Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 18:21

Wat banketstaaf Silly, blijft moeilijk! Wel bijzonder dat hij zelfs aangaf kriebels te hebben en nu blijkt het ineens allemaal wat lauw te zijn. Beetje type dat hard van stapel loopt ook misschien?
Hoe gaat het met je herstel?

@hagelslag; Wat leuk, klinkt goed! Leuk ook van de dochter, erg lief.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 18:30

Mand schreef:
Ik word er ergens wel blij van als ik dit zo lees. Je dringt je niet op bij de kinderen, en zo te lezen vinden ze je aardig. Mijn ouders zijn gescheiden en ik heb mijn stiefheks 1 keer gezien, moest meteen daar blijven slapen en daarna gingen ze samenwonen

Ik ben eigenlijk niet echt een kindermens. Als in, ik hoef niet percee eigen kinderen. Maar tot dusver klikt dat ook best goed.
Plus ik vind dat zelf ook een vereiste, als je "kiest" voor iemand met kinderen. Dan moet dat opzich ook wel passen.
Natuurlijk 100% gaat je niet lukken maar alsnog

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 18:32

Ja joh, hij zag het al helemaal zitten.
Hardlopers zijn doodlopers.

Ja gaat best aardig, maandag geopereerd, flinke oorlogswond aan overgehouden maar oke.
Komende 6 weken in ieder nog.
niet lopen.
Been is nog heel dik en kan nog niet zonder pijnstillers.
Maar voor het feit dat het pas 3 dagen geleden is dat ik geopereerd ben, gaat het verbazingwekkend goed.

Goede insteek Hagelslag

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 19:07

Silly1972 schreef:
Ja joh, hij zag het al helemaal zitten.
Hardlopers zijn doodlopers.

Ja gaat best aardig, maandag geopereerd, flinke oorlogswond aan overgehouden maar oke.
Komende 6 weken in ieder nog.
niet lopen.
Been is nog heel dik en kan nog niet zonder pijnstillers.
Maar voor het feit dat het pas 3 dagen geleden is dat ik geopereerd ben, gaat het verbazingwekkend goed.

Goede insteek Hagelslag

Ik kan jou qua been het advies mee geven, doe echt echt rustig aan!!! Ik had mijn buitenste meniscus gescheurd nadat ik vliegles had genomen. En nouja... Het duurt.

En het stomme is, ik heb nu ook niet echt het gevoel ohje er moet nu direct een stempel op. Want ohje straks ben ik te laat. Gek eigenlijk.
Maar het is wel een fijn gevoel

Jester_

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 19:11

Fijn zeg hagelslag!! Zo hoort het ook toch, het gevoel dat het dus wel goed zit en die stempel niet persee nodig is

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 20:07

Tja hagelslag, wat is rustig aan, er werd mij alleen gezegd niet op dat been te gaan staan of lopen, wel buigen

En dat is ook wat ik braaf doe.
Maar ik ga hier altijd wel ladt van houden dat is mij al gezegd.

Fijn toch als er niet perse een label ophoeft en dat het toch goed voelt.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 21:57

pfff, klinkt heftig, Silly1972. Hopelijk verloopt het herstel voorspoedig.

Ik vind jullie aanpak ook erg fijn klinken, hagelslag. Heel gemoedelijk (potver, toetsenbord heeft hitte kuren) en zo. En niet klef, dat lijkt me sowieso in het begin wel een goede.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 01:25

Ik ben weer bijgelezen. Leuke en minder leuke berichten lees ik.
hagelslag, jou verhaal klinkt fijn zeg. Mooi dat jullie het zo rustig aan doen maar wel stap voor stap verder.

Silly tjonge jij treft het niet met die lapzwansen zeg! Next dus maar weer en sterkte met het herstel!

Peelie fijn dat jij je goed voelt!

Hier vandaag date 8. Hij studeerde af vandaag/eindpresentatie stage. Dus heb hem als cadeau mee uit eten genomen. Was echt een gezellige avond met lekker eten en goede gesprekken.
Zover ik weet is het nog niet officieel...ik vind het wel wat hebben als iemand je officieel vraagt. Maar ik denk dat hij dat op die manier niet kent of weet. En dan denk ik: moet ik het dan gewoon maar heel direct aangeven of nog afwachten
..

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 08:27

Jammer Silly en jammer dat hij dan schijnbaar niks meer durft te zeggen.
Klinkt best goed, je herstel! Krijg je her en der wat ziekenbezoek en wat hulp in huis?

@Phylos; ik denk dat je ver genoeg bent om er gewoon een stempel op te doen, samen. Snap dat het leuk is dat hij het vraagt maar van de andere kant voegt het ook weer niet zoveel toe.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 08:45

Een stempel er op zetten (of uberhaubt het idee) was voor mijn date te veel. Terwijl hij een paar weken eerder zelf zijn tinder verwijderd had en zelf zei van "Dan daten we alleen nog met elkaar, toch?"

Als het leuk is zo, zou ik het gewoon zo laten. Ik heb mn lesje wel geleerd :') ook geen grapjes maken over dat het serieus gaat lijken :') nee. Is flauwekul natuurlijk. Je zou dat gewoon moeten kunnen bespreken. Zou eens pijlen hoe hij er in staat. Ik neem aan dat jullie in het begin besproken hebben wat jullie doel was van het daten?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 09:01

Als het echt goed zit kan je dat gewoon bespreken. Wij zeiden aan het begin gewoon rustig daten en niet te snel gaan. Maar het voelde zo goed dat we beiden nog nooit zoiets gehad hadden. Gewoon geen andere optie zo voelde het. :) Dus dan maar gewoon lekker snel gaan.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 09:04

@sorriso, vrij weinig, ik zie mijn bestie elke week en af en toe eens iemand anders.
Heb nu een schoonmaakster tot de gemeente over de brug komt.

Maar dat is off topic :P

Had inderdaad leuk geweest iemand te treffen die mij kmdanks de rolstoel overal mee naar toe wil nemen, zoals hij zei.
Maar helaas, nog steeds geen reactie terwijl hij wel online is, maar ga er echt niet achteaan zitten.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 09:07

Peelie schreef:
Een stempel er op zetten (of uberhaubt het idee) was voor mijn date te veel. Terwijl hij een paar weken eerder zelf zijn tinder verwijderd had en zelf zei van "Dan daten we alleen nog met elkaar, toch?"

Als het leuk is zo, zou ik het gewoon zo laten. Ik heb mn lesje wel geleerd :') ook geen grapjes maken over dat het serieus gaat lijken :') nee. Is flauwekul natuurlijk. Je zou dat gewoon moeten kunnen bespreken. Zou eens pijlen hoe hij er in staat. Ik neem aan dat jullie in het begin besproken hebben wat jullie doel was van het daten?

We hebben dus voor de vakantie nog een x besproken hoe we er beide in staan.
En eigenlijk is dat nog het zelfde.
Maar om nu gehaast een beslissing te willen hebben omdat hij 2 weken weg zou gaan met de kinderen, dat wou ik niet.
Hij moest nog best veel inpakken enzo. Dus nouja dan gewoon geen haast.
Ik denk dat we elkaar zaterdag of zondag wel zien en misschien dan tot een besluit komen

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 09:29

Jeetje, als ik jullie verhalen zo lees, voel ik me extreem onervaren. :+ Dat ben ik ook natuurlijk. Ik heb nooit gedate en mijn ex was mijn 1e partner en we zijn 19 jaar samen geweest, maar potver, dat maakt dat hele tinderen wel een ding een tikje buiten mijn comfortzone.

Mijn 'ik stuur een foto' match _O- had ik een gifje gestuurd (een braaf gifje als zijnde dank je) en hij reageert verder vlot (en met normale berichten, hahaha). Gelukkig maar, ik vond de foto al zo'n lastige start.

Offtopic
@silly1972, mocht je het volgend weekend (vrijdag of zondag) leuk vinden om een rondje te gaan rollen in je rolstoel met mij en hond dan stuur je maar een pb. Hond en ik wandelen graag en met iemand samen is altijd gezellig. :D Ik ben wel een giga kletskous. :o

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 09:38

Super lief <3 , maar wij wonen nou niet bepaald in de buurt haha.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 09:46

Silly1972 schreef:

Nee, dat had ik al gezien. ;) Geeft niets, aanbod blijft staan. Ik heb vervoer.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 09:50

Je hebt nu alle tijd om de 'schade' in te halen djinnie :D het zal wel wennen zijn de eerste paar dates maar mss krijg je de smaak wel te pakken.

@hagelslag: goed om te horen dat je date het zo goed aanpakt. Hoor en zie in mijn omgeving helaas ook anders. Slepen kinderen gewoon mee naar de eerste date. Het zou mijn keuze niet zijn.

@silly: jammer dat het zo gelopen is en dat hij vooraf een ander beeld geschetst heeft. Dat blijf ik het nare vinden van daten en ik ben er lichtelijk cynisch door geworden. Houd de mooie praatjes maar voor je mister :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 09:52

djinnie schreef:
Silly1972 schreef:

Nee, dat had ik al gezien. ;) Geeft niets, aanbod blijft staan. Ik heb vervoer.

Super lief, ga dat zeker onthouden voor als ik iets meer op krachten ben :D

Nou inderdaad Capokopje.
Was leuk geweest als hij wel echt was geweest.
Maar ja, zit al lang genoeg in de datingwereld om zoiets te hebben van.... Laat maar, next!
Heb al een aardige olifantenhuid gekweekt
Laatst bijgewerkt door Silly1972 op 14-08-20 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 09:52

capopjekop schreef:
Je hebt nu alle tijd om de 'schade' in te halen djinnie :D het zal wel wennen zijn de eerste paar dates maar mss krijg je de smaak wel te pakken.

Hahaha, ja vast, dappere dodo die ik ben. _O-

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 10:10

Dank voor de adviezen. Misschien moet ik het ook niet te veel in de romantische film/boek hoe zoeken en officieel gevraagd willen worden.
Ik denk ook dat hij mij misschien verkeerd begrepen heeft. Gisteren spraken we erover dat we/ik het leuk vind om hem verder en beter te leren kennen de komende tijd (hij is gisteren afgestudeerd en heeft nu meer vrije tijd). Hij heeft dat wellicht opgevat als: ze wil nog geen relatie.
Maar een relatie hebben, dat stempel erop plakken, en elkaar verder leren kennen gaan wat mij betreft hand in hand. En relatie is daarvoor een soort 'veilige haven' waarbinnen je weet van elkaar dat je voor elkaar wil gaan. Het betekent nog niet meteen dat je ook gaat trouwen en kinderen krijgen :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 10:11

Je kan toch gewoon vragen wat jullie zijn?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 10:13

MarlindeRooz schreef:
Je kan toch gewoon vragen wat jullie zijn?

Mm ja goeie.. je hoort al ik heb echt weinig ervaring.
1 korte relatie gehad van een half jaar waarin het ook lang ik het midden bleef of het nou officieel iets was of niet.

We zien elkaar volgend weekend pas weer...Ik vind het ook raar om per app/bellen te bespreken denk ik

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 10:32

djinnie schreef:
capopjekop schreef:

Hahaha, ja vast, dappere dodo die ik ben. _O-

Jezelf niet onderschatten hoor! Ik was ooit ook een super dappere dodo. Not :') en heb mezelf verrast. Al voel ik me nu ook verre van dappere dodo nu ik weer kan gaan daten dus ik snap het wel

@phylos. Jullie bespreken nooit hoe jullie het daten ervaren? Mijn ex en ik hadden op een gegeven moment het gesprek dat het zo goed voelde. Toen kwam automatisch het gedeelte van zijn we exclusief/een setje

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 11:12

Mijn vriend en ik hebben nooit het gesprek gehad. De 17e september hadden we onze eerste date. Laatst op mijn verjaardag met mijn zusje en haar vriend en mijn nichtje met haar vriend een gesprek over hoe lang we samen zijn. Levert leuke gesprekken op want ik ben nooit officieel gevraagd en ik heb hem ook nooit gevraagd. Dus als je het zo bekijkt hebben we geen relatie haha.

Ik houdt maar 17 september aan als onze datum :))

Peelie ik vind het zo jammer voor je maar heb respect voor je. Powervrouw!

En hagelslag wat pak je het netjes aan!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 11:17

@capopjekop ja we bespreken zeker hoe we het ervaren. Maar zijn daarin allebei misschien wat voorzichtig en onervaren. Hij heeft zelfs al gezegd I love you. Dat gaat mij nog wat te ver, ik heb dat nog niet en daar word ik dan weer onzeker van en voel me schuldig. Ik vind hem wel erg leuk en krijg kriebels, maar heb tijd nodig