Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 12:33

Mensen die geen indoor voice hebben. Echt, rot even op met z'n tweeën en ga op de Heath zitten als je zo graag wilt krijsen. |o |o

Dropneus95 schreef:
Het leven is soms net een roller coaster waarbij je denkt ik hoop dat het stopt, maar hij rijdt gewoon door...

Ik moet heel even mijn frustraties kwijt, want vandaag is het allemaal even teveel.

Afgelopen maand is er alvleesklierkanker geconstateerd bij mijn oom. Hij heeft altijd gezond geleefd, waterpolo deed hij op hoog niveau en eigenlijk was er nooit wat aan de hand. Gaat naar een arts omdat hij gevallen was en pijn in zijn rug had, komt terug met een tumor. In een maand tijd is het zo hard gegaan dat hij opgegeven is en de kans groot is dat hij deze week komt te overlijden. Vanuit stichting doe een wens is er een aller laatste waterpolo wedstrijd voor hem georganiseerd met de vraag of er zoveel mogelijk vrienden en familie kan komen. Het besef dat dit de laatste keer gaat zijn dat ik hem zie komt even heel.. heel hard aan.

Daarnaast nog even de klap van gisteren dat de jongen die ik leuk vind toch heeft toegegeven dat ik niet gek ben en onze gevoelens wederzijds zijn, maar er staat nou eenmaal iemand in de weg die die even was vergeten te melden. Iedereen kan wel zeggen dat het een sukkel is en wat hij nu heeft gedaan hij ook bij mij had kunnen doen, maar dat helpt niet echt als je die gevoelens hebt en op dit moment iemand nodig hebt waarbij je eigenlijk alles mee deelde en alles kwijt kon..
Bah, dikke knuffel. :knuffel: Alvleesklierkanker is echt een sluipmoordenaar - tegen de tijd dat het wordt ontdekt, is het eigenlijk altijd al te laat, helaas. Wat mooi dat Doe een wens nog iets voor hem heeft kunnen organiseren, maar het komt wel binnen inderdaad. Heel veel sterkte.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 13:55

Ach Dropneus, veel sterkte. :(:)

Ik erger mij aan mijzelf, terwijl ik denk dat mijn gevoelens perfect normaal zijn. Mijn jongste zus (niet die met borderline) heeft het ook niet makkelijk gehad thuis. Wij hebben geen goede band kunnen opbouwen, maar slecht was die ook niet. Toen mijn ouders haar lieten vallen heb ik ondermeer schoolmateriaal aangekocht voor haar, een jaar de was en plas gedaan, gekookt voor haar etc. Sinds ik ben gaan samen wonen dik 5 jaar terug is het contact koud. Het komt allemaal van mijn kant vooral. Sinds een jaar of 2 is het mijn energie niet meer waard…

En toch, elke keer als ze een berichtje stuurt maakt mijn hart een sprong. Misschien wil ze nu wel eens afspreken, of heeft ze oprecht interesse hoe het met ons gaat? Zo ook afgelopen weekend: Hey cva? Ik: Jaja, cva. Verbouwingen gaan redelijk. En met jou en X?
Zij: Ja dat gaat. Zeg, woon je ver van punt b. Ik: Gho, een half uurtje, waarom? (Ik denken: Misschien gaat ze daar naar toe en wil ze afspreken) Zij: Ja, ze verkopen daar iets en anders kon je dat halen en komen brengen als je nog eens naar Oost Vlaanderen gaat. Maar dan niet!

En verder heeft ze niet meer gereageerd. :( Ik hoor haar nog maar 2/3 keer per jaar en telkens gaat het over zoiets. Of wij iets kunnen brengen of halen etc. Geen gelukkige verjaardag voor mijn dochter od. Niets. En ik zou het ondertussen al moeten weten dat ze zo is. Maar het doet toch pijn -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 14:26

Sterkte Dropneus.

Slacht mes is scherp net gevoeld.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 14:58

Moestuin schreef:
Ach Dropneus, veel sterkte. :(:)

Ik erger mij aan mijzelf, terwijl ik denk dat mijn gevoelens perfect normaal zijn. Mijn jongste zus (niet die met borderline) heeft het ook niet makkelijk gehad thuis. Wij hebben geen goede band kunnen opbouwen, maar slecht was die ook niet. Toen mijn ouders haar lieten vallen heb ik ondermeer schoolmateriaal aangekocht voor haar, een jaar de was en plas gedaan, gekookt voor haar etc. Sinds ik ben gaan samen wonen dik 5 jaar terug is het contact koud. Het komt allemaal van mijn kant vooral. Sinds een jaar of 2 is het mijn energie niet meer waard…

En toch, elke keer als ze een berichtje stuurt maakt mijn hart een sprong. Misschien wil ze nu wel eens afspreken, of heeft ze oprecht interesse hoe het met ons gaat? Zo ook afgelopen weekend: Hey cva? Ik: Jaja, cva. Verbouwingen gaan redelijk. En met jou en X?
Zij: Ja dat gaat. Zeg, woon je ver van punt b. Ik: Gho, een half uurtje, waarom? (Ik denken: Misschien gaat ze daar naar toe en wil ze afspreken) Zij: Ja, ze verkopen daar iets en anders kon je dat halen en komen brengen als je nog eens naar Oost Vlaanderen gaat. Maar dan niet!

En verder heeft ze niet meer gereageerd. :( Ik hoor haar nog maar 2/3 keer per jaar en telkens gaat het over zoiets. Of wij iets kunnen brengen of halen etc. Geen gelukkige verjaardag voor mijn dochter od. Niets. En ik zou het ondertussen al moeten weten dat ze zo is. Maar het doet toch pijn -O-

Ik herken het gevoel alleen dan met mijn biologische vader. Heb dit alleen wel al 10 jaar geleden compleet afgekapt maar toch doet het nog pijn.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 15:34

Ik vind de Ford van mn kerel ondertussen leuker dan mijn eigen :')

De mijne staat met abs sensor defect even bij de garage. (Peugeot dingetjes.. dat wist ik voor ik hem kocht.)

En ben eigenlijk heel blij met mijn auto.
Maar. Hij heeft een focus EcoBoost.
Wat een pittig ding zeg!!! Wat een auto.. net een kart op de weg.

Mymymy wat een auto! Vroemvroem!

Maar...
Ik moet hem straks weer terug geven.
Iemand ideeën voor een grote verdwijntruuc?? _O-

Sorry, echt een ergenis. Want ik was echt verkocht aan mijn Peugeot. :')

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 16:01

Ik heb geen idee wat ik met die teen aan moet… Ik neem inmiddels aan dat het gebroken is, ik kan er echt helemaal niks mee. Nog steeds dik en blauw.
Een vriendin die haar teen al 2x heeft gebroken zegt dat dit gebroken is, maar goed, ze is geen dokter natuurlijk.

Maar ik neem aan dat ze bij de dokter er ook niks aan kunnen gaan doen…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 16:08

Appeltje_1 schreef:
Ik heb geen idee wat ik met die teen aan moet… Ik neem inmiddels aan dat het gebroken is, ik kan er echt helemaal niks mee. Nog steeds dik en blauw.
Een vriendin die haar teen al 2x heeft gebroken zegt dat dit gebroken is, maar goed, ze is geen dokter natuurlijk.

Tapen! Helpt echt. Doen ze bij de huisarts ook als het je zelf niet lukt.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 16:17

Heb helaas geen tape thuis :( (denk ik)

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 16:19

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes, dat doet mij echt goed. :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 16:19

Appeltje_1 schreef:
Heb helaas geen tape thuis :( (denk ik)

Bel even de huisarts en ga toch even langs. Bij mij moest er ook gecheckt worden of het middenvoetsbeentje heel was, dus dat is sowieso slim. Als die stuk is wil je niet doorlopen ermee

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 16:23

Dropneus, heel veel sterkte!

Ik ben echt zo dom geweest, ik heb een relatie gemaild vanaf mijn eigen werkmail en niet vanaf de algemene werkmail...
Dit betekend dat deze relatie nu een rechtstreekse mail van een medewerker heeft en waarschijnlijk altijd die gaat gebruiken ipv de algemene mail...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 16:25

Misselijk van de stress die ik zelf veroorzaak..
Jemig kan die onzekerheid en faalangst niet gewoon even weggaan ofzo?
Zeiden ze vroeger niet dat als je volwassen bent dat dit soort dingen weggaan? Nou kom maar op dan! Ben verdorie 29, ik wil hier vanaf!

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 16:38

Appeltje_1 schreef:

Welke teen is het? Vast tapen aan een teen ernaast helpt echt heel veel! Had laatst mijn kleine teen keihard gestoten. Stond ook beetje scheef, maar vast geplakt aan de teen ernaast deed het veel minder pijn. Vooral in bed ook fijn. Had ook geen tape dus eerst met pleisters iets in elkaar geflanst.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 17:56

We mochten vandaag naar huis. Alleen gisteren liep de koorts ‘s middags ineens hard op. Vandaag dus weer. En ik vind het dus niks dat er nu helemaal geen hulp om mij heen is als het eventueel weer mis zou gaan. Ik voel mij ook heel eenzaam nu, dit zijn echt van die momenten dat ik een partner mis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 18:33

fleurtjeuh schreef:
Zeiden ze vroeger niet dat als je volwassen bent dat dit soort dingen weggaan? Nou kom maar op dan! Ben verdorie 29, ik wil hier vanaf!

Gaat dit weer over je werk? Hoe gaat het daarmee?

Mijn levensmotto is “alles gaat voorbij”.
Er komt echt een moment dat je jezelf er doorheen gepusht hebt en dan ben je wsl blij :j .

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 18:36

Kindertengeltjes op een verjaardag.

Brrrr

Jaar of anderhalf/twee? Kon net redelijk lopen. Speen half in snater, half bungelend aan touwtje vast aan shirt, veel kuchen hoesten en snotteren.
Hand in bak tomaatjes.
Tomaat uit bak.
Tomaat terug.
Hand in bak schijven komkommer.
Wordt stuk afgebeten, met hele hand uit mond gehaald, teruggelegd.
Met diezelfde natte hand wordt een schijf worst gepakt, maar dat ging met belabberd evenwicht en de stukjes paling en zalm kregen daarbij ook een veeg.
Worst uiteindelijk met hele hand in mond geduwd.
Er wordt nog uitgebreid -uiteraard met open mond- gekauwd, en diezelfde hand met resten worst, komkommer, kwijl en een veeg vis pakt nu een hele tak druiven van tafel.

En dat in anderhalve minuut.

Ik lijk de enige te zijn die dit ranzig vind....

Bovenstaande is niet overdreven.
Létterlijk zien gebeuren afgelopen zaterdag op een verjaardag.

Brrr.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 18:41

Femke_Tweety schreef:
Kindertengeltjes op een verjaardag.

Brrrr

Jaar of anderhalf/twee? Kon net redelijk lopen. Speen half in snater, half bungelend aan touwtje vast aan shirt, veel kuchen hoesten en snotteren.
Hand in bak tomaatjes.
Tomaat uit bak.
Tomaat terug.
Hand in bak schijven komkommer.
Wordt stuk afgebeten, met hele hand uit mond gehaald, teruggelegd.
Met diezelfde natte hand wordt een schijf worst gepakt, maar dat ging met belabberd evenwicht en de stukjes paling en zalm kregen daarbij ook een veeg.
Worst uiteindelijk met hele hand in mond geduwd.
Er wordt nog uitgebreid -uiteraard met open mond- gekauwd, en diezelfde hand met resten worst, komkommer, kwijl en een veeg vis pakt nu een hele tak druiven van tafel.

En dat in anderhalve minuut.

Ik lijk de enige te zijn die dit ranzig vind....

Bovenstaande is niet overdreven.
Létterlijk zien gebeuren afgelopen zaterdag op een verjaardag.

Brrr.

Ja gatverdamme. Mijn rammelende eierstokken zijn meteen verschrompeld bij de herinnering aan dit verdrongen feit.

Vond dat ook zo goor met oppassen (wat verder heel leuk was). Eerst vingers in de neus, dan in de mond en dan mij een koekje aanbieden.

Noooooo thanks. En dan brood dat je aangeraakt hebt. Neem wel eigen broodjes mee := .

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 18:42

E-mail gestuurd met sollicitatie voor stage.
Elke email pop up die ik krijg word ik zo gespannen maar het blijk dan bokt te zijn ofzo :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 18:42

Ik houd van kinderen maar ik zou dat als moeder echt niet willen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 18:45

Urbanus schreef:
Ik houd van kinderen maar ik zou dat als moeder echt niet willen.

Ik dacht altijd dat jij nooit zo fan was van kinderen, behalve je eigen :)).

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 18:47

Ieuw… Als kind kregen wij apart van de visite lekkere dingen op ons eigen tafeltje / plekje.
Wij mochten niet zelf iets van de “ grote mensen “ tafel afpakken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 18:48

Ja, true, eigen kinderen zijn goud.

Maar ze moeten het altijd vragen als ze iets van een borrelplank willen maar meestal geef ik ze eigen bordje.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 18:54

Menino schreef:
fleurtjeuh schreef:

Gaat dit weer over je werk? Hoe gaat het daarmee?

Mijn levensmotto is “alles gaat voorbij”.
Er komt echt een moment dat je jezelf er doorheen gepusht hebt en dan ben je wsl blij :j .

:j
Mijn stressgevende collega is op vakantie dus dat scheelt.
Maar er lopen wat dingen spaak(buiten mijn invloed) en daarin ben ik weer van anderen afhankelijk wat ik de klanten kan terugkoppelen..
Maar ik krijg maar geen informatie..
Super frustrerend en blijkbaar ben ik dus toch service gerichter dan ik dacht want wat heb ik hier een hekel aan zeg..

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 19:00

M_D_H schreef:
Dropneus, heel veel sterkte!

Ik ben echt zo dom geweest, ik heb een relatie gemaild vanaf mijn eigen werkmail en niet vanaf de algemene werkmail...
Dit betekend dat deze relatie nu een rechtstreekse mail van een medewerker heeft en waarschijnlijk altijd die gaat gebruiken ipv de algemene mail...

Zodra de eerste rechtstreekse mail binnenkomt zou ik gewoon terug mailen dat vragen vanaf dit email adres niet worden beantwoord en dat die gesteld kunnen worden via de algemene mail

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 20:34

Het is maandag en ik ben nu al door al mijn energie heen... |o