Alleen de lead (Tim Hutton) komt niet terug omdat die recent een aanklacht voor sexual assault aan z'n broek heeft gekregen, maar de vervangende lead die wordt genoemd (Noah Wyle, o.a. van ER) is ook heel leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jumpyhorse schreef:Aan dat ik net een veulentje te koop zag staan met een afstamming waar ik al lang gek van ben maar gaat dus NIET gebeuren
casperzazoe schreef:Dat ik al een week lang van alles stroomschokjes krijgmaar ook echt vaak. Vooral die van de auto zijn heftig
casperzazoe schreef:Dat ik al een week lang van alles stroomschokjes krijgmaar ook echt vaak. Vooral die van de auto zijn heftig
black_kelpie schreef:casperzazoe schreef:Dat ik al een week lang van alles stroomschokjes krijgmaar ook echt vaak. Vooral die van de auto zijn heftig
Hier gaat het ook al weken zoDaarbij elektrocuteer ik mijn hond regelmatig en zit mijn haar constant gruwelijk in de knoop omdat het zo statisch is. Ik word er knettergek van.
LukieBradley schreef:casperzazoe schreef:Dat ik al een week lang van alles stroomschokjes krijgmaar ook echt vaak. Vooral die van de auto zijn heftig
Ik heb dit echt al een paar weken alleen bij de kattenzo raar
Bij degene waarbij de lessen nog niet doorgaan, waarom niet?
Aan alle kanten hoor ik juist weer van wel op sommige maneges
LukieBradley schreef:casperzazoe schreef:Dat ik al een week lang van alles stroomschokjes krijgmaar ook echt vaak. Vooral die van de auto zijn heftig
Ik heb dit echt al een paar weken alleen bij de kattenzo raar
Bij degene waarbij de lessen nog niet doorgaan, waarom niet?
Aan alle kanten hoor ik juist weer van wel op sommige maneges
black_kelpie schreef:casperzazoe schreef:Dat ik al een week lang van alles stroomschokjes krijgmaar ook echt vaak. Vooral die van de auto zijn heftig
Hier gaat het ook al weken zoDaarbij elektrocuteer ik mijn hond regelmatig en zit mijn haar constant gruwelijk in de knoop omdat het zo statisch is. Ik word er knettergek van.