Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 00:05

Wauw veel herkenning! Heel fijn. :D

Het gaat me er niet eens zozeer om dat het een naam krijgt maar wil wel graag bevestiging en weten dat de ander er net zo over denkt of juist niet want dan kan ik het afkappen of me er verder in storten. Maaaar ik had vandaag toch maar voorzichtig geappt of we na zijn drukke week nog gingen daten en toen belde hij en zei hij dat ik niet zo raar moet doen en er nog vele dates volgen als het aan hem ligt. <3 En afgesproken dat we elkaar woensdag zien. Kan weer lekker slapen!

Ultimo dat klinkt heel leuk! En inderdaad precies dat! Denk toch dat daar een groot verschil in zit tussen de meeste mannen en vrouwen met dat appen. Als ik een dag geen app krijg denk ik direct dat hij me niet moet. :')

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 02:06

Jildau schreef:
Okee ik heb een superleuke jongen via Tinder ontmoet.. Op onze eerste date was er direct een enorme klik en het is geen seconde awkward geweest. Inmiddels is hij bij mij thuis wezen eten en is al blijven slapen enzovoorts.. Nu zien we elkaar even poosje niet vanwege drukte en het niet om de hoek wonen.

Maar waar ik van tevoren had bedacht om heel rustig aan te doen vind ik het nu verschrikkelijk. Ik haat die 'ik-weet-niet-wat-we-nu-hebben' status en word hier vreselijk onzeker van. Doe echt mega m'n best om hem niet steeds te appen en de bal bij hem neer te leggen. Herkent iemand dit? Voel me een beetje raaaar.. :')

Herkenbaar!
Na 3 maanden toch maar eens duidelijkheid gevraagd.
Ik wilde rustig aan doen, maar ging weer te rustig hahaha
Nooit goed he haha

Ik werd onzeker en wilde hem meer zien. Heb alles eruit gegooid en kreeg positieve reactie!

Michelletjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 11:45

Hoi mensen! Een tinder topic, leuk!
Ik heb tinder nou sinds 2 weken ongeveer op mijn mobiel gezet en ben gaan swipen ;)
Al aparte figuren tegengekomen en ook al een paar leuke personen, maar die wonen dan super ver weg.
Ik had dus de straal waarin tinder zoekt kleiner gezet en ben aan de praat geraakt met een jongen. Leuk gesprek gehad en gisteren een dagje mee naar het strand geweest. Ik woon nog thuis dus mijn moeder die zat lekker in de stress, omdat ik mee ging met een vreemde :(:) Maar hij blijkt helemaal geen vreemde te zijn. kenden elkaar 6 jaar geleden al en zijn vrienden hebben bij mij op havo gezeten. Maargoed, super leuke dag gehad en omdat hij al wat verder is (baan, eigen huis) ook wat meer serieuze vragen gehad. Ookal ben ik daar als student nog helemaal niet zo mee bezig, klinkt het wel echt perfect. Lieve, leuke jongen en normaal gesproken precies het type waar ik op val.
Maarrrr het gevoel was er niet bij mij en dat komt door een andere jongen die ik blijkbaar toch nog niet los kan laten. Baal daar zo ontzettend van he... De jongen van tinder wil graag nog een 2e date en ik wil het ook echt wel een kans geven nog, misschien dat het gevoel nog komt. Op dit moment ben ik dus weer veel aan het nadenken. Heb het al eens eerder gehad en dat duurde een goed jaar voor ik het los kon laten en me niet meer afsloot voor andere jongens. Hebben jullie dat ook wel eens gehad? en moet ik het hem dan ook zeggen van die andere jongen? Ik vind dat zo lastig..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 23:16

Moeilijk! Zou het zeker een kans geven. Of ik het zou vertellen weet ik echt niet.. :o ik had tot een paar dagen geleden een andere jongen in m'n hoofd maar nu ik deze heb leren kennen is ie gelukkig wel foetsie. Spreek hem alleen nog maar over de telefoon maar heb al kriebels :o <3 gister in totaal een aantal uur gebeld :=

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 23:23

Whoeii hier nu bezig met plannen van een date :D

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 13:40

:wave:,

Mijn Tinder man is nog steeds ziek, dus voorlopig ligt het hier nog wel even stil. Ik ben wel een beetje aan het swipen, maar veel kansloze figuren.. 8)7 Niks spannends hier dus.

@Michelletjuh: Ik heb het wel eens opgebiecht dat ik naast Pietje ook nog met Klaas aan het daten was. Dat werd mij niet zo in dank afgenomen.. :') Lijkt mij verstandig als je niks zegt.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 13:42

Ik zou de eerlijkheid juist wel waarderen, straks ontwikkeld hij gevoelens en heeft hij nooit een kans gehad.

Maandag is het date avond voor mij, zo benieuwd. Volgens mij gaat het best een chique etentje worden.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 16:34

Hoe doen jullie dat trouwens met uit eten gaan bijv als date? Verwachten jullie dat hij betaald, of willen jullie sowieso splitten of misschien zelfs wel zelf betalen?!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 16:40

xXutopiaXx schreef:
Hoe doen jullie dat trouwens met uit eten gaan bijv als date? Verwachten jullie dat hij betaald, of willen jullie sowieso splitten of misschien zelfs wel zelf betalen?!

Bij mij zeggen ze al vaak dat ze gaan betalen...De meningen zijn daarover nogal wisselvallig en ik denk dat je gewoon moet doen wat bij jou past en goed voelt.

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 16:44

Hier ook.. Heb een keer gehad dat de man in kwestie wou splitten.. Geen problemen mee. :)

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 17:31

Mijn eerste etentje heeft hij betaald met de mededeling dat ik dan de volgende keer wel aan de beurt was :) was onze eerste date dus toen wist ik zeker dat er vanuit hem echt interesse was. Nou zijn we twee maanden verder en t gaat nog steeds super tussen ons <3

Michelletjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 18:27

Thanks voor de reacties, ik denk dat ik het maar eerlijk moet zeggen... hij wil morgen afspreken en het liefst zo lang mogelijk zegt ie, maar dat benauwd mij wel nou ik nog gevoelens heb voor een ander... hij wilde zelfs al hier thuis komen om me te helpen met t feest voor mijn moeder.. nou mijn ouders hoeft ie nog niet te zien hoor. Dat gaat wel erg snel. ;)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 18:48

Michelletjuh schreef:
Thanks voor de reacties, ik denk dat ik het maar eerlijk moet zeggen... hij wil morgen afspreken en het liefst zo lang mogelijk zegt ie, maar dat benauwd mij wel nou ik nog gevoelens heb voor een ander... hij wilde zelfs al hier thuis komen om me te helpen met t feest voor mijn moeder.. nou mijn ouders hoeft ie nog niet te zien hoor. Dat gaat wel erg snel. ;)

Dan zou ik het echt eerlijk zeggen, zeker omdat hij er meer een relatie in ziet dan jij

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 19:42

Dat zou ik ook zeker zeggen hoor!

Betreft betalen, ik bied altijd aan om in ieder geval mijn deel te betalen, maar ik zou het wel erg onaantrekkelijk vinden als ie dat oke vindt :=

M'n date zondag is wel zo een lekkere ouderwetse man die erop staat te betalen. :D maar de volgende dates mag ie echt niet allemaal betalen van me.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 23:07

Ik heb al een jaar relatie... krijg ik plots van oud tinder match een Dick pic...

Waarop ik terug zond
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 09:53

En hoe reageerde die toen? :P

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:18

Michelletjuh: Oef dat zou mij enorm benauwen! Ik zou de tweede date afwachten en als je gevoel daarna nog hetzelfde is zou ik dat vertellen.

Over betalen ben ik het eens met Geryon. Echt super belachelijk misschien maar ik vind het ook onaantrekkelijk als de man jou laat betalen op een eerste date.

Gianti: Ik vraag me dan ook af of mannen oprecht denken dat wij dat aantrekkelijk vinden ofzo. Of misschien ben ik daar zeldzaam in maar ik zit absoluut niet te wachten op zulke foto's. :')

Furrow: Heel veel plezier maandag!

Ik heb voor komende woensdag weer afgesproken met 'm en heb er superveel zin in! <3

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 11:13

Ik begin een beetje de balen te krijgen van mijn tinderman.. negeert soms dingen, zou vandaag misschien afspreken maar heb niks meer van hem gehoord en ik blijf hem niet achterna lopen. Intussen begin ik steeds meer gevoelens te krijgen voor een jongen van mijn sport die ook nog eens 2 minuten verderop woont en heb ik geen idee wat ik hiermee moet hahah :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 11:22

mirthheee schreef:
Ik begin een beetje de balen te krijgen van mijn tinderman.. negeert soms dingen, zou vandaag misschien afspreken maar heb niks meer van hem gehoord en ik blijf hem niet achterna lopen. Intussen begin ik steeds meer gevoelens te krijgen voor een jongen van mijn sport die ook nog eens 2 minuten verderop woont en heb ik geen idee wat ik hiermee moet hahah :+

Simpel lijkt me? Geen energie meer in steken..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 13:01

Die van mij kwam gisteravond met bloemen aan en is net 15 min weg <3

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 13:28

Alja schreef:
Die van mij kwam gisteravond met bloemen aan en is net 15 min weg <3

Wat een schatje, ik ben echt blij voor je!
Zo zie je maar dat sommige paniekgevoelens niet kloppen!

Mirthhee: ik denk dat het he is just not into you is... Je verdient een kerel die bloemen brengt!

Jildau; ik ben hetzelfde, voor mij is het een afknapper.

Ik ben zo benieuwd naar morgen, ik heb nog geen idee wat ik moet dragen.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 14:43

Nog steeds leuk om al die tinderverhalen te lezen!

Ik ben een beetje met n collega bezig.. Niet heel handig

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:15

Och toch, met mijn tinderman en mij gaat het heel leuk. Ik heb hem deze week haast elke avond gezien...
Ben ook even bij hem op de koffie geweest ( woont nog thuis dus zijn pa en ma gezien) en vrijdag moest ik even de hondjes brengen naar mijn ouders dus is hij gelijk mee geweest naar die van mij.
Misschien erg snel maar het liep nu eenmaal zo en beter dan toentertijd met mijn ex waarvan ik zijn ouders pas na twee jaar te zien kreeg omdat ik zelf maar besloot daar op de koffie te gaan.
Afgelopen Vrijdag met hem en n vriendin van mij naar Appelpop geweest en hij is net pas weer naar huis gegaan.
Positief dus! Haha!

Leukleukleuk!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:20

Leuk!
Istie een stuk jonger dan jou? Aangezien hij nog thuis woont of ben jij geen 33?

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:22

Hij is maar 1 jaar jonger. ( ja ik ben 33)
Door omstandigheden nog thuiswonend!