Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ninaphilo schreef:Nadat dat franse meisje mijn pony heeft nagetekend in digital art, heeft nog iemand heeft de foto gespot en wil een schilderij van haar maken! Echt zo leuk, mijn 27 jarige ponytje is een kunstinspiratie
Iemand verder nog leuke updates? Ik heb in ieder geval een idee waarvan ik denk dat het wel leuk is. Ik maak naast foto's ook nog (voor mijzelf) paardensieraden, binnenkort ga ik er weer een maken en die wil ik dan samen met mijn volgers maken. Dus voor verschillende onderdelen van het sieraad maak ik dan een poll aan. Bijvoorbeeld dan "Zal ik de groene of blauwe steentjes gebruiken?". Geen idee of het gaat werken, maar ik vind het sowieso wel leuk om te doen
Granoek schreef:ninaphilo schreef:..
Vind ik een heel leuk idee! Ze zijn prachtig, ik zag er net een in je story maar gaat niet passen hier denk ik haha
Caaatje schreef:Granoek schreef:Een of andere horse lovers pagina heeft mijn foto’s gedeeld en nu is mijn instagram ineens ontploft
Ben net eens gaan spieken op jouw acc maar hoe leuk is die ook! Terecht dat zoiets ontploft![]()
Nog mensen interesse om in een pod te gaan?Stuur gerust even pb'tje
_Dominique schreef:Captain schreef:Mijn posts doen het eigenlijk verbazend goed, ze komen tegenwoordig boven de 1000 likes uit ipv 400.Maar qua volgers loopt het terug, nou dan nieeeee!
![]()
Hier blijf ik gruwelijk haken rond de 400/500 likes.
Volgers hangt wel stil eigenlijk..
Melisje_92 schreef:Sunshinedaan schreef:Ik vind het grappig, als ik ergens (op wedstrijd bijvoorbeeld) ben, dat mensen mijn paardjes herkennen![]()
Is al paar keer gebeurt. De eerste keer stond ik echt heel raar te kijken.
Ik heb ook al een paar keer een berichtje gekregen dat Luna gespot is, echt super leuk!