Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miesemuisje schreef:er zit een pluk wit haar in geplakt, dat is de hint.. en ze is slecht in inpakken, wat ze in het topic heeft benoemd.. maar ik heb op allerlei zoektermen gezocht, en diegenen zijn al gekozen of hebben geen wit huisdier/paard of wat dan ook..
Junia schreef:Jaaaaa eindelijk heb ik mijn pakket open kunnen maken!
Er zaten wel 17!!! Pakjes in, ik voelde me echt weer even een blij klein kind. Volgens mij heb ik nog nooit zoveel kadootjes tegelijk gekregen!
[ [url=m/oDooKw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier zijn ze allemaal uitgepakt:
[ [url=m/fryWaj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Armbandjes
Theelichtjes met een leuke kerstafbeelding
Sokken (ik word altijd blij van sokken!)
Kattensnoepjes die erg goed in de smaak vallen bij mijn poezen (ze hebben er al een paar op)
2 zakjes met bodylotion
Handcrème
Douchegel
Leuke kleine notitieblaadjes
Lekkere geurkaarsjes waarvan ik er gelijk een paar heb aangestoken
Chocomel sticks
Een mini kerstsokje waarvan ik hoop dat het kattenspeelgoed is, want ze hebben het al geclaimd
Chocolade munten
Chocolade kransjes
Een leuk kerstblik waar nu de kransjes in zitten
Een kerstmok
Een schattig sneeuwpopje
Een kleurboek voor volwassenen waarmee ik heerlijk tot rust ga komen
En mix voor kruidnootjes in een leuk potje!
Ik ben gruwelijk verwend door mijn lieve Secret Santa!!!
Dit was de hint:
[ [url=m/DkWocY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor als ik er niet uitkwam zat er nog een briefje bij met het alfabet erop, maar volgens mij heb ik het goed geraden en mag ik bokker xFioon bedanken voor dit super leuke pakket!![]()
Klopt het?
p.s. sorry voor de slechte kwaliteit foto's, mijn telefoon is oeroud
Miesemuisje schreef:er zit een pluk wit haar in geplakt, dat is de hint.. en ze is slecht in inpakken, wat ze in het topic heeft benoemd.. maar ik heb op allerlei zoektermen gezocht, en diegenen zijn al gekozen of hebben geen wit huisdier/paard of wat dan ook..
BlueStar schreef:Wat een leuke pakketten weer, ja ik val in herhalingHet meeste geniet ik van al de huisdieren die willen helpen met uitpakken, hoe zo ze zijn niet nieuwsgierig.