Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mand schreef:Ik word er ergens wel blij van als ik dit zo lees. Je dringt je niet op bij de kinderen, en zo te lezen vinden ze je aardig. Mijn ouders zijn gescheiden en ik heb mijn stiefheks 1 keer gezien, moest meteen daar blijven slapen en daarna gingen ze samenwonen
Silly1972 schreef:Ja joh, hij zag het al helemaal zitten.
Hardlopers zijn doodlopers.
Ja gaat best aardig, maandag geopereerd, flinke oorlogswond aan overgehouden maar oke.
Komende 6 weken in ieder nog.
niet lopen.
Been is nog heel dik en kan nog niet zonder pijnstillers.
Maar voor het feit dat het pas 3 dagen geleden is dat ik geopereerd ben, gaat het verbazingwekkend goed.
Goede insteek Hagelslag
Peelie schreef:Een stempel er op zetten (of uberhaubt het idee) was voor mijn date te veel. Terwijl hij een paar weken eerder zelf zijn tinder verwijderd had en zelf zei van "Dan daten we alleen nog met elkaar, toch?"
Als het leuk is zo, zou ik het gewoon zo laten. Ik heb mn lesje wel geleerdook geen grapjes maken over dat het serieus gaat lijken
nee. Is flauwekul natuurlijk. Je zou dat gewoon moeten kunnen bespreken. Zou eens pijlen hoe hij er in staat. Ik neem aan dat jullie in het begin besproken hebben wat jullie doel was van het daten?
djinnie schreef:Silly1972 schreef:Super lief, maar wij wonen nou niet bepaald in de buurt haha.
Nee, dat had ik al gezien.Geeft niets, aanbod blijft staan. Ik heb vervoer.
MarlindeRooz schreef:Je kan toch gewoon vragen wat jullie zijn?
djinnie schreef:capopjekop schreef:Je hebt nu alle tijd om de 'schade' in te halen djinniehet zal wel wennen zijn de eerste paar dates maar mss krijg je de smaak wel te pakken.
Hahaha, ja vast, dappere dodo die ik ben.