Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mkango schreef:(Combi)magnetron is valsspelen, dat is net zoiets als een airfryer.
MarlindeRooz schreef:Frituur eten uit de airfryer = crimineel. Daarvoor heb je de frituurpan.
DuoPenotti schreef:Geen idee hoe dat in Nederland werkt tegenwoordig, ik heb hier alleen in studentenhuizen gewoond sinds ik uit huis ben.Mkango schreef:(Combi)magnetron is valsspelen, dat is net zoiets als een airfryer.
Hoeveel mensen hebben er tegenwoordig nog een echte oven dan?
Maar de tijden in de combi zijn wel gelijk aan de oventijden van een recept.
of ik gebruik dat ding als 25 jaar verkeerd, dat kan ook![]()
Sunnda schreef:Iets zegt me dat dat geen unpopulair opinion is.Mensen die onderzoek laten uitvoeren door een geromeerd instituut, waarvan de uitkomst hen niet bevalt en daarom besluiten nieuw onderzoek te laten doen zodat de cijfers natuurlijk wel in zijn voordeel zijn: belachelijk!
(Ernst Kuiper en zijn 2g.)
Mkango schreef:Sunnda schreef:Iets zegt me dat dat geen unpopulair opinion is.Mensen die onderzoek laten uitvoeren door een geromeerd instituut, waarvan de uitkomst hen niet bevalt en daarom besluiten nieuw onderzoek te laten doen zodat de cijfers natuurlijk wel in zijn voordeel zijn: belachelijk!
(Ernst Kuiper en zijn 2g.)
Brainless schreef:Danique_G schreef:Unpopular opinion
Nu met de dreigementen om Oekraïne binnen te vallen, wat de rest van de wereld niet boeit want Oekraïne is niet rijk genoeg.
Heb je het nieuws wel gevolgd?
MarlindeRooz schreef:prompter schreef:Ik vind een airfryer een volkomen overbodig, overrated ding dat een excuus is om flink ongezond te eten
Hahaha ik woon alleen en gebruik hem als oven. Alles is 2x zo snel klaar
Gebakken aardappelen? 8 min
Pizza? 6 min
Ovenschotel? 20 min ipv 45
Gegrilde groente? 8 min ipv 30
Vega burger? 6 min
Afbakbroodje? 5 min
En je hoeft niet voor te verwarmen.
Roodvos schreef:verootjoo schreef:Hoe doe je er een ovenschaal in? Dat past toch nooit?
Ik doe er een ovenschaal in die erin past![]()
Wat betreft afwas: het mandje van mijn airfryer mag in de vaatwasser. Probeer dat maar eens met je (combi)oven/magnetron!
DuoPenotti schreef:Ik heb geen vaatwasser.....
Wel gehad maar mis hem niet.
Geloof dat dat ook niet erg populair is.