Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:07

Haha ach aan zo een kerel zou ik ze ook nog gunnen.
Ben eens benieuwd als dhr of mevr in kwestie de stenen in de winkel zou kopen, ze ook aan de medewerker vraagt of die ze even wel opmeten :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:08

manonuthje, wat voor zadel verkoop je, mag ook via pb?

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 19:24

Weten jullie wat ik moet doen? Ik heb via marktplaats een boek gekocht, de verkoper heeft op 18 april het boek al op de post gedaan. Het is alleen nog steeds niet binnen :( Ik heb gevraagd of diegene mij kan vertellen welk postkantoor het is, maar ik krijg geen antwoord..

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 19:42

_mexx_lady_ schreef:
manonuthje, wat voor zadel verkoop je, mag ook via pb?

kentaur Penelope, staat ook op de markt

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 20:06

Ik heb dr nou eentje die doet mn twee jarige peuterpuber volwassen lijken..
Kinderwagen te koop, staat duidelijk bij dat we niet vast houden, first come, first serve en enkel op te halen.
Bericht 1: Kun je bezorgen? Nee, sorry enkel afhalen
Bericht 2: Kun je hem verzenden? Nee, sorry, zoals ik al zei, enkel af te halen.
Bericht 3: geef postcode zodat ik kan zien waar je bent
Bericht 4: Dat is 50 minuten hier vandaan. Ik krijg vrijdag betaald, ik wil dat je m voor mij vast houdt. Sorry, zoals in de advertentie staat houden we niet vast, dus check ajb vrijdag of hij nog beschikbaar is
Bericht 5: Maar ik wil hem. Sorry, we houden echt niet vast
Bericht 6: Maar ik zeg toch dat ik hem wil? Mevrouw, als ik een £ had gehad voor iedere persoon die dat zei had ik nu op de Maledieven gezeten, alleen deze week hadden we al 30 mensen die niet op kwamen dagen.
Bericht 7: JA MAAR IK WIL HEM DUS JE HOUDT M VOOR MIJ VAST

Eeeeeeeeeen blocked

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 20:12

:= sommige mensen!!!

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 20:23

Oh mijn god.. Ik heb nou dr moeder en die is zo mogelijk nog een grotere peuter.. Hoe durf ik haar dochter iets te ontzeggen, en wie denk ik wel niet te zijn, en ga zo maar door.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 20:30

_Nadia_ schreef:
Mevrouw, als ik een £ had gehad voor iedere persoon die dat zei had ik nu op de Maledieven gezeten

:') :') :') :')

Maar t is echt waar helaas ja

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 20:41

Ik heb een bosu ball te koop staan (soort fitness bal) en vraagprijs is 100 euro.

Kreeg eerst een reactie : 50.
Nou daar heb ik gewoon niet op gereageerd.
Nu gister eentje : ik bied 40 inclusief verzenden.. (verzend hem niet eens)

Mensen willen ook echt voor een dubbeltje op eerste rij zitten..
Wil best wel wat doen met de prijs maar niet zo laag gaan.

Ook wordt ik helemaal gek van ik biedt dit en dit en dan ga je akkoord.
Zeggen ze vervolgens: verzenden naar blabla.
Terwijl er duidelijk staat dat ik dat niet verzend (groot schilderij) pffff

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 21:09

_Nadia_ schreef:
Oh mijn god.. Ik heb nou dr moeder en die is zo mogelijk nog een grotere peuter.. Hoe durf ik haar dochter iets te ontzeggen, en wie denk ik wel niet te zijn, en ga zo maar door.

:')
misschien wil zij voor haar dochter wel direct met geld naar je toekomen? O:)

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 21:50

cobiie schreef:
_Nadia_ schreef:

:')
misschien wil zij voor haar dochter wel direct met geld naar je toekomen? O:)

Nee, dat stelde ik ook al voor, maar nee, ze heeft ook geen geld. Ik moest maar wat meer rekening houden met de arme medemens..

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 16:14

Ik heb een bijna gloednieuwe bank te koop op marktplaats. Het is niet zo dat Ik hem perse kwijt wil, maar voor een goed bod mag hij weg. Het is echt een fantastische bank, maar bij nader inzien vond ik hem toch wat groot ogen in mijn woonkamer. Dus ik dacht, weet je wat, zet hem gewoon erop en dan zie ik wel of er iemand interesse heeft voor mijn prijs.

Is onderhand al aardig wat geboden maar nog wel dik 200 onder mijn vaste prijs. Komt er vandaag weer zo'n pannenkoek die net 1/4e van de prijs biedt, ver onder wat er al (zichtbaar!) is geboden. En dat hij daarvoor vandaag de bank nog kwam halen.

Heb hem terug gestuurd dat hij moet leren lezen.
Wilde eerst nog iets sturen als welke poot wil je voor dat geld? Maar vond dat te aardig :')

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 22:10

Tot nu toe alleen positieve ervaringen met marktplaats. De parasol werd vorige week nog voor 90 euro opgehaald binnen 1 dag :D En laatst nog een mooie wedstrijdset gescoord voor 25 euro *D
Vandaag voor het eerst wat kleinere dingen te koop gezet (studieboeken, kleding), ben erg benieuwd of het verkoopt. Bokkers halve prijs haha :+

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 23:55

Zn een heb ik ook al gehad Nadia.
Of ik mijn spiksplinter nieuwe rijlaarzen die nieuw 450€ gekost hadden echt niet voor 50€ weg wilde doen.
Dus aangegeven dat ik echt een minimum had van 200€

Ging ze een zielig verhaal op hangen dat ze het niet breed hadden en haar dochter zo graag leren rij laarzen wilde

Aangegeven dat ik dat heel jammer voor ze vind, maar dat ik zelf de centjes ook heel goed kon gebruiken.

Werd ze mij toch boos! Ik was een trut en dacht niet aan de medemens.

Dus ik heb toen gereageerd, denk je dat als je mij gaat uitschelden je ze wel voor 50 krijgt.

En daarna nog een heel scheldkanon over mij heen gehad maar daar heb ik maar niet meer op gereageerd

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 02:52

daantjuhh wat aso, ik haat echt als ze met zielige verhalen komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 10:31

Die regelmatig ook gewoon niet waar zijn.
Ben daar niet gevoelig voor.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 12:47

De mensen die het hardste van de daken schreeuwen dat ze geen geld hebben, hebben het vaak wel. Tenminste, dat is mijn ervaring.

Mijn moeder zit ondertussen al goed en wel 14 jaar in de bijstand maar die gaat echt niet zo de vlag uithangen dat ze geen geld heeft. Ze schaamt zich er eerder voor.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 12:49

Exact wat jij zegt xPabloBokt!

Zo kwam een keer iemand wat bij mij ophalen en had een briefje van €50 euro bij zich terwijl het spul wat ze kocht 20 euro was. "Of ik wisselgeld had, anders belde ze wel aan bij de buren om te vragen of ze konden wisselen :=". Heb haar even vriendelijk verzocht het geld te wisselen bij een winkel, maar ze had het echt niet anders. Toen ik eenmaal vertelde dat het dan overging omdat ik nog iemand had die het graag die dag wilde ophalen toverde ze opeens wel een briefje van 20 uit haar broekzak :').

Sommige mensen..............

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 14:56

Coconut schreef:
Exact wat jij zegt xPabloBokt!

Zo kwam een keer iemand wat bij mij ophalen en had een briefje van €50 euro bij zich terwijl het spul wat ze kocht 20 euro was. "Of ik wisselgeld had, anders belde ze wel aan bij de buren om te vragen of ze konden wisselen :=". Heb haar even vriendelijk verzocht het geld te wisselen bij een winkel, maar ze had het echt niet anders. Toen ik eenmaal vertelde dat het dan overging omdat ik nog iemand had die het graag die dag wilde ophalen toverde ze opeens wel een briefje van 20 uit haar broekzak :').

Sommige mensen..............

Huh?? Wat is dat nou weer voor rare actie? Had ze gehoopt het anders gratis mee te krijgen ofzo

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 16:49

Ja...heel bizar! :=

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 17:00

Of een vals vijftigje ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 17:33

Bij onze overburen nu ook iets heel raars :?
Ze hadden een trampoline te koop op MP. Overeenkomst bereikt met iemand en die zou hem afgelopen weekeinde komen ophalen (dat ging trouwens ook raar. Eerst vroeg hij of ze de trampoline kon verzenden :') ).
Adres doorgegeven en hij zou zondag komen. Niemand geweest... Maandag moest buurvrouw weer aan het werk en komt ze thuis.... Is de trampoline uit de achtertuin gejat!
(Nog best knap dat niemand het gezien heeft, en er is geen achterom...).
Je kunt iemand niet zomaar beschuldigen, maar je gaat wel dingen denken...

taff

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 18:01

kan ik nog wat ondernemen
heb een telefoon gekocht zonder oplader had mijn eigen oplader bij mij maar die wou niet opladen zij deed haar eigen oplader er in die deed het wel de volgende dag bij de telefoon winkel na laten kijken werkt niet reparatie kosten 40 euro ben terug gegaan word de deur voor mijn neus dicht gegooid, heb ik rechten werd verkocht als goed werkend toestel of moet ik mijn verlies dragen?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 18:02

Cayenne schreef:
Bij onze overburen nu ook iets heel raars :?
Ze hadden een trampoline te koop op MP. Overeenkomst bereikt met iemand en die zou hem afgelopen weekeinde komen ophalen (dat ging trouwens ook raar. Eerst vroeg hij of ze de trampoline kon verzenden :') ).
Adres doorgegeven en hij zou zondag komen. Niemand geweest... Maandag moest buurvrouw weer aan het werk en komt ze thuis.... Is de trampoline uit de achtertuin gejat!
(Nog best knap dat niemand het gezien heeft, en er is geen achterom...).
Je kunt iemand niet zomaar beschuldigen, maar je gaat wel dingen denken...

Dit is wel heel asociaal als dit echt die mensen zijn!

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 18:10

ik zou proberen achter het adres van die mensen proberen te komen en eens langs rijden. mocht ie bij hun staan dan kunnen ze aangifte doen of wat sterke mannen meenemen!