Cer schreef:Popstra schreef:Ze moeten hier denk ik toch een gehele lockdown doen. Niet dit wel, dat niet. Dat werkt niet hier.
En waag je je op straat dan flink optreden. Net zoals in de zuidelijke landen gebeurde.
Mensen nemen een loopje met de regels en daar zijn anderen de dupe van. Alles door deze asociale ikke..ikke..ikke en de rest kan stikken maatschappij
Ja maar even hoor.. als ik zo de berichten uit andere landen lees, gaat het daar ook niet goed.
Nederland is echt niet veel soepeler met regels.. wij hebben hier ook regels die in andere landen neit gelden..
Dat gevit op NL en de Nederlanders snap ik dan niet helemaal.... Waar gaat het wel top dan, en is het 1 op 1 vergelijkbaar?
Ik zag gisteren, gelukkig was het een grapje hoop ik, een filmpje van lege straten in Parijs en Berlijn, en dan een clownsmuziekje met topdrukte in de straten van NL... Dat is natuurlijk níet hoe het in realiteit is..
Nederlanders staan anders wel bekend om hun eigenwijze ( verwende kleuter) gedrag. In andere landen heeft men net even wat meer respect voor regelgeving. En dan bedoel ik niet zoals in china.