Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suuszels schreef:Lizz schreef:Ik ben op zoek naar een (stunt)step met “zachte” wielen voor een kind. Wie heeft er ervaring met stepjes en kan er eentje aanraden (of een merk).
Hij moet wel tegen een stootje kunnen![]()
Hoeft niet de beste stuntstep te zijn, het is vooral spelen op straat en schoolplein.
Wij hebben er 1 met ledlampjes van de Decathlon. Peuter is er nu sinds december mee in de weer en hij doet het nog steeds
Suuszels schreef:Hij stopt op dit moment nog alles in zijn mond, dus klei laat ik nog even zitten. Kinetisch zand lijkt me terzijnertijd ook nog wel leuk. Duplo zes bakken vol, maar levert vaak ruzie op met zijn broer. De dierentablet gaat in het winkelwagentjeMoonWencke schreef:Ik ben op zoek naar een leuk cadeautje voor een jongetje dat 1 wordt. Hij heeft een grote broer, waardoor er al heel veel speelgoed en boeken in huis zijn, maar misschien heeft iemand hier de gouden tip?
Lastig , hier is duplo altijd een succes maar je kan ook voor bijv. Een kleiset of een boekje doen. Boeken met handpoppen erin zijn favoriet![]()
Of deze https://www.bol.com/nl/nl/p/vtech-abc-d ... N8EALw_wcB
MoonWencke schreef:Ik ben op zoek naar een leuk cadeautje voor een jongetje dat 1 wordt. Hij heeft een grote broer, waardoor er al heel veel speelgoed en boeken in huis zijn, maar misschien heeft iemand hier de gouden tip?
Stal_Fiore schreef:Mijn oma heeft in de woonkamer een familiefoto hangen van toen ze 40 jaar, 50 jaar en 60 jaar getrouwd was. Zeker als er kleinkinderen bij zijn, is het wel leuk om zo te zien hoe zij zich met de jaren ontwikkelen. De andere genoemde ideeën zijn ook leuk! Ik wens je alvast een mooie bruiloft in ItaliëJa dat is altijd leuk, maar die hebben ze met 45 jaar al gekregen…