Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StonedRomy schreef:Neonlight mijn Japanse naakthond vraagt zich af waar de lekkere koekjes vandaan komen
LWDaisy schreef:Balenciaga schreef:Ja, in 1 keer goed!
Wat een heerlijk verslag zo met je poezenbeesten
Ooh fijn haha, vorig jaar voelde ik me echt heel dom![]()
Het was een plezier om alle pakjes open te maken en op speurtocht te gaan, dus dankjewel! De cadeautjes zijn echt helemaal mijn (ons) ding, en het kaartje dat je me een tijdje geleden stuurde staat trots tussen de kerstkaartjes![]()
Ondertussen heeft het mandje zijn weg naar de keuken gevonden:
[ [url=m/fCKjJB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dankjewel voor deze fijne editie!
Balenciaga schreef:LWDaisy schreef:Ooh fijn haha, vorig jaar voelde ik me echt heel dom![]()
Het was een plezier om alle pakjes open te maken en op speurtocht te gaan, dus dankjewel! De cadeautjes zijn echt helemaal mijn (ons) ding, en het kaartje dat je me een tijdje geleden stuurde staat trots tussen de kerstkaartjes![]()
Ondertussen heeft het mandje zijn weg naar de keuken gevonden:
[ [url=m/fCKjJB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dankjewel voor deze fijne editie!
Leuk dat je het zo leuk vindMaakt me echt blij!
Saul schreef:Ik hoop dat we allemaal hetzelfde en het juiste denken![]()
Hele leuke pakketten weer.
Ook nog veel onderweg volgens mij?
Judith ik herkende je vloer gelijk op de foto.
En toen scrolde ik naar je naam. En Jep
haike schreef:Mijn pakket is ook binnen en ben er blij mee!!![]()
Nog wel druk zoeken naar mijn Santa, in de doos zat 1 hint (of misschien is de vulling ook een hint?) En de kaart was een hint, maar die kan ik nog niet helemaal plaatsen.
De doos
[ [url=m/95Tjba.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met dit kaartje erin
[ [url=m/Stpxzp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/07SBk7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder zat de doos helemaal vol met verschillende soorten vulling, waarvan het cadeaupapier mss een hint ook is?
Alle cadeautjes waren ook ingepakt met schilderstape, mss ook een hint?
Alle cadeautjes uitgepakt
[ [url=m/6WectG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt super leuk allemaal en gaat allemaal een goed plekje krijgen, of lekker gegeten of gedronken worden binnenkort. Fotolijstjes zijn ook super licht dus die hoop ik op te kunnen hangen met tape ipv te schroeven.