Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 19:37

F_Orumster schreef:
Ik vind het ook wel eng en intens om in je profiel aan te geven dat je iets zoekt/serieus. Maar dat neemt niet weg dat ik daar wel voor open sta mocht ik verliefd worden. En ik weet dat er meer zo in staan.

Vind ik dus ook... maar het is wel m'n uiteindelijke dating doel...
Wil niet zeggen dat ik daar 100% voor ga na één date :+ Dat serieuze is echt bedoeld voor de juiste persoon. Maar ik wil ook niet echt m'n tijd verdoen met de niet-juiste persoon :+

Muronia

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 19:40

Mwah ik weet niet of dat echt intens is, het scheidt wel meteen de gelukszoekers die een avontuurtje zoeken van de mensen met wat serieuzere intenties... denk ik.. :+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 20:01

Muronia schreef:
Mwah ik weet niet of dat echt intens is, het scheidt wel meteen de gelukszoekers die een avontuurtje zoeken van de mensen met wat serieuzere intenties... denk ik.. :+

Precies dit dus.

Toen ik date paar keer had met mijn huidige man, gooide hij en ik vrij snel onze serieuze kaarten op tafel.
Mijn man gaf aan, dat hij me leuk vond ook voor een avontuurtje, maar dat hij zich dan nu iets open zou gaan stellen hetgeen hij wel zou doen als het serieus was en we voor het echie in principe zouden gaan. En natuurlijk kan het dan altijd niet kloppen later en alsnog uitgaan. Ook dat is uitgesproken.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 21:39

Snap ook niet wat er intens aan is. Maakt inderdaad al een beetje onderscheid tussen de serieuze en minder serieuze mannen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 21:42

Oke bingo, akkerbouwer is sowieso langer dan ik en stelt nu een wandeldate voor.
Dus heb nu een vermoedelijke middenweg voorgesteld qua afstand.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 22:28

Zertab schreef:
Snap ook niet wat er intens aan is. Maakt inderdaad al een beetje onderscheid tussen de serieuze en minder serieuze mannen

Ja je hoeft niet meteen iets te krijgen. Maar het geeft aan wat je graag zou willen vinden.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 08:08

Ha dat klinkt toch goed Janine. Ik ben benieuwd :)

Ik ben ook benieuwd wat wij donderdag gaan doen. Ik had wat dingen voorgesteld, maar hij gaat beslissen wat het gaat worden (kan dus ook iets heel anders zijn dan wat ik had voorgesteld). Ik ben heel erg van het vooruit plannen en hij is daar makkelijker in. Dit is dus meteen een leermomentje voor mij. Ik kan er niet tegen dat ik geen idee heb wat we nou gaan doen _O- . Geduld Clau, gewoon geduld hebben :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 08:41

Zonnetje81 schreef:
Zertab schreef:

Ja je hoeft niet meteen iets te krijgen. Maar het geeft aan wat je graag zou willen vinden.

Ja dat dus :)

@Janine: heeft hij al gereageerd?

@Muronia: oh daar kan ik ook niet tegen haha! Dus snap je helemaal.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 09:56

Ik negeer superlikes eigenlijk altijd maar deze kon ik niet laten. Op happen kun je met een superlike ook al een bericht sturen. Deze had twee keer in profiel staan dat hij zoekt naar serieus en een kinderwens heeft, maar dat is blijkbaar makkelijk van tafel te vegen :D
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 20-08-24 10:19, in het totaal 1 keer bewerkt

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 10:17

Hahaha, das idd makkelijk gefixt :')

Superlike (Tinder) beantwoord ik juist wel, meestal puur om te bedanken. Maar ben daarna ook meteen duidelijk dat er behalve chatten (meestal dan) niet meer in zit. Soms omdat het sowieso mijn type niet is, anders omdat we nog niet los daten van elkaar.

Toch volgen er soms echt leuke gesprekken van mensen die zelf in een relatie zitten of in open relatie hebben gezeten.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 10:48

Muronia schreef:

Ik ben ook benieuwd wat wij donderdag gaan doen. Ik had wat dingen voorgesteld, maar hij gaat beslissen wat het gaat worden (kan dus ook iets heel anders zijn dan wat ik had voorgesteld). Ik ben heel erg van het vooruit plannen en hij is daar makkelijker in. Dit is dus meteen een leermomentje voor mij. Ik kan er niet tegen dat ik geen idee heb wat we nou gaan doen _O- . Geduld Clau, gewoon geduld hebben :D
Ik snap je wel, zelfs ik vind aankomende donderdag spannend voor jou :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 11:10

Ik like super likes eigenlijk nooit want zijn totaal mijn types niet meestal..m

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 11:14

Ik ook niet, en ook niet echt zin in het beleefdheidsgesprekje wat ze ook nog kunnen rekken. Het lijkt me handiger dat ze merken dat het niet echt werkt.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 11:28

Ailill ahh dat is lief :)

Superlike.. die heb ik wel eens per ongeluk aan iemand gegeven omdat ik blijkbaar de verkeerde kant op swipte _O- . Ik had geen idee wat dat was joh. Gelukkig niks van terug gehad. Ik kreeg al stress :D

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 11:42

Muronia schreef:
Ailill ahh dat is lief :)

Superlike.. die heb ik wel eens per ongeluk aan iemand gegeven omdat ik blijkbaar de verkeerde kant op swipte _O- . Ik had geen idee wat dat was joh. Gelukkig niks van terug gehad. Ik kreeg al stress :D

Hahaha, zo ben ik die van mij ook kwijt geraakt.. had er twee gekregen van Tinder. Helemaal in de begin periode. Wilde een vage foto vergroten maar die schoot dus de lucht in :')

Nee krijg redelijk wat swipe berichten of super likes. Vind het dan wel netjes ff een berichtje terug te doen, wordt altijd wel gewaardeerd.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 14:18

Zertab schreef:
Ja dat dus :)

@Janine: heeft hij al gereageerd?

@Muronia: oh daar kan ik ook niet tegen haha! Dus snap je helemaal.

Yep, het wordt zondag en hij wil wel naar mijn voorstel toe komen.

Ik ben impressed haha.

Kreeg ook alweer een nieuwe die vandaag wel ff wilde bootjevaren :')

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 14:29

Ailill schreef:
Muronia schreef:

Ik snap je wel, zelfs ik vind aankomende donderdag spannend voor jou :')

Dat heb ik dus ook. En graag de controle houden, maar ook ik vind het spannend voor Clau. _O-

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 16:05

[/quote]Ik snap je wel, zelfs ik vind aankomende donderdag spannend voor jou :')[/quote]

Dat heb ik dus ook. En graag de controle houden, maar ook ik vind het spannend voor Clau. _O-[/quote]

Hier nog één :D

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 17:29

Hahaha nou ik hou jullie op de hoogte hoor!

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 18:29

Ik ben inmiddels vrij serieus aan het daten met de oudere man. Het is verschrikkelijk leuk. Ben benieuwd waar het strand en heb inmiddels zijn leeftijd maar voor lief genomen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 18:34

Hoe oud zijn jullie?

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 18:35

Zonnetje81 schreef:
Hoe oud zijn jullie?

48 en 66

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 18:43

Ja dat is een verschil maar ach je weet nooit hoe het leven loopt. En als het nu leuk is zie je de rest later! Hoe kwam je aan hem?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 18:46

Benzz schreef:
Zonnetje81 schreef:
Hoe oud zijn jullie?

48 en 66

Dat waren mijn man en ik ook. Als het serieus lijkt te zijn dan duidelijke afspraken maken over leeftijdsverschil is mijn tip.
Jij mag lekker jong zijn en hij mag later wat rustiger aan doen en niemand hoeft zich echt aan te passen aan de leeftijd en maak er grapjes over.

Dan kan het heel erg leuk en gezellig zijn en blijven. Zo ga ik bv in oktober een weekend naar mijn vriendin in Parijs . Mijn 66 ste verjaardag vieren. Mijn man, nu inmiddels 81 en een half jaar, kan dat niet meer en wil het ook niet meer.
Ik verheug me nu al op onze hereniging. Is altijd zo fijn en gezellig.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 20-08-24 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 18:46

Zonnetje81 schreef:
Ja dat is een verschil maar ach je weet nooit hoe het leven loopt. En als het nu leuk is zie je de rest later! Hoe kwam je aan hem?

In de kroeg verderop bij mij in de straat. Hij wilde een biertje bestellen, maar kwam er niet door :D Dus ik riep een van de personeelsleden. En ik dacht gelijk al: Oei die is leuk. En had hem ruim 10 jaar jonger geschat.

Zo kwamen we in gesprek en kwamen we elkaar af en toe tegen. En ineens zei hij: Je mag wel mee eten bij mij. Toen dacht ik: dit is een hele onhandige manier van een man om je te eten te vragen :+ :+