Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 11:24

Op zich mee eens, beetje loslaten en zien hoe het loopt, maar na mijn vorige relatie kijk ik er wel mee uit. Heeft me wel een burn-out en behoorlijk rot jaar bezorgd, daar begin ik niet meer aan. Dus ik probeer ergens ook nog wel een beetje naar mijn verstand te luisteren, maar uiteindelijk wint gevoel het toch wel hoor haha..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 11:30

Nee op de app was niet zoveel te merken aan date :) hij kwam spontaan over en opzich was t ook geen verkerde kerel maar niet voor mij.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 11:35

anne_bento schreef:
Op zich mee eens, beetje loslaten en zien hoe het loopt, maar na mijn vorige relatie kijk ik er wel mee uit. Heeft me wel een burn-out en behoorlijk rot jaar bezorgd, daar begin ik niet meer aan. Dus ik probeer ergens ook nog wel een beetje naar mijn verstand te luisteren, maar uiteindelijk wint gevoel het toch wel hoor haha..

Ik ken het hoor.. Ik weet nu na die 4,5 jaar wat eigenlijk veel eerder had moeten eindigen, goed wat ik wel/niet wil. Prima, dat moet jij ook hebben.
Maar wel de ander een kans geven, en niet persee een plaatje voor je willen zien hoe iemand moet zijn.
De één is de ander niet.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 12:21

Ja is ook zo, maar na zo hard onderuit te zijn gegaan blijf je wat voorzichtiger.. maar goed hij moet eerst maar eens gaan bedenken wat hij nu eigenlijk wil. Straks in ieder geval eten samen, dat is voor het eerst dus maar eens zien hoe dat gaat :)

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 12:38

Ik heb dat heel erg met mannen die onzeker zijn, op de een of andere manier kan ik daar echt niet mee om gaan.

Ik heb bijv een goede vriend, ik weet dat hij me al jaren leuk vind. Hij is 17 en ik 18 maar hij is zo onzeker, hij vraagt overal een mening over, staat dit leuk? Zal ik dit doen met m'n haar? Etc.
Ik weet echt niet waarom maar ik kan daar zo niet mee omgaan, prima als je een keer vraagt hoe iets staat maar niet een paar keer per dag. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 13:42

Onzekere mannen zijn voor mij ook echt een afknapper.. Ik kan daar helemaal niks mee :n

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 13:45

Bij de Avro was een aflevering van Lauren en de liefde over daten enz, daar kwam ook duidelijk naar voren dat mannen die zelfverzekerd zijn aantrekkelijker worden gevonden, dat komt al uit onze oertijd dat vrouwen een man zoeken die voor ze kan zorgen enzo. Ze lieten bijvoorbeeld een 1-eiige tweeling op straat staan, beiden hetzelfde gekleed en waren eigenlijk zo goed als hetzelfde, maar 1 stond er zelfverzekerd bij, schouders naar achter, borst vooruit, kin omhoog, stoere houding. De ander wat meer in elkaar en wegkijkend. Op straat vroegen ze aan vrouwen wie ze het aantrekkelijkst vonden en eigenlijk kozen ze allemaal voor de zelfverzekerde man :) ik val ook niet op die onzekere types nee! Zelfverzekerd, maar zeker niet arrogant want daar heb ik dan weer een hekel aan haha..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 13:52

Pcies, de balans moet goed zijn haha! Maar een onzeker iemand past ook niet bij mij, daar wals ik finaal overheen :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 15:38

Van zowel introvert als onzeker word ik heel ongemakkelijk.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 15:51

Yvanka wat leuk dat het serieus/zer wordt ;)

Ik heb alles weer eens bij zitten lezen.
Zijn jullie nou nog een beetje fanatiek met tinderen of niet?

Ik zelf na het stalken gebeuren en bedreigen pas nog even gekeken, maar zie niet veel en heb er ook niet zoveel zin in.

"soort van ex achtige" spreek ik nog en had ik van de week nog een discussie mee waarop ik ook gewoon duidelijk heb gezegd dat het voor mij klaar is.
Zo iemand kan en wil je geen "toekomst" mee. Heb gezegd dat we binnekort wel even rond de tafel gaan zitten om een plan van aanpak te maken met hoe hij zijn lening bij mij terug gaat betalen.

Tussendoor iemand leren kennen :') Eigenlijk totaal niet mijn type, maar klikt wel super leuk etc etc.
Heb alleen gelijk al vijandelijke vriendinnen gemaakt in het dorp/stad daar. Leuk als meiden dezelfde man dus leuk vinden. Eerst kunnen ze elkaars bloed drinken en zodra ze die man met een ander zien lopen dan vinden ze elkaar ineens heel lief.

Serieus we werden gewoon achtervolgd :') Heb mij stuk gelachen.
Benieuwd waar het op uitloopt.
Hij is alleen heel netjes en opgeruimd en houdt niet van haren := Laat ik nou een hele beestenboel hebben.

Dus dat heb ik hem al gelijk duidelijk gemaakt <<)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 17:18

Ik kom maar niemand tegen die mijn interesse trekt :+ Die jongen van de jointjes etc die basically heel erg tegenovergesteld is van wat ik ben heb ik toch maar nee tegen gezegd, heb er geen goed gevoel bij. Ik merk dat ik een rustige jongen nodig hebt maar die me wel een beetje uit mn schulp trekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 18:42

Oh nee een vent moet niet onwijs onzeker zijn idd. Mijn vriend is wel een ster in doemdenken en zich druk maken over wat andere van m denken. Maar ik ben dan weer goed in peptalks :+

Grappige is wel dat ik 'vroeger' ook heel onzeker en twijfelachtig was. En me ook ontzettend druk maakte wat andere van me zouden vinden. Maar sinds we een relatie hebben heeft mn zelfvertrouwen een flinke boost gekregen. Heb echt overal scheit aan, iedereen accepteert me maar lekker zoals ik ben...

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 00:16

Bij mij is geen pijl op te trekken waar ik op val :') gevoel en aantrekkingskracht is een raar iets haha

Geloof dat ik volgende week dinsdag een date heb. Meneer waar ik leuk mee babbel en die op vakantie gaat zou pas half augustus terug zijn maar wilde toch eigenlijk wel voor die tijd iets afspreken. Nou wil ie dinsdagavond na mn werk nog ff naar t eiland komen. Maar waar gaan we heen? Eetdate kan niet ivm tijd en de boot. Maar rond etenstijd in een cafeetje te gaan zitten en niet iets eten is toch raar denk en voor kroegje is het zo vroeg :') Ben echt een datekneus :')

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 05:57

Wat leuk dat je een eiland date hebt Wendy!
Mijn weekend was super leuk, hij is hier het hele weekend geweest en heeft gelijk een vuurdoop gehad qua familie. Ik woon nog thuis dus dat hij mijn moeder zou gaan ontmoeten dat wisten we wel, maar zaterdag nacht had hij honger dus gingen we naar de plaatselijke shoarma tent.. niet wetende dat mijn zusje daar stomdronken buiten stond en gelijk allemaal ongemakkelijke vragen begon te stellen _O-

Ik had wel een beetje gehoopt en verwacht dat hij mij een beetje zou afremmen. Ik ben namelijk ook iemand die van 0 naar 100 kan gaan in no time en hij gaf juist aan niet te snel te willen gaan en elkaar 1 keer per week zien was ook wel zat (we wonen 2 uur bij elkaar vandaan) omdat hij net een maand uit een relatie is en hij niet het plan had om gelijk weer ergens in te stappen.
Nu is het dus ineens zo dat hij helemaal gek op mij is en me het liefst elke dag wil zien hahaha. Ik doe dus maar even verstandig en houd het bij 2 keer per week.. :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 06:32

Ik heb dat ook wel, dat als ik enthousiast ben ik meteen hem vaaaak wil zien. Tot nu toe was het 2x in de week ongeveer, maar we hebben elkaar ook een paar keer naar heel even gezien.

Vrijdag hebben we een officiële date-date in plaats van thuis zitten gaan we uiteten en dan even poolen ofzo.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 08:33

Leuk alle positieve date-verhalen weer!! Pascalle90, heel herkenbaar haha, ik kan ook ineens veels te snel willen, wel fijn als een ander op rem trapt maar elke dag samen willen zijn is wel een goed teken!

Ik had gister een date met m'n ex-date, ik geloof dat ik het geen ex-date meer hoef te noemen... het was weer als vanouds gezellig, lekker gegeten, veel gelachen, we kunnen lekker sarcastisch en pesterig doen het ene moment en het volgende moment in een heel serieus gesprek belanden. Ik heb wel min of meer aangegeven dat ik denk dat het nog weleens niet goed zou kunnen gaan tussen ons vanwege onze karakters en vorige relaties, maar hij gaf ook al aan dat hij mijn ex niet is en ik zijn ex niet en we beiden van onze vorige relatie veel geleerd hebben en het dus best goed zou kunnen werken. Oh en kwa teamwork zit het ook goed, hij had met eten zijn autolichten laten branden dus zijn auto startte nier meer _O- hij heeft aangeduwd terwijl ik in de auto zat, ik had geen idee wat ik moest doen dus werkte niet :+ toen omgekeerd, ik geduwd en hij in de auto, en toen is het gelukt :D

Ik ga mijn andere date maar het slechte nieuws brengen dat ik stop met hem... zie er tegenop, hij is zo enthousiast en aardig.. maar het voelt niet goed ermee door te gaan nu :(

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 08:44

Nou hier is het klaar met de date.. Hebben 2 maanden lang het leuk gehad en het leek ook echt wel serieus te worden, was al een keer mee geweest naar een paar vrienden, naar mijn paard, had een weekendje weg geregeld voor mijn verjaardag. Afgelopen zaterdag zou hij de rest van mijn vrienden ontmoeten en mijn ouders en toen haakte hij ineens af.
Hij verwachte er blijkbaar ineens niets meer van.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 08:57

Wat zonde zeg.. hij heeft wel nog een rede gegeven? 2 maanden is toch niet niks..

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:12

Nee niet specifiek, meer dat hij er niks van verwachte.
Ben toen ook in mijn auto gestapt en naar huis gegaan, daarna nog wel gebeld maar toen nam hij niet op. Ben niet de persoon die er achteraan blijft gaan, dan niet. Hoe jammer ik het ook vindt, vindt hem namelijk wel echt ontzettend leuk.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:01

Ah wat jammer -O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:31

Jeetje wat oliebol zeg!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:34

Ah dat is zuur! Werd het hem te veel/serieus ofzo ineens?

Leuk Anne_bento! Gewoon inderdaad open en eerlijk zijn naar elkaar toe en er over praten als er iets is, en dan moet het vast wel goed komen

Wel grappig, mn vriend zei het weekend; misschien stom dat ik het zeg.. maar na onze paar dagen weg vond ik het wel lekker om even alleen te zijn... oh ik zei; ik heb precies hetzelfde :')
Hij is 29 en nooit echt een vriendin gehad dus gewend om veel alleen te zijn, dan is '24u pd op elkaars lip' wel ineens wat anders natuurlijk.
Ook goed aangegeven dat ik samenwonen etc eerst echt nog niet wil, kijken we volgend jaar wel eens weer..
Maar al wel duidelijk dat het dan mijn huis wordt :+ (ik heb een koophuis, hij huurhuis).

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:38

Ja ik denk dat het hem ineens te heet onder zijn voeten werd, ik zou echt niet kunnen bedenken wat anders. Bedoel, hadden het naar mijn idee leuk samen en de signalen die hij afgaf kwamen niet overeen met dat ik een scharrel was voor hem.
Baal er ontzettend van, maar kan er niet zoveel aan veranderen als hij niet wilt. -O-

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:44

Jammer Nicky, je kunt m idd niet dwingen. Ook balen dat hij zelf niet eerder duidelijk is geweest of er nu nog verder over wil communiceren.

Danielle, dat kan ik me goed voorstellen, weer ff lekker me-time. Is ook wel gezond denk ik.

Haha, Anne_bento, gevoelens hou je niet in de hand he. Gewoon lekker genieten van wat nu is. Dit pakt niemand je meer af. Mocht t niet werken, dan zie je dat tzt wel weer.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 11:11

Damn.. dan praat je er toch over in plaats van zo te doen? -O-

Mijn Tinder kon eindelijk weer wat mensen vinden binnen 40 km :') en er zat zowaar een match tussen. Nu afwachten of ze ook nog reageert, en niet gewoon een bekende is die ik vergeten ben :+ :=