Dat broekje is leuk zeg Macyy

Mijn 'stap' outfit voor vanavond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Equikitt schreef:Ik kom ook even voorzichtig binnengeslopen om m’n outfit van vandaag te showen.Ik weet dat ik een smaak en stijl heb waar de meesten waarschijnlijk niet zo heel veel mee hebben, maar… nou en.
![]()
[ [url=m/cGYe3C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daenerys schreef:Super tof Equikitt! Ik vind het altijd tof om te zien dat mensen een eigen stijl hebben, zeker als het goed bij elkaar past
Doubtless schreef:Weet je dat, of denk je dat?
Ik vind het een leuke outfit! Waar is de riem van?
Lau schreef:Love dit!
Past heel goed bij je en dat is waar het om gaat toch? Je hebt het heel leuk gecombineerd.
Voor mezelf zou ik zeggen nee maar dat is wat anders als het niet leuk vinden.
poes schreef:Hier zou ik ook nog wel eens in lopen voor een festival hoor! Staat je goed.
Equikitt schreef:Ik kom ook even voorzichtig binnengeslopen om m’n outfit van vandaag te showen.Ik weet dat ik een smaak en stijl heb waar de meesten waarschijnlijk niet zo heel veel mee hebben, maar… nou en.
![]()
[ [url=m/cGYe3C.jpg]Afbeelding[/url] ]
TheNovelist schreef:Gaaf zeg!![]()
Mag ik vragen waar je de sokken vandaan hebt? Bij mij komen ze nooit zo hoog boven de knie namelijk.
Pluisje1998 schreef:Wat een gave outfit Equikitt!! Ik hou ervan!
Ik draag ook nog wel eens dit soort dingen, post alleen geen outfits meer tegenwoordigoeps.
Voor die kniekousen heb ik dan nog wel een tip voor de mensen met langere benen. H&M heeft er met veel rek, van die overknee kousen!!