Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bon_ita schreef:Jullie hebben absoluut gelijk, maar ik krijg mijn emoties gewoon niet onder controle. Het voelt alsof hij mijn leven van mij afneemt en ondanks dat verlang ik zo naar hem.
Olympia schreef:Lijkt me toch logisch dat je wereld op zn kop staat en dat je daar verdrietig om bent? Ik geloof nooit dat diegene die nu zo hard zijn zo makkelijk over een relatie stappen zonder enige emotie als je al even samen bent en samen een huis hebt.
Maar je moet wel goed bedenken of je nog met iemand samen wil zijn die je zoveel pijn en verdriet doet.
Bon_ita schreef:Hij is nu onderweg naar mij om te praten. De manier hoe hij dat appte zegt mij al genoeg, hij gaat er een eind aan maken.
Dag liefde, dag huis, dag toekomst.
Bon_ita schreef:Hij is nu onderweg naar mij om te praten. De manier hoe hij dat appte zegt mij al genoeg, hij gaat er een eind aan maken.
Marocje schreef:Heftig deze rollercoaster![]()
Neem je rust en tijd, fijn dat je bij je ouders kan zitten.
Vandaag gesprek gehad met een derde, tussen ex en mij loopt het niet zo lekker en wil niet dat de kinderen ertussen komen. Maar dat ik ze nu continue allevier heb, of soms drie, breekt me wel op: ik heb echt helemaal geen tijd meer voor mezelf en ben inmiddels al 3 maanden niet naar mijn verzorgpony geweest! Bizar gewoon, dat hij ‘het niet trekt’ om hier te zorgen voor zijn kinderen.
Hopelijk komt hier verandering in..
Bon_ita schreef:Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik ben zojuist ingetrokken bij mijn ouders en ga morgen zoveel mogelijk persoonlijke spullen uit ons huis halen.
Mijn emoties gaan alle kanten op. Ene moment jank ik de ogen uit mijn kop en het volgende moment ben ik woest. Doordat we samen een huis hebben weet ik ook dat ik voorlopig nog met hem moet dealen en daar draait mijn maag echt van om.
Bon_ita schreef:Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik ben zojuist ingetrokken bij mijn ouders en ga morgen zoveel mogelijk persoonlijke spullen uit ons huis halen.
Mijn emoties gaan alle kanten op. Ene moment jank ik de ogen uit mijn kop en het volgende moment ben ik woest. Doordat we samen een huis hebben weet ik ook dat ik voorlopig nog met hem moet dealen en daar draait mijn maag echt van om.