Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echwel schreef:
Sheran schreef:Dat kon ik dus ook niet vinden. Hij maakt wel een QR-code. En hoe kun je bewijzen dat je doorreist? Vind het drastisch ingewikkeld
Sheran schreef:Dank allemaal!
Ik ben wel 2x gevaccineerd, maar de laatste is een week geleden. Voor even een paar uurtjes over de grens ga ik niet testen, dat gaat me echt te ver. Dan maar niet, jammer maar helaas.
Citaat:entweder aus einer vom Paul-Ehrlich-Institut im Internet unter der Adresse https://www.pei.de/impfstoffe/ covid-19 veröffentlichten Anzahl von Impfstoffdosen, die für eine vollständige Schutzimpfung erforderlich ist, bestehen und seit der letzten erforderlichen Einzelimpfung müssen mindestens 14 Tage vergangen sein, oder
xxxmh schreef:In het reisadvies van Frankrijk verandert het ook steeds als je covid heb gehad en 1 prik. Dan ben je volledig gevaccineerd. De ene week moet je een herstel bewijs kunnen aantonen en nu is dat zinnetje weer weg gehaald..
purny schreef:xxxmh schreef:In het reisadvies van Frankrijk verandert het ook steeds als je covid heb gehad en 1 prik. Dan ben je volledig gevaccineerd. De ene week moet je een herstel bewijs kunnen aantonen en nu is dat zinnetje weer weg gehaald..
Ik zou gewoon de hele zooi meenemen.
Besloten om mijn vakantie toch een maand te verzetten. Zou eerst eind aug. begin september naar Praag gaan maar aangezien ik 5 september een doop heb vind ik het toch ondanks ik gevaccineerd ben linke soep...
lenaa_tje schreef:Als jij een internationaal vaccinatie bewijs kunt aanmaken hoef jij denk ik ook niet getest. Ik heb nergens gelezen dat Duitsland een wachttijd stelt na de tweede vaccinatie maar misschien dat iemand anders dit wel heeft gevonden
Destination schreef:lenaa_tje schreef:Als jij een internationaal vaccinatie bewijs kunt aanmaken hoef jij denk ik ook niet getest. Ik heb nergens gelezen dat Duitsland een wachttijd stelt na de tweede vaccinatie maar misschien dat iemand anders dit wel heeft gevonden
14 dagen na je tweede inenting geld je als volledig gevaccineerd in Duitsland.
baudyh schreef:Weet iemand dat hier? Ik ben volledig gevaccineerd en heb een QR code.
Als ik nu ( voor de zekerheid) een antigeen test laat doen 48 uur voor aankomst. Hoe krijg je dan de uitslag? Ik bedoel normaal zou je dan een QR code krijgen. Maar ja die heb ik dan al.
Krijg je ergens anders je uitslag zwart op wit?
xSannee schreef:Klopt, je krijgt een mail met de uitslag.
Als je die code uit de mail g gebruikt in de CheckApp, krijg je een tweede QR code, in de app staat die dan onder je vaccinatie QR code.
baudyh schreef:Weet iemand dat hier? Ik ben volledig gevaccineerd en heb een QR code.
Als ik nu ( voor de zekerheid) een antigeen test laat doen 48 uur voor aankomst. Hoe krijg je dan de uitslag? Ik bedoel normaal zou je dan een QR code krijgen. Maar ja die heb ik dan al.
Krijg je ergens anders je uitslag zwart op wit?