Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hannepan

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 22:18

Hier gaat het heeeel langzaamaan wel vooruit xD Dan op een dag 3 volgers erbij, de volgende 2 weer weg, enz. haha. Maar ik post ook niet elke dag. Daar heb ik gewoon niet genoeg goede foto's voor en dan heb ik zoiets van er is toch geen kat die geïnteresseerd is in wat random foto's de hele tijd haha.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 22:32

ninaphilo schreef:
Nadat dat franse meisje mijn pony heeft nagetekend in digital art, heeft nog iemand heeft de foto gespot en wil een schilderij van haar maken! Echt zo leuk, mijn 27 jarige ponytje is een kunstinspiratie 8-)

Iemand verder nog leuke updates? Ik heb in ieder geval een idee waarvan ik denk dat het wel leuk is. Ik maak naast foto's ook nog (voor mijzelf) paardensieraden, binnenkort ga ik er weer een maken en die wil ik dan samen met mijn volgers maken. Dus voor verschillende onderdelen van het sieraad maak ik dan een poll aan. Bijvoorbeeld dan "Zal ik de groene of blauwe steentjes gebruiken?". Geen idee of het gaat werken, maar ik vind het sowieso wel leuk om te doen :D

Vind ik een heel leuk idee! Ze zijn prachtig, ik zag er net een in je story maar gaat niet passen hier denk ik haha

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 23:21

Aaah leuk een instagram topic!

Ik ben ook redelijk actief op zowel mijn persoonlijke instagram als die van mijn paardje

Paardje is te vinden onder: @official.nevado
En persoonlijke: @daisyvdwees

Ga morgen even jullie instagrams bekijken en volgen!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 23:32

Leuk nieuwe mensen!
De laatste paar foto's doen het weer wat beter op mijn account :) vind ik weer leuk haha. Probeer nu ongeveer dagelijks wat te posten :j

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 08:05

Mijn laatste paar foto's doen het ook weer erg goed :) maar ik plaats nu veel minder vaak

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 08:10

Een of andere horse lovers pagina heeft mijn foto’s gedeeld en nu is mijn instagram ineens ontploft :')

Caaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:15

Granoek schreef:
Een of andere horse lovers pagina heeft mijn foto’s gedeeld en nu is mijn instagram ineens ontploft :')

Ben net eens gaan spieken op jouw acc maar hoe leuk is die ook! Terecht dat zoiets ontploft :D

Nog mensen interesse om in een pod te gaan? :o Stuur gerust even pb'tje :D

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:16

Ninaphilo leuk idee inderdaad!

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:18

Granoek schreef:
ninaphilo schreef:
..

Vind ik een heel leuk idee! Ze zijn prachtig, ik zag er net een in je story maar gaat niet passen hier denk ik haha

Ik ga binnenkort er een maken voor een shoot met een trekpaard. :j
Zo leuk dat je insta ontploft door die Horselovers pagina, jouw paarden zijn ook zo mooi <3

En gezellig, nieuwe mensen! :wave:

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:33

Granoek schreef:

Nu werd ik toch ook nieuwschierig en heb je opgezocht. Je feed ziet er echt leuk uit! Ben je gaan volgen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-19 09:34

Ik lig helemaal stil qua posten. Heb vanaf volgende week weer tijd om een shoot te plannen. Maar ik wil dan wel shooten op selectie. Even zien hoe ik dat ga verwoorden.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 10:02

Mijn posts doen het eigenlijk verbazend goed, ze komen tegenwoordig boven de 1000 likes uit ipv 400. :') Maar qua volgers loopt het terug, nou dan nieeeee!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:11

Caaatje schreef:
Granoek schreef:

Ben net eens gaan spieken op jouw acc maar hoe leuk is die ook! Terecht dat zoiets ontploft :D

Nog mensen interesse om in een pod te gaan? :o Stuur gerust even pb'tje :D

Ik had je gisteren een pb gestuurd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:18

Captain schreef:
Mijn posts doen het eigenlijk verbazend goed, ze komen tegenwoordig boven de 1000 likes uit ipv 400. :') Maar qua volgers loopt het terug, nou dan nieeeee!

_O-

Hier blijf ik gruwelijk haken rond de 400/500 likes.

Volgers hangt wel stil eigenlijk..

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 16:18

Bright zit nu beetje tussen de 1300 en 4200 likes, maar meeste tocht wel tussen de 1300 en 2500. Volgers nu 9821.

Doo ik snap het niet, want jullie account is zo leuk <3

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 16:42

_Dominique schreef:
Captain schreef:

_O-

Hier blijf ik gruwelijk haken rond de 400/500 likes.

Volgers hangt wel stil eigenlijk..

Komt dat niet omdat je laatst zei veel minder actief te zijn op insta de komende tijd, dat mensen vergeten je op te zoeken. Want valt mij op dat ik lang niet van iedereen die ik graag volg, ik de nieuwe berichten zie. Soms wel, maar vaak ook niet.

Maar zoals Josca ook zegt, je hebt een leuk account, dus de reacties komen vast wel weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 18:02

Wat lief van jullie! <3

Hmm ja geen idee. Ik ben inmiddels wel weer actiever bij anderen! Probeer bij iedereen wel iets leuks te reageren enzo.

Maar vind t zo scheef dat mn hoeveelheid volgers totaaaal niet in verhouding staat tot het aantal likes. Net als mensen die dan 8000 volgers hebben ofzo en dan niet eens 100 likes krijgen. :=

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 19:15

Is er iemand die mij wilt helpen met wat tips en tricks met nevado zijn instagram?

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 21:05

Ik vind insta steeds leuker worden, leuke contacten leggen. Vandaag een leuke fotograaf op bezoek gehad die via insta bij mij terecht is gekomen.

Mijn likes verschillen per foto. Aantal uitschieters boven de 1000, maar meeste tussen 300 en 400 laatste tijd. Sommige 250 :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 21:23

_O- Ik ben al blij als ik de 20/ 25 likes aantik..
Wat ik wel opvallend vind is dat video’s echt zo onwijs veel beter scoren dan foto’s! :oo

Reageren en liken doe ik als ik iets zie bovenin mn timeline wat me interesseert, maar meestal zie ik niet zo veel want ik scroll er niet echt doorheen, en met mn dochter haar account volg ik zoveel merken en winkels e.d. dat de gewone accounts al helemaal geen kans meer hebben.. _O-

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 22:03

Ik vind het grappig, als ik ergens (op wedstrijd bijvoorbeeld) ben, dat mensen mijn paardjes herkennen :')
Is al paar keer gebeurt. De eerste keer stond ik echt heel raar te kijken.

Hannepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 22:10

Haha dat is wel leuk denk ik!

Ik probeer nu wel te reageren op wat ik mijn nieuwsoverzicht krijg nu, een reactie is toch leuker om te krijgen dan gewoon een like. Geen idee of het vol te houden is, maar het is wel fijn.

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 22:35

Sunshinedaan schreef:
Ik vind het grappig, als ik ergens (op wedstrijd bijvoorbeeld) ben, dat mensen mijn paardjes herkennen :')

Ik heb ook al een paar keer een berichtje gekregen dat Luna gespot is, echt super leuk!

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 23:13

Melisje_92 schreef:
Sunshinedaan schreef:

Ik heb ook al een paar keer een berichtje gekregen dat Luna gespot is, echt super leuk!

Dit heb ik ook! Leuk is dat :))

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 18:25

Hier gaan de volgers lekker *\o/*

Afbeelding

Ik heb gister een leuke fotoshoot gehad, met bellenblaas bellen. Weer een beetje nieuwe fotos voor mijn account. Al doen de telefoon fotos het ook gewoon prima :')