Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:38

Marocje schreef:
Net via oude stalbaas de rekening van Rendac gekregen: €85.-! 4 maanden geleden dat pony is ingeslapen..

Gecondoleerd! Rendac rekening komt altijd per kwartaal, dus dat kan kloppen.
Ik moest destijds ook zo'n bedrag betalen,dus geen raar bedrag.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:39

Caira schreef:
Marocje schreef:
Net via oude stalbaas de rekening van Rendac gekregen: €85.-! 4 maanden geleden dat pony is ingeslapen..

Dat lijkt me heel veel, meestal is het rond de 30 euro. Of is hij apart opgehaald?

Daar heb ik niet om gevraagd iig, ik dacht ook dat dit altijd veel goedkoper was..

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:39

N0a schreef:
Marocje schreef:

Oh toch wel, ik schrok ervan..

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 21:03

N0a schreef:
Marocje schreef:

En het gaat op gewicht. Ik weet niet precies meer wat ik voor mijn fjord heb betaald, maar in ieder geval geen €85,- (volgens mij €35)

wemkelover

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 21:18

moeten formulieren invullen oa een maandbegroting, we zijn bezig om een lening aan te vragen voor verbouwing. Maar moeten dus een en ander aanleveren, maar ik snap er geen hol van hoe ik het moet invullen. Vraag ik mijn vriend om te helpen en die haalt alleen maar zijn schouders op ja ik weet het niet. wie kan ons dan helpen? ja weet ik niet. Hoe moet ik dit dan goed doen? ja weet het ook niet hoor. grrrrrrrrrrrrrrr

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 21:45

Telpeva schreef:
Misschien wil iemand anders ze hebben? Dan hoeven ze niet per se dood :) misschien een hobbyist?

Knert schreef:
En die kipjes. Hoezo zou je geen kippen kunnen houden met afwijkende tijden? Ineens afslachten lijkt me dan zeker overdreven

Eh heb geen licht op de moestuin en ook geen mogelijkheid. In het donker eten/drinken geven is geen optie met daarbij mag je na zonsondergang niet meer op de moestuin zijn. Daarbij is het ook gewoon gevaarlijk wegens diepe sloot langs het pad waar je zonder hulp niet uit ga komen.

Met daarbij de kippen zijn voor dubbeldoel en dus niet alleen voor de eieren, maar ook voor het vlees. :9

Maar probleem opgelost door werkgever en komende dagen vrij dus druk aan de klus om kuiken bak af te maken en oplossingen verzinnen zodat als het nodig is wel een dag kan overslaan zonder dat ze zonder eten/drinken komen (of vies water).

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 21:53

Tsja anders kan ik nog wel doorgeefluik zijn voor de kipjes.

Over de rendac, het ligt er ook maar net aan of degene lid is van de rendac.
Dat scheelt ook in tarief.
Ik heb enkele keren ook rond de 30 moeten betalen.

Teleurstelling in mensen :)
Soms voel ik mij echt heel alleen.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 21:59

Dat school met ideeën komt die niet bepaald coronaproof zijn naar mijn mening en sowieso het hele coronabeleid is waardeloos geregeld. Er wordt gezegd van de tafels moeten zo blijven staan, niemand houdt zich eraan, omdat er niet op wordt gecontroleerd. Maar ik voel me er niet bepaald veilig ofzo.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 22:20

wemkelover schreef:
moeten formulieren invullen oa een maandbegroting, we zijn bezig om een lening aan te vragen voor verbouwing. Maar moeten dus een en ander aanleveren, maar ik snap er geen hol van hoe ik het moet invullen. Vraag ik mijn vriend om te helpen en die haalt alleen maar zijn schouders op ja ik weet het niet. wie kan ons dan helpen? ja weet ik niet. Hoe moet ik dit dan goed doen? ja weet het ook niet hoor. grrrrrrrrrrrrrrr

Het had mijn ex kunnen zijn. Die voelde zich altijd Oh zo wijs. Maar als het puntje bij paaltje kwam was het weet ik niet. _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 22:33

Kairos schreef:
Dat school met ideeën komt die niet bepaald coronaproof zijn naar mijn mening en sowieso het hele coronabeleid is waardeloos geregeld. Er wordt gezegd van de tafels moeten zo blijven staan, niemand houdt zich eraan, omdat er niet op wordt gecontroleerd. Maar ik voel me er niet bepaald veilig ofzo.

Dit dus! Bij ons willen ze in de volgende periode dat we workshops gaan bedenken en die gaan geven aan verschillende klassen. Ik weiger het gewoon om het te doen. Op zich vindt ik presenteren wel spannend maar het valt altijd wel mee. Maar het idee om in allemaal verschillende klassen te staan lijkt mij gewoon geen goed idee. Ik zeg ook gewoon als ik mij er niet prettig bij voel hoor , en dat moet je ook gewoon doen.

Er zijn genoeg oplossingen en alternatieven in het geven van les. Ons vragen ze gelukkig nog wel om mee te denken hoe de lessen zouden kunnen gaan.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 22:40

Zebrastreep schreef:
Kairos schreef:

Dit dus! Bij ons willen ze in de volgende periode dat we workshops gaan bedenken en die gaan geven aan verschillende klassen. Ik weiger het gewoon om het te doen. Op zich vindt ik presenteren wel spannend maar het valt altijd wel mee. Maar het idee om in allemaal verschillende klassen te staan lijkt mij gewoon geen goed idee. Ik zeg ook gewoon als ik mij er niet prettig bij voel hoor , en dat moet je ook gewoon doen.

Er zijn genoeg oplossingen en alternatieven in het geven van les. Ons vragen ze gelukkig nog wel om mee te denken hoe de lessen zouden kunnen gaan.

Wij moeten zelf buffet organiseren voor mijn eigen klas. Uh, ik hoef geen eten wat door meerdere mensen wordt aangeraakt + koud is tegen de tijd dat je er bent :') ipv dat ze gewoon zeggen:’Je dient zelf voor je eten te zorgen.’ Dan vind ik dat prima. Het heeft ook gewoon geen toegevoegde waarde.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 22:45

Supermoe en morgen extra werken. :+

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 23:03

__Sannne schreef:
Wait, whut..? Waarom zou Telpeva het gejank van het buurjongetje voor de ouders moeten oplossen? :')

Niets moet. Maar kan soms verrassend leuk zijn.

Soms ben je meer dan alleen een buur hè?
Of ben ik nu teveel plattelands?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 00:18

Dat ik het vreselijk vind voor mijn vader dat hij geen afscheid kan nemen van zijn moeder, m'n vader heeft corona en oma ook. Oma heeft aangegeven te willen sterven en wil geen veredere hulp, medicijnen en zuurstof meer. Ik kan ook geen afscheid nemen en ik heb haar al een tijdje niet gezien, heb er op zich wel vrede mee maar vind het dan wel erg dat ik haar al een tijd niet heb gezien.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 00:46

Zou vorige week met een docente bellen over mij n stage zoek struggles, maar is er bij ingeschoten, mailtje gestuurd hoe het opgelost moet worden als ik geen stage heb op tijd en dat ik niet nog eens tien weken vertraging op wil lopen (iets met een heel jaar lesgeld kwijt zijn aan enkel die tien weken :evaw: ). Is een week geleden en heb nog niks terug, zucht..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 00:59

@fjordjes

Wat heftig! Heel veel sterkte toegewenst :knuffel:

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 02:03

Marije_1997 schreef:
Dat ik toch lichtelijk paniek krijg, ik moet deze maand een baan hebben anders heb ik een groot probleem.

Wat is er gebeurt met:ik heb zo een nieuwe baan en voor hen 10 andere zoals je eerder in dit topic schreef??

Welkom in het echte leven. Wees blij als je een baan hebt in deze tijd ondanks het salaris. Zo makkelijk is het op dit moment niet om een leuke baan met beter salaris te vinden. En dat wordt alleen maar erger..

Tip: vooral niet op Bokt gaan klagen over je baan. Doe er je voordeel mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 04:31

fohadie schreef:
Marije_1997 schreef:
Dat ik toch lichtelijk paniek krijg, ik moet deze maand een baan hebben anders heb ik een groot probleem.

Wat is er gebeurt met:ik heb zo een nieuwe baan en voor hen 10 andere zoals je eerder in dit topic schreef??

Welkom in het echte leven. Wees blij als je een baan hebt in deze tijd ondanks het salaris. Zo makkelijk is het op dit moment niet om een leuke baan met beter salaris te vinden. En dat wordt alleen maar erger..

Tip: vooral niet op Bokt gaan klagen over je baan. Doe er je voordeel mee!

Contract was me al toegezegd, moest alleen getekend worden. Ze willen me nog steeds, maar weten niet wanneer. Kunnen beide partijen niets aan doen maar is wel mooi poedersuiker.

Mn vorige werkgever banketstaaf van alles achter m'n rug om. Dus hen kan ik uitkotsen eerlijk gezegd. En ja de sectoren waar in ik kan of wil werken hebben genoeg werk. Alleen momenteel met corona is het even iets lastiger allemaal.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 08:49

Beschuit met hagelslag viel uit mijn handen. Dus vloer lag vol hagelslag 8)7

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 09:19

Knert schreef:
Nodig dat kind eens uit. Zo ontzie je de ouders en je hebt kans dat het kind ineens stopt met huilen.

Hoe lost dat het op dan? Dan zit je toch ineens naast het geluid ook nog eens met de fysieke aanwezigheid van een kwijlende baby/peuter in je huis? Dat lijkt mij stukken erger dan alleen gehuil horen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 09:22

MoniekJ schreef:

Nee hoor, ik zit gewoon met een kop koffie op de bank

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 09:33

oomens schreef:
Knert schreef:
Nodig dat kind eens uit. Zo ontzie je de ouders en je hebt kans dat het kind ineens stopt met huilen.

Hoe lost dat het op dan? Dan zit je toch ineens naast het geluid ook nog eens met de fysieke aanwezigheid van een kwijlende baby/peuter in je huis? Dat lijkt mij stukken erger dan alleen gehuil horen.

_O- jij kan mijn gedachten lezen! Daar heb ik normaal gesproken al niet zo'n behoefte aan, maar nu met corona al helemaal niet, ik wil niet zomaar mensen in mijn huis, zeker niet als daar ook vieze vingers, alles willen aanraken, kwijl, en alles in de mond willen stoppen bij komt.

Ik erger mij even heel erg eraan dat hier zojuist het luchtalarm af ging, meerdere hulpdiensten met sirenes kwamen voorbij en ik kam dus nergens informatie vinden. Ik had 2 minuten geleden op mijn werk moeten zijn! Het advies bij een luchtalarm is alle ramen en deuren sluiten, binnen blijven en informatie zoeken maar waar is die informatie dan %) ik moet naar mijn werk!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 09:35

hagelslag schreef:
MoniekJ schreef:

Nee hoor, ik zit gewoon met een kop koffie op de bank

_O-

Sterkte iedereen die het nodig heeft. :(:)

Vind het spannend of mijn contract verlengd gaat worden. Maar in de beveiliging is genoeg werk op het moment. En ook al toegezegd gekregen dat ze voor VCA gingen kijken.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 09:48

Oké kan het asjeblieft nu ophouden al die ellende. Mijn vader is vannacht met de ambulance opgehaald en naar het ziekenhuis gemoeten. Dokter was al paar keer geweest maar het zuurstof gehalte was te laag en hij moet steeds overgeven etc. Hij heeft corona. Het leek goed te gaan maar niet dus. M'n moeder helemaal overstuur en ik kan niks doen,woon te ver weg. M'n broer is gelukkig wel bij haar. Wanneer kan het nu wel goed gaan

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 10:01

Veel sterkte Fjordjes.