waxmeltsenzo schreef:Yv_ schreef:Had het al een keertje eerder gevraagd, maar heb of over het antwoord heen gelezen of jij hebt de vraag niet gezien. Maar denk jij dat er bij jou ook tabletten gaan komen WME? Zou ik persoonlijk echt heel fijn vinden, vind al die losse kuipjes meestal zo'n gedoe en het kost zoveel ruimte. Moet er ineens aan denken door bovenstaand geklets.
O denk dat ik er idd overheen heb gelezen sorry.
Ik heb die vraag al vaker gehad. Ik weet het nog niet. Dat komt vooral omdat ik de keuze heb gemaakt uit zowel grote als kleine cups en dat werkt voor veel mensen als ik ook tabletten maak is het mogelijk zo dat ik 1 van die twee zal moeten laten vallen of ik moet de tabletten op bestelling gaan maken dat ze dus niet uit voorraad leverbaar zijn. Dit heeft vooral te maken met het feit dat ik de tabletten de clamshells daarvoor ook ergens kwijt moet kunnen het is wel iets wat serieus al meermalig door mijn hoofd is gegaan en waarbij ik steeds denk nee is niet slim. Vooral dus omdat ik ook met het testen bezig ben geweest eerst met de geurkorrels en de kaarsen, eerst moet alles staan waar ik mee bezig ben geweest al zo,n beetje het hele jaar en dan pas kan ik kijken naar iets nieuws erbij maar het is mogelijk ook teveel van het goede aangezien ik het naast mijn werk doe en ik er ook wel een beetje vrees voor heb dat ik het dan lastig bij kan houden. Ik snap wel dat mensen dat graag zouden zien maar het moet mogelijk zijn.
Thnx voor je antwoord. Kan ook zijn dat ik het antwoord heb gemist hoor, vandaar dat ik 'm gewoon nog een keer geplaatst heb.
Ik merk aan mezelf dat ik nauwelijks meer bestel als er geen tabletten zijn. Waarom? Omdat het zoveel ruimte in neemt en ik ondertussen weet wat ik lekker vind. Zonde, want Spicy Apple en nog een paar zijn op ondertussen en zou ik wel opnieuw willen. Mja.. De ruimte! Ik bestel eigenlijk alleen nog losse kuipjes om echt de (voor mij nog onbekende) geur te proberen. Maar snap voor jou ook wel dat de keuze lastig id idd.