Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fotolijstje schreef:Hoi!
Urbanus had ooit is een topic geopend om roddel (?) of iets dergelijks te plaatsen maar ik ben dus de naam kwijt van hoe het heette. En het vreet echt aan me, kan iemand het topic (als die er nog is) of de naam delen?
Zit echt op het puntje van mijn tong en ik loop er al 1 uur over te piekeren
MarlindeRooz schreef:Stel je voor: je kind is jarig. Zou je die dan op de dag zelf nog feliciteren via een appje / belletje of zou je wachten tot de volgende dag wanneer ze op visite komt?Spoiler:
ben echt me aan het afvragen of ik gek ben
Suzanne F. schreef:Ik vind het toch wel leuk als ik op mijn verjaardag gefeliciteerd word.![]()
En als mijn moeder het zou vergeten of niet zou doen dan zou ik echt heel teleurgesteld zijn.
Sodera schreef:Mag het met vleesvervangers zijn?
Laag (gare)zuurkool, gekookt met een scheutje appelsap en uitgebakken vega spekjes indien gewenst. Daar meng je een blikje ananasstukjes door. Daarbovenop een laag appelcompote en als laatste bovenop een laag aardappelpuree en wat paneermeel. Daar trek je een vork door zodat je onder de gril knapperig randje krijgt.
Wij aten dat vroeger met knakworstjes in ontbijtspek maar dat hoeft niet perse, plakjes vega rookworst ertussen kan bijv ook.
Nikass schreef:Ik zoek een recept of een tip voor een vegetarische zuurkoolschotel, zonder crème fraiche/room achtige ingrediënten, zonder paddenstoelen en zonder kaas.
Iemand een idee?
Sodera schreef:Mag het met vleesvervangers zijn?
Laag (gare)zuurkool, gekookt met een scheutje appelsap en uitgebakken vega spekjes indien gewenst. Daar meng je een blikje ananasstukjes door. Daarbovenop een laag appelcompote en als laatste bovenop een laag aardappelpuree en wat paneermeel. Daar trek je een vork door zodat je onder de gril knapperig randje krijgt.
Wij aten dat vroeger met knakworstjes in ontbijtspek maar dat hoeft niet perse, plakjes vega rookworst ertussen kan bijv ook.
Nikass schreef:Ik zoek een recept of een tip voor een vegetarische zuurkoolschotel, zonder crème fraiche/room achtige ingrediënten, zonder paddenstoelen en zonder kaas.
Iemand een idee?
Sodera schreef:Mijn ouders waren recent 40 jaar getrouwd en geven binnenkort een feestje.
We hadden graag iedereen iets mee willen laten nemen maar we weten niet precies wie er allemaal zijn uitgenodigd. Nu zaten we te denken aan een gastenboek waar iedereen wat in kan schrijven, bijv hun favoriete fietsroute/stad/restaurant.
Ik heb gezocht op invul-gastenboeken maar die zijn echt gericht op bruiloften lijkt het.
Heeft er iemand een tip of juist waar je zelf een hardcover notitieboek kan printen met van tevoren ingevulde vragen?
Op Etsy ben ik de weg wat kwijt geraakt. Levertijd is ook wel een dingetje, het moet voor volgende week binnen zijn.