Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Batlow

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 12:47

Kan je dan niet bij verwijderd kijken? Vooralsnog, zij heeft haar pakje niet opgehaald. Heeft T&T code gekregen, dat zij het niet ophaalt is echt haar probleem. Dan moet ze straks maar nog keer verzendkosten betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 13:47

Ben ik met je eens, ik heb nu ook zoiets van dat zij maar wat van zich moet laat horen, ik zie het wel.
Wil het met alle liefde opnieuw opsturen maar ga de verzendkosten niet op mij nemen, ben alleen bang dat zij haar geld terug wil en ik alsnog met het product zit, lag mij behoorlijk in de weg dus was alang al blij dat ik het verkocht had, weliswaar ver onder mijn vraagprijs maar goed.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 13:54

Wat vervelend! Ik zou inderdaad ook wachten tot zij iets van zich laat horen. Je kunt het dan opnieuw versturen op haar kosten en anders is het jammer voor haar! Zou zeker niet het bedrag terug storten!

Pfff, heb er iets op staan met bieden vanaf 7,50. Krijg ik een mailtje 'Ik wil het graag ophalen voor het symbolische bedrag van 1,00. Hoor graag of het goed is!"
Hoe komen ze erop!??!?! }:0

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:37

Romy1234 schreef:
Ik heb het nog veel gekker, pakketje verstuurd naar een DHL punt, maar deze word niet opgehaald door de koper, krijg nu een mail met dat het pakketje retour word verzonden?
Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet want ik kan ook nergens meer haar emailadres terug vinden, dus kan haar ook niet bereiken.
Wat zouden jullie doen?
De koper laat zelf ook niks meer van zich horen, maar goed ik zit er niet op te wachten om straks in ene opnieuw de verzendkosten te betalen terwijl zij degene is die het niet ophaald, pakketje heeft er een week gelegen, en komt schijnbaar nu terug?
Heb DHL al een mailtje gedaan maar nog niks terug gekregen.

Misschien heb je een tikfout gemaakt bij haar mailadres dat ze geen berichtgeving krijgt?
Mocht je hotmail hebben, dan kun je wel oude gegevens terug roepen en zo een oud mail contact met haar terug vinden.

Ik baal een beetje van mijn pakje, nu 12 dagen onderweg opgehaald door chauffeur en al 11 dagen onderweg naar sorteer centrum. Ik heb gemaild naar dhl, ik krijg wel leesbevestigingen, maar antwoord op mijn vraag krijg ik niet. Pfff, ik kijk het nog even een paar dagen aan en dan maar bellen, kost € 1,- per gesprek. Ook niet bepaald goedkoop

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 16:00

Pfff wat ik vandaag had.... niet echt met rare mensen te maken maar moest het toch even kwijt. :+
Had 2 spellen verkocht, had als verzendkosten €2,56 gerekend want dat moest ik vorige week ook betalen toen ik 2 spellen wilde verzenden naar iemand anders.
Gewicht mag tot 250 gram, kom ik daar.... Ja hoor, weegt het pakketje 251 gram...
Moest dus €3,84 betalen.... -O-

Voor die €1,28 maakt het me niet uit, volgende keer ga ik eerst maar even langs de supermarkt voordat ik iets ga verzenden zodat dit me niet nog een keer gebeurt.
Baal alleen stiekem een beetje dat het maar 1 gram was haha. :P

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 16:26

Claudia1993_ schreef:
Pfff wat ik vandaag had.... niet echt met rare mensen te maken maar moest het toch even kwijt. :+
Had 2 spellen verkocht, had als verzendkosten €2,56 gerekend want dat moest ik vorige week ook betalen toen ik 2 spellen wilde verzenden naar iemand anders.
Gewicht mag tot 250 gram, kom ik daar.... Ja hoor, weegt het pakketje 251 gram...

Voor die €1,28 maakt het me niet uit, volgende keer ga ik eerst maar even langs de supermarkt voordat ik iets ga verzenden zodat dit me niet nog een keer gebeurt.

Had je dan niet beter iets eraan kunnen doen? Weet niet hoe je het ging verzenden? Maar wat minder plakband erop, of weet ik veel wat? Is natuurlijk achteraf, maar misschien voor de volgende keer...

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 16:29

iirrssjjee schreef:
Claudia1993_ schreef:

Had je dan niet beter iets eraan kunnen doen? Weet niet hoe je het ging verzenden? Maar wat minder plakband erop, of weet ik veel wat? Is natuurlijk achteraf, maar misschien voor de volgende keer...

Haha ja dat zei mijn moeder achteraf ook....
In eerste instantie was ik van plan om een pak a4 enveloppen te halen bij de hema,
maar mijn moeder zei dat ze er nog een had dus zij had er allemaal duct tape omheen gedaan.
Volgende keer luister ik niet meer naar haar en koop ik gewoon een enveloppe in de winkel. :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 16:49

Die 1ct hadden ze in hun *piep* kunnen steken. := Never niet dat ik voor die ene gram nog 1 zoveel meer zou betalen :=

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 17:02

Sammie schreef:
Die 1ct hadden ze in hun *piep* kunnen steken. := Never niet dat ik voor die ene gram nog 1 zoveel meer zou betalen :=

Haha ja achteraf gezien niet, denk dat ik een beetje overdonderd was en het maar heb laten gaan. :')

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 17:54

Tja je moet toch ergens een grens zetten qua gewicht. Nu ben jij de klos. Is het 10 gram meer dan is iemand die het 11 gram zwaarder heeft de klos. Jammer maar helaas zou ik denken. Volgende keer eerst maar wegen en dat meenemen in de verloopprijs

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 18:09

gewoon zelf postzegels er op plakken, die lui bij het postkantoor doen altijd zo sneu :)

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 18:19

magriet schreef:
Tja je moet toch ergens een grens zetten qua gewicht. Nu ben jij de klos. Is het 10 gram meer dan is iemand die het 11 gram zwaarder heeft de klos. Jammer maar helaas zou ik denken. Volgende keer eerst maar wegen en dat meenemen in de verloopprijs

Heb je ook helemaal gelijk in hoor, is een les voor de volgende keer. ;)

Daar heb je een punt Alja, misschien is dat ook een idee als ik in het vervolg zoiets moet versturen. :j

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 18:26

Vanavond komt er iemand waarschijnlijk kijken voor een bordspel. Hoop dat ze komt opdagen, nu al te veel mensen gehad die alles laten afweten nadat je een bod accepteert.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 20:53

19:00 afgesproken in de sms, en nog niemand geweest :\

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 20:58

Zooo vervelend mensen die niet op komen dagen.......
Volgens mij verzamelen sommige mensen adressen ofzo :?
Heb het hier ook gehad, al 3 mensen die mest op zouden komen halen maar het ligt er nog steeds..... :(

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:15

Nou, mot zeggen vd 10 die iets zouden komen afhalen afgelopen periode, niemand te laat of nie op komen dagen :n . Zal ik wel erg geluk hebben gehad :+ !

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:55

Ik ben ondertussen horendol geworden van al die bieders en vervolgens niet reageerders.. bied dan niet(!)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:56

Pff hier ook weer frustraties. Heb mijn kandelaar (van vorige reactie hier dat iemand 10 incl bood) uiteindelijk voor mijn vraagprijs van 10 excl verkocht. Die vrouw eerst vragen wat mijn minimumprijs was en er dan onder bieden. Voet bij stuk gehouden. Oké akkoord. Krijg ik een opdringerig mailtje dat ik dan wel echt goed moet inpakken en dit en dat en zus enzo. Lijkt me allemaal niet meer dan logisch maar kwam een beetje dwingend over.. ondertussen alleen het geld nog niet binnen (zou vrijdag overgemaakt zijn..). Beetje irritant.

Heb een net dekje te koop, voor € 12,50. Krijg ik net een bod van € 12,- incl. Heb maar een net mailtje gestuurd dat ik er vanuit ga dat ze exclusief bedoelt en ik anders haar bod een belediging vind. Laat me raden... ik hoor er niets meer van!

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 22:25

Morgen ga ik ook weer wat items (klinkt beter dan zooi := ) erop zetten, maar ik heb wel het idee dat dát geen slimme dag is.
Dingen die je er vrijdagavond of in het weekend op zet, lijken beter te gaan.
Wat is jullie ervaring?

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 22:44

MarvanTom schreef:
Morgen ga ik ook weer wat items (klinkt beter dan zooi := ) erop zetten, maar ik heb wel het idee dat dát geen slimme dag is.
Dingen die je er vrijdagavond of in het weekend op zet, lijken beter te gaan.
Wat is jullie ervaring?

Hier zat ik zelf toevallig ook over na te denken, en voor mij persoonlijk lijkt het alsof ik in het weekend meer reacties krijg dan doordeweeks.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 23:40

Maandagmorgen vind ik ook nooit zo verkeerd hoor hihi

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:14

Hier helemaal blij! Zadel had ik binnen een halve dag verkocht en is nu net opgehaald!

Had ook 9 dekjes te koop staan en 5 ervan zijn binnen 2 weken verkocht. Nu nog de overige verkopen en nog wat nieuwe dingen erop zetten :D .

Edit: nu net geld gekregen van dekje nr. 6!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:18

Jeetje. Dat gaat snel

Kimbeerly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 16:49

Ik weet niet of meerdere mensen deze advertenties hebben gezien.
Maar er is iemand op Marktplaats die heel veel merk dekjes verkoopt, een hele grote partij.
De foto's die ze gebruikt zijn allemaal van Bokt gehaald, en mijn ervaring hiermee is dat het een oplichtster is. Ik had namelijk gemaild over de vraagprijs en wat voor dekjes en toen ik vroeg of ik het kon ophalen heb ik nooit meer een reactie gehad.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 19:53

Vandaag de knuffel opgehaald voor 3,- en hij was nog super mooi en rook zelfs nog nieuw. :D