig nooit terug gevonden.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 19:05

Knallende koppijn met pijn in mijn nek.

Reïntegratie die dinsdag wil afspreken terwijl ik ook longfunctie heb. Het is een van de 2 en niet beide.

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 19:34

3 dagen achter elkaar werken na 2 weken vakantie. Vandaag was dag 2. Je weet dat je het lastig gaat krijgen als je voeten om 13:30 al pijn doen en je tot 18:00 werkt. :j Gelukkig kon ik 2 uur eerder weg dus dat scheelde. :D

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 20:57

Bedankt voor de steun!

Gelukkig is het nu wel rustig. Maandag is mijn teamleider weer terug en dan maar eens gaan praten wat de mogelijkheden zijn om eventueel (tijdelijk) ander werk te gaan doen. Wat nu wel kan.

@Marcella heb je verkeerd gelegen met slapen? Al een lekkere warme douche genomen?

Dat is inderdaad heel vreemd wyoming. Gelukkig zag je ze staan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 20:59

De honden zijn weer thuis van vakantie. Hun atoomscheten heb ik niet gemist :').

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 21:01

Lief dagboek <3
Telpeva schreef:
Ik moet zo weer naar het ziekenhuis, zo geen zin in. Ben benieuwd of ik nu na 2 maanden wel een onderzoek krijg of dat ik straks weer van het kastje naar de muur ga.

Niet een ergernis maar een update, eerder dachten jullie ook al lief mee dus misschien vinden jullie een update ook interessant. Na 2 jaar te horen hebben gekregen dat opereren niet mogelijk is en dat het een kwestie is van leren omgaan met de beperking, kwam de chirurg vanmiddag met de opmerking dat hij nu wel iets ziet in opereren. Met 2 kapotte armen leven is best wel heel poedersuiker dus nu vind hij het de moeite van het proberen wel waard, eerder vond hij het risico op permanente schade te groot.
Binnen een paar weken word ik geopereerd, de kans op een vorm van verbetering is 80% (volledig herstel durf ik niet op te hopen, maar verbetering zal al zo tof zijn...). De overige 20% kans bestaat uit geen verandering of permanente schade. Beetje spannend maar ik ga het toch laten doen.

Ergernis, nu weet ik niet wat ik moet met de wmo, ik ga maandag maar weer contact met ze opnemen erover. Ben benieuwd of ze de keutel gaan intrekken en ik dan toch geen recht ga hebben op financiële hulp voor een scootmobiel omdat de chirurg nu opeens wat anders zegt. Zo veel gedoe dit allemaal

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 21:08

Lieszje schreef:
@Marcella heb je verkeerd gelegen met slapen? Al een lekkere warme douche genomen?

Te lang bezig geweest op de moestuin in combinatie met warmte slechte combinatie voor mij.

Maar heb al even geslapen vanmiddag en was daarna minder. Nu boodschappen gedaan en weer helemaal terug helaas.

Maar ben niet vooruit te branden op het moment. Kom zeer waarschijnlijk omdat ik het benauwd heb en daar werk dit weer ook niet mee.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 21:11

Mn peperdure wortelkanaal behandeling kies van 800 euro van een maand oud is zojuist door midden gebroken door een stukje vlees :7

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 21:13

Rennie89 schreef:
Mn peperdure wortelkanaal behandeling kies van 800 euro van een maand oud is zojuist door midden gebroken door een stukje vlees :7

Oooooh wat een hel! :(:)
Ik leef met je mee. Ik heb gisteren de rekening afgetikt van de wortelkanaalbehandeling. Wat een nachtmerrie als ie dan doormiddenbreekt!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 21:16

Ja , ga morgen naar de tandarts, ze mogen het maar oplossen. Of op hun kosten verwijderen of repareren. Kies hoort langer mee te gaan dan een maand. Is geen kleinigheidje dat bedrag wat je er voor moet aftikken… hij mist nu de helft aan de bovenkant ongeveer