Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hij kwam spontaan over en opzich was t ook geen verkerde kerel maar niet voor mij. anne_bento schreef:Op zich mee eens, beetje loslaten en zien hoe het loopt, maar na mijn vorige relatie kijk ik er wel mee uit. Heeft me wel een burn-out en behoorlijk rot jaar bezorgd, daar begin ik niet meer aan. Dus ik probeer ergens ook nog wel een beetje naar mijn verstand te luisteren, maar uiteindelijk wint gevoel het toch wel hoor haha..
ik val ook niet op die onzekere types nee! Zelfverzekerd, maar zeker niet arrogant want daar heb ik dan weer een hekel aan haha..
Eigenlijk totaal niet mijn type, maar klikt wel super leuk etc etc.
Heb mij stuk gelachen.
Laat ik nou een hele beestenboel hebben.
Die jongen van de jointjes etc die basically heel erg tegenovergesteld is van wat ik ben heb ik toch maar nee tegen gezegd, heb er geen goed gevoel bij. Ik merk dat ik een rustige jongen nodig hebt maar die me wel een beetje uit mn schulp trekt.
gevoel en aantrekkingskracht is een raar iets haha
Ben echt een datekneus
hij heeft aangeduwd terwijl ik in de auto zat, ik had geen idee wat ik moest doen dus werkte niet
toen omgekeerd, ik geduwd en hij in de auto, en toen is het gelukt

(ik heb een koophuis, hij huurhuis). 
en er zat zowaar een match tussen. Nu afwachten of ze ook nog reageert, en niet gewoon een bekende is die ik vergeten ben