Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:17

Leverage! Is een kleine serie en niet heel bekend maar ZO goed!

Alleen de lead (Tim Hutton) komt niet terug omdat die recent een aanklacht voor sexual assault aan z'n broek heeft gekregen, maar de vervangende lead die wordt genoemd (Noah Wyle, o.a. van ER) is ook heel leuk :D

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:18

Aan dat ik net een veulentje te koop zag staan met een afstamming waar ik al lang gek van ben maar gaat dus NIET gebeuren :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:38

Dat ik ongesteld ben geworden met alle klachten erbij die je kan bedenken. Debk dat ik mijn paard maar rust geef vandaag.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:45

Dat ik al een week lang van alles stroomschokjes krijg _-:( maar ook echt vaak. Vooral die van de auto zijn heftig

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:48

dat de paardrijlessen nog niet doorgaan en ik mis het zoo. ;(

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:52

Aan de buren 2 huizen verder die altijd hun telefoongesprekken in de tuin voeren. Vanmorgen vroeg begon het al, andere persoon staat ook altijd op de speaker en het zijn gewoon werk telefoontjes. Tijd voor een noise canceling headphone :+

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:53

Dat ik twee weken geleden een parcoursje had gebouwd in de buitenpiste (staat standaard iets) en de stalbaas toen persee moest gaan slepen, stond toen echt met een draaiende motor buiten de piste te wachten, naja oké.

Vandaag bouw ik weer een parcoursje met sprongetjes die ik zelf eng vind, iets met angsten overwinnen en eindelijk lef genoeg heb...wat denk je. Ben ik rustig aan het inspringen en komt ie binnen met zijn jeep en vanalle materiaal om de hagen te spuiten.
Ik baal ZO hard. Moest met een kletsnat paard dus weer abrupt stoppen...(heb uiteraard nog binnen (aan de hand) uitgestapt).
_-:(

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:58

TessaxQuincy schreef:

Jaa ik mis het ook. -O-

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:16

Dat het bedrijf waar ik mijn studio huurde ineens mailde met de mededeling dat ik nog 580 euro over moet maken omdat de maand maart niet betaald zou zijn. Ik terug zoeken; heb het gewoon betaald. De laksheid van zo'n bedrijf jonge, gewoon je handje op houden bij studenten terwijl ze de boel zelf niet op orde hebben. -O-

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:18

dat het 21 graden is wanneer ik moet rijden... dat word rustig aan doen... meneer is nog buiten adem na een kwartier uitstappen, laat staan als het zo warm is

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:24

jumpyhorse schreef:
Aan dat ik net een veulentje te koop zag staan met een afstamming waar ik al lang gek van ben maar gaat dus NIET gebeuren :')

Ah is toch leuk voor jouw veulentje! Lekker een speelmaatje *\o/*

Ik erger me aan mijn onderburen die gisterenavond zijn begonnen met ruzie maken, vannacht om half 5 vrolijk nog steeds bezig waren nadat ze hun bezoek eruit gezet hadden en nu wederom bezig zijn... Aan iedereen met buren-ergenissen kan ik een noicecancelling koptelefoon echt zooo hard aanraden. Maar ik heb niks te doen momenteel dus ik zit maar naar hun te luisteren :').

En ik ben eigenlijk best verdrietig dat ik waarschijnlijk mijn stage vanuit huis moet gaan afmaken vanwege corona.. Essentieel beroep, maar niet dusdanig essentieel want we kunnen vanuit huis ons werk ook doen. Dat is prima en veilig, ik snap het heel goed. Maar ik mis het zo erg om naar kantoor te gaan, makkelijk contact te leggen met m'n collega's. Op huisbezoek gaan bij mijn gezinnen. En ik had toch een beetje de hoop dat ik in juni rustig afscheid kon nemen van mijn collega's -O-

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:32

casperzazoe schreef:
Dat ik al een week lang van alles stroomschokjes krijg _-:( maar ook echt vaak. Vooral die van de auto zijn heftig

Ik heb dit echt al een paar weken alleen bij de katten :') zo raar

Bij degene waarbij de lessen nog niet doorgaan, waarom niet?
Aan alle kanten hoor ik juist weer van wel op sommige maneges

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:39

casperzazoe schreef:

Hier gaat het ook al weken zo _-:( Daarbij elektrocuteer ik mijn hond regelmatig en zit mijn haar constant gruwelijk in de knoop omdat het zo statisch is. Ik word er knettergek van.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:42

black_kelpie schreef:
casperzazoe schreef:

Hier gaat het ook al weken zo _-:( Daarbij elektrocuteer ik mijn hond regelmatig en zit mijn haar constant gruwelijk in de knoop omdat het zo statisch is. Ik word er knettergek van.

De hond en één paard zijn vaak de banketstaaf ja :+
M'n shet is ook statisch ofzo want als ik met de roskam rond draai dan hoor je het knetteren :o

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:42

LukieBradley schreef:
casperzazoe schreef:

Hier niet hoor. Je kan privé les krijgen en er mogen ook maximaal 3 personen in de manege zelf zijn.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:46

LukieBradley schreef:
casperzazoe schreef:

naja, ik heb nog niks gehoord van de manege maar verwacht dan ook dat het niet doorgaat, aangezien er op de knhs site staat dat de lessen nog niet door gaann.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:53

Lessen mogen doorgaan voor iedereen tot 18 jaar. Mits je een buitenbak hebt en 1.5 meter afstand kunt houden.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 12:02

Love_Laugh schreef:
TessaxQuincy schreef:

Jaa ik mis het ook. -O-

Waar komen jullie vanaf?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 12:05

gelukkig rij ik drie keer per week een manege paard nu, maar op dagen als vandaag is dat toch wel erruggggg warm

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 12:06

N0a schreef:
Lessen mogen doorgaan voor iedereen tot 18 jaar. Mits je een buitenbak hebt en 1.5 meter afstand kunt houden.

ik ben 18, maar ik heb wel mensen in mn les die zijn nog geen 18. :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-20 12:12

Mijn projectgroep die nog nooit van oplossingsgericht denken heeft gehoord en alleen maar autistisch kan doen als er iets onverwachts gebeurt (en voordat jullie allemaal op de kast zitten door autistisch, ik heb zelf Asperger dus ik weet wat het is).

Ik studeer HRM en dan moet je flexibel kunnen zijn maar deze groep kan dat dus absoluut niet blijkt wel. Alleen maar zeuren over hoe veel werk het wel niet is en dat onze opdrachtgever vaak onverwachts afspraken wil inlassen. Pak het gewoon op en maak er tijd voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 12:13

Het mag tot en met 18. Dus 18-jarigen mogen ook. :)
Gok vanwege de leeftijden van middelbare scholieren.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 12:15

MPR4 schreef:
Het mag tot en met 18. Dus 18-jarigen mogen ook. :)
Gok vanwege de leeftijden van middelbare scholieren.

ah oke! dankjewel, hoop dat de manege dan snel iets meldd.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 12:38

Dat ik een week te vroeg ongesteld ben, zwaar irritant en extra als je het niet verwacht >;)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 12:51

black_kelpie schreef:
casperzazoe schreef:

Doe ook al weken mee, maar vermoed dat het kom door de droge lucht.

Zou lekker zijn als we een paar keer in de nacht wat regenbuitjes krijgen. Groeit alles gelijk beter op de moestuin die gortdroog is ondanks sproeien. :=