Klopt idd eloya ....nog veel pijn in vinger topje is nog steeds gevoelloos...ik heb ook nog aardig last van de medicijnen ( slecht naar wc kunnen gaan)en voel me ook nog steeds erg zweverig etc door de lyrica.... pijn is er nog het ergste scherpe randje wordt er wel door onderdrukt.... gisteravond vroeg in slaap gevallen en 3e keer medicijnen dus gemist.... daarom was ik dus zo vroeg wakker au.....
Verder ben ik bont en blauw bij de wond hoog aan de binnenkant bovenbeen......dus nu er maar een icepack op das aardig koud Hihi Maandag controle plastisch chirurg.
Je hebt vast wel een doek tussen icepak en je huid toch? Misschien onnodig om te zeggen dan, maar anders kans dat je huid bevriest.
Dat het maar snel weer beter mag gaan. Je hebt ook wel heftige medicatie dus dat je je er niet helemaal lekker door voelt is niet zo gek
Pff het begint hier al licht te worden... Alweer moeten overgeven Nu het eruit is maar weer poging tot slapen... Al ga ik elke keer van ijskoud naar bloed heet.
Ja cola is altijd in huis.. wat van gehad idd. Nu na paar uur slaap erbij voel ik mij alweer een stuk beter. Koorts weer minder 37.8 al is dat nog hoog voor mij
Haha succes! Ik ben vannacht weer wakker ik heb namelijk van 19:00 tot 20:30 geslapen slim
sandorra
Geplaatst: 23-07-17 22:28
Mossel ik heb van ong 18:30 tm 21:30 geslapen bij mijn ouders op de bank . Lag heerlijk gezellig warm samen met de kat.... was niet de bedoeling.....maar door de medicijnen slaap ik toch al heel anders......
Nee ik ook niet. Morgen 13:15 bij plastisch chirurg zijn zal mij benieuwe wat die zecht..... verder is mijn bovenbeen rondt de hechtingen bont en blauw....ben sinds vanmorgen begonnen met een icepack dat geeft wel wat verlichting..... maar voelt ijskoud....( plek zit nogal bovenin binnenkant bovenbeen......)