Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:56

waxmeltsenzo schreef:
Yv_ schreef:
Had het al een keertje eerder gevraagd, maar heb of over het antwoord heen gelezen of jij hebt de vraag niet gezien. Maar denk jij dat er bij jou ook tabletten gaan komen WME? Zou ik persoonlijk echt heel fijn vinden, vind al die losse kuipjes meestal zo'n gedoe en het kost zoveel ruimte. Moet er ineens aan denken door bovenstaand geklets :D.

O denk dat ik er idd overheen heb gelezen sorry.
Ik heb die vraag al vaker gehad. Ik weet het nog niet. Dat komt vooral omdat ik de keuze heb gemaakt uit zowel grote als kleine cups en dat werkt voor veel mensen als ik ook tabletten maak is het mogelijk zo dat ik 1 van die twee zal moeten laten vallen of ik moet de tabletten op bestelling gaan maken dat ze dus niet uit voorraad leverbaar zijn. Dit heeft vooral te maken met het feit dat ik de tabletten de clamshells daarvoor ook ergens kwijt moet kunnen het is wel iets wat serieus al meermalig door mijn hoofd is gegaan en waarbij ik steeds denk nee is niet slim. Vooral dus omdat ik ook met het testen bezig ben geweest eerst met de geurkorrels en de kaarsen, eerst moet alles staan waar ik mee bezig ben geweest al zo,n beetje het hele jaar en dan pas kan ik kijken naar iets nieuws erbij maar het is mogelijk ook teveel van het goede aangezien ik het naast mijn werk doe en ik er ook wel een beetje vrees voor heb dat ik het dan lastig bij kan houden. Ik snap wel dat mensen dat graag zouden zien maar het moet mogelijk zijn.

Thnx voor je antwoord. Kan ook zijn dat ik het antwoord heb gemist hoor, vandaar dat ik 'm gewoon nog een keer geplaatst heb.

Ik merk aan mezelf dat ik nauwelijks meer bestel als er geen tabletten zijn. Waarom? Omdat het zoveel ruimte in neemt en ik ondertussen weet wat ik lekker vind. Zonde, want Spicy Apple en nog een paar zijn op ondertussen en zou ik wel opnieuw willen. Mja.. De ruimte! Ik bestel eigenlijk alleen nog losse kuipjes om echt de (voor mij nog onbekende) geur te proberen. Maar snap voor jou ook wel dat de keuze lastig id idd.

Yv_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 15:03

Oja.. En m'n Scentsy order.. Had mailtje... Pakket ligt nog ergens in Engeland op het depot en ze eisen 30 pond "opslag"kosten oid. Gaat ze niet mee akkoord. Logisch ook wel. Ze gaat nu dus alles opnieuw bestellen bij de groothandel en dan komt het mijn kant op. Ik gok dat ik de bestelling dus ergens met kerst 2058 binnen heb ofzo :j :').

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 15:06

En ik snap dat dan ook wel weer hoor.
Er is ook zoveel keuze in waxmelt makers. En als je zelf meer hebt met bars of tabletten dan snap ik dat je daardoor bij mij af haakt. Ik kan alles wel gaan maken en aanbieden. Maar het belangrijkste is dat ik het zelf kan bij benen anders gaat het ten kosten van de service of nog erger de kwaliteit dus totdat ik er zelf aan toe ben gaat het niet gebeuren. Daarbij is er nog een sterk punt en dat is dat ik pure soap heel erg zie als iemand die begon met de tabletten en met de lush dupes en ik wil daar geen aftreksel van zijn ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 15:10

Jeetje zeg, dat kan toch gewoon niet? Wat een belachelijke eis. Heb zo een vermoeden dat het wel de laatste keer is dat je hebt besteld...

Is dat qua opslaan dan echt zo een verschil Yv? Ik heb hier thuis gelukkig een deel van de kast gekregen die ruim zat is. Geraak er met gemak meerdere jars in kwijt + een hoop melts.

Denk dat ik zo meteen ook nog een kleine bestelling bij ILC doe. Zie dat een paar van mijn favoriete geuren uit het assortiment gaan.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 15:12

Yv_ schreef:
Oja.. En m'n Scentsy order.. Had mailtje... Pakket ligt nog ergens in Engeland op het depot en ze eisen 30 pond "opslag"kosten oid. Gaat ze niet mee akkoord. Logisch ook wel. Ze gaat nu dus alles opnieuw bestellen bij de groothandel en dan komt het mijn kant op. Ik gok dat ik de bestelling dus ergens met kerst 2058 binnen heb ofzo :j :').

pfft daar wordt je niet goed van denk ik.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 15:24

Ik zou eerder gaan voor kleine cupjes en bars dan, dan kun je eerst een geur proberen en als je m fijn vind een bar bestellen.

Wat belachelijk zeg yv, 30 pond voor opslag? Zijn ze gek geworden?

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 15:31

Oh Yv_ wat erg! Ga je wel hetzelfde bestellen? Als ik jou was, zou ik nl. overwegen om toch een grotere brander te nemen. Die kleine element-branders, zoals mijn Zen-Rock zijn echt alleen fijn in kleine ruimtes, of met de hele sterke melts. Als je een zachte geur op zet, is het echt minimaal...

Ik vind cupjes ook niet fijn om op te bergen, tabletten hebben ook mijn voorkeur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 17:12

Hier staat Lilac en Rubarb op, weet voorlopig nog niet wat ik ervan moet vinden.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 17:25

Kerst 2058 lijkt mij wel heel positief ingeschat. Ik zou je verwachting bijstellen := :=
Echt niet te geloven..

Bars zijn handig als je heel erg van bepaalde geuren houdt. Ik merk dat ik van afwisselen houd en dus juist liever losse blokjes heb. Tenzij het Kringle is :D

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 17:34

Ik wil ook geen HK topic hoor!
Vind dit prima!

Had vanmiddag YC Moonlight in mn brander <3
Heerlijk geurtje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 17:36

Ik had afgelopen weeken Whiskers on Kittens in de keuken en Support the Troops in de woonkamer.
Beiden zijn zo lekker <3

Had ook nog even mijn WW At the Beach aan, maar hij maakt steeds meer geluid en dat vond mijn man niet zo leuk...
:')

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 17:44

Oh, mijn wederhelft vindt dat geknisper ook helemaal niks!

"Wat een herrie!" roept ie dan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 17:49

Blijkbaar ben ik de enigste die een apart huiskamertopic wel ziet zitten :')

Goed, ik vind de lilac en rubarb een lekker geurtje, maar geen <3 geurtje. Goed voor mijn huis te verfrissen, maar daar stopt het ook.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 18:05

DeMolenhoek schreef:
Hier staat Lilac en Rubarb op, weet voorlopig nog niet wat ik ervan moet vinden.

Die is lekker!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 18:10

Dank je voor je antwoord Pirouette! Ik heb er over nagedacht en gevraagd of ze mijn bestelling kan annuleren en mij gewoon een refund geeft.

Heb gewoon netjes een mailtje gestuurd dat ik haar echt niets kwalijk neem, maar dus volgende week die kaarsenwinkel in de planning heb en zij ook electrische branders verkopen en ik gewoon niet zoveel zin heb om weer een paar weken te moeten wachten en dat ik wellicht een andere keer nog eens een poging aan Scentsy waag.
Wie weet... Ooit _O- :')

Ik vind dat knisperen ook heerlijk, maar van mannen hoor ik vaker dat het ze stoort.. Sukkels _O- _O-

Nou Molenhoek... Een heeeeeel topic voor jezelf _O- _O-

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 18:34

Yv, verstandige keuze :j
Ik zou het denk ik ook gewoon geannuleerd hebben...

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 18:40

kiwiwitje schreef:
DeMolenhoek schreef:

Die is lekker!

Ik vind hem ook lekker en sterk maar geen comfort luchtje je moet er zin in hebben meer voor overdag niet voor s'avonds maar wel lekker.

Het lijkt hier vandaag wel een kersenexplosie.
Ik vind de black cherry gewoon heel erg lijken op de cherry ruik zelf geen verschil dat is opzich jammer want ik had voorheen een kersen en hoopte dat hij daar meer naar zou ruiken helaas kan ik die niet meer vinden. De Cherry word door veel mensen lekker gevonden ik vind hem te zoet. En ik hou van zoet.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:11

Ik heb de black cherry van Sense nog ergens liggen en heb er ook een blokje van Yv van gekregen.
Nog niet gebrand...
Maar koud al een explosie!

Hier nu een YC Baby jar Beachwood.
Ben benieuwd!

Had van de week My serenity op staan van YC en die is echt super lekker!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:14

Yv_ schreef:
Dank je voor je antwoord Pirouette! Ik heb er over nagedacht en gevraagd of ze mijn bestelling kan annuleren en mij gewoon een refund geeft.

Heb gewoon netjes een mailtje gestuurd dat ik haar echt niets kwalijk neem, maar dus volgende week die kaarsenwinkel in de planning heb en zij ook electrische branders verkopen en ik gewoon niet zoveel zin heb om weer een paar weken te moeten wachten en dat ik wellicht een andere keer nog eens een poging aan Scentsy waag.
Wie weet... Ooit _O- :')

Ik vind dat knisperen ook heerlijk, maar van mannen hoor ik vaker dat het ze stoort.. Sukkels _O- _O-

Nou Molenhoek... Een heeeeeel topic voor jezelf _O- _O-

Enkel voor belangrijke personen: Ik :D

Hoop dat je jouw geld terug krijgt, vind het wel begrijpelijk.

Nou, ik wil ww ook wel eens proberen, maar denk dat ik gewoon eens langs de winkel ga op weg naar Amsterdam

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 20:14

Nou, net een mailtje terug van Kara en mijn Scentsy "avontuur" is ten einde. Ze vindt het jammer, maar begrijpt het wel en stort morgen het geld terug naar mijn rekening (had gevraagd of ze het gewoon wilde overboeken ipv naar mijn paypal account). Als ze nu gewoon het pakket thuis had gehad en die nog een keertje had opgestuurd, had ik het denk ik nog 1 kans gegeven. Maar nu moet natuurlijk eerst alles weer besteld worden... Nee, die 90€ kan ik denk ik ook best leuk besteden bij de 1000poot gok ik zo :).
Dus héél erg jammer, want ik was en ben echt wel ontzettend nieuwsgierig naar het merk! Maargoed, wie weet bestel ik ooit nog een keer.. Heel erg netjes opgelost wel door Kara, want ik zou zelf ook die 30 pond echt niet betalen en ze heeft wat mij betreft een goed alternatief geopperd.

Oehh brrr, die Black Cherry.. Zo vies _O-

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 20:20

Netjes opgelost Yv!
En dan kun je die €90 beter ergens anders aan uitgeven!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 20:41

Loop ik achter, of is het nieuw dat de Duizendpoot, ook Village Candle per blokje verkoopt? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 20:41

Wat fijn dat ze dat wil doen voor jou, heb je geluk mee :) Ben nu echt heel hard aan het snuffelen aan mijn wax, heb mij net flink opgefokt en moet even rustig worden :P Heb gedouchte met Jack Frost, heerlijk!

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 20:42

Dat is idd netjes opgelost! Ik zou er ook geen zin meer in hebben zo. Lekker shoppen bij de 1000poot dan ;) Voor dat geld heb je daar ook een leuke elektrische brander en lekkere melts, die je ook nog kan ruiken voordat je ze koopt!! Je moet wel voor ons ook goed rondsnuffelen en verslag doen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 20:43

Heeft er iemand nog Pink Lemonade van GC die deze weg doet?
Zie dat 1000poot ze nog heeft, maar €4.95 uitgeven voor een doosje of 2 vind ik ook zo... Verslaafd :P
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-01-16 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt