Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RiannaB schreef:Zijn alle groene paprika's eigenlijk 'onrijp' en veranderen ze na een tijdje altijd van kleur? Ik dacht dat groene paprika's altijd groen bleven.
Sammie schreef:RiannaB schreef:Zijn alle groene paprika's eigenlijk 'onrijp' en veranderen ze na een tijdje altijd van kleur? Ik dacht dat groene paprika's altijd groen bleven.
Nope, een groene paprika is een te vroeg geplukte rode paprikaKun je wel gewoon eten hoor. Het verbaast mij dat deze nog rood wordt na het plukken. Dacht eigenlijk dat ze dat niet meer deden.
joyce_eddy schreef:Hoe kan je van een simpel glas water misselijk worden? Ik heb hier regelmatig last van. Dan denk ik het is maar water.. Drink het niet te snel op en geen gekke dingen verder
nvdm schreef:Miss helemaal niet (meer) van toegevoegde waarde maar ik moet de horeca zaak nog tegenkomen die de munt wast oid. Over het algemeen vallen de beestjes wel mee en anders vraag ik een nieuwe, doen ze nooit moeilijk over want het gebeurt vaak!
xSCWx schreef:xniieeenke schreef:Omdat we kleren aan hebben denk ik deels.
Daar zat ik ook aan te denken, maar als ik naar een warm land ga waar het 37 graden is en ik in bikini ben is het zelfs in de schaduw al warm.
xSCWx schreef:De gemiddelde lichaamstemperatuur van een mens is 37 graden.
Onder de douche zet je de temperatuur ook op ongeveer 37 graden.
Maar waarom is een lucht temperatuur van 20 graden dan aangenaam, en wordt het daarboven al snel te warm?
gohya schreef:xSCWx schreef:De gemiddelde lichaamstemperatuur van een mens is 37 graden.
Onder de douche zet je de temperatuur ook op ongeveer 37 graden.
Maar waarom is een lucht temperatuur van 20 graden dan aangenaam, en wordt het daarboven al snel te warm?
Dus vandaar dat mijn water in de douche veel te snel te warm is voor mij.Mijn lichaams temperatuur ligt tussen de 35,3 en 35,8.Nooit boven de 36 graden.Ook na het douchen heb ik het altijd zó ontzettend warm,terwijl de raam open staat en het vocht door zo'n aparaat word afgedreven én de verwarming uit heb staan.Ik snap er niks van.