Ben eens benieuwd als dhr of mevr in kwestie de stenen in de winkel zou kopen, ze ook aan de medewerker vraagt of die ze even wel opmeten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cobiie schreef:_Nadia_ schreef:Oh mijn god.. Ik heb nou dr moeder en die is zo mogelijk nog een grotere peuter.. Hoe durf ik haar dochter iets te ontzeggen, en wie denk ik wel niet te zijn, en ga zo maar door.
![]()
misschien wil zij voor haar dochter wel direct met geld naar je toekomen?
Coconut schreef:Exact wat jij zegt xPabloBokt!
Zo kwam een keer iemand wat bij mij ophalen en had een briefje van €50 euro bij zich terwijl het spul wat ze kocht 20 euro was. "Of ik wisselgeld had, anders belde ze wel aan bij de buren om te vragen of ze konden wisselen". Heb haar even vriendelijk verzocht het geld te wisselen bij een winkel, maar ze had het echt niet anders. Toen ik eenmaal vertelde dat het dan overging omdat ik nog iemand had die het graag die dag wilde ophalen toverde ze opeens wel een briefje van 20 uit haar broekzak
.
Sommige mensen..............
Cayenne schreef:Bij onze overburen nu ook iets heel raars
Ze hadden een trampoline te koop op MP. Overeenkomst bereikt met iemand en die zou hem afgelopen weekeinde komen ophalen (dat ging trouwens ook raar. Eerst vroeg hij of ze de trampoline kon verzenden).
Adres doorgegeven en hij zou zondag komen. Niemand geweest... Maandag moest buurvrouw weer aan het werk en komt ze thuis.... Is de trampoline uit de achtertuin gejat!
(Nog best knap dat niemand het gezien heeft, en er is geen achterom...).
Je kunt iemand niet zomaar beschuldigen, maar je gaat wel dingen denken...