Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Romy1234 schreef:Ik heb het nog veel gekker, pakketje verstuurd naar een DHL punt, maar deze word niet opgehaald door de koper, krijg nu een mail met dat het pakketje retour word verzonden?
Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet want ik kan ook nergens meer haar emailadres terug vinden, dus kan haar ook niet bereiken.
Wat zouden jullie doen?
De koper laat zelf ook niks meer van zich horen, maar goed ik zit er niet op te wachten om straks in ene opnieuw de verzendkosten te betalen terwijl zij degene is die het niet ophaald, pakketje heeft er een week gelegen, en komt schijnbaar nu terug?
Heb DHL al een mailtje gedaan maar nog niks terug gekregen.
Claudia1993_ schreef:Pfff wat ik vandaag had.... niet echt met rare mensen te maken maar moest het toch even kwijt.![]()
Had 2 spellen verkocht, had als verzendkosten €2,56 gerekend want dat moest ik vorige week ook betalen toen ik 2 spellen wilde verzenden naar iemand anders.
Gewicht mag tot 250 gram, kom ik daar.... Ja hoor, weegt het pakketje 251 gram...
Moest dus €3,84 betalen....![]()
Voor die €1,28 maakt het me niet uit, volgende keer ga ik eerst maar even langs de supermarkt voordat ik iets ga verzenden zodat dit me niet nog een keer gebeurt.
Baal alleen stiekem een beetje dat het maar 1 gram was haha.
iirrssjjee schreef:Claudia1993_ schreef:Pfff wat ik vandaag had.... niet echt met rare mensen te maken maar moest het toch even kwijt.![]()
Had 2 spellen verkocht, had als verzendkosten €2,56 gerekend want dat moest ik vorige week ook betalen toen ik 2 spellen wilde verzenden naar iemand anders.
Gewicht mag tot 250 gram, kom ik daar.... Ja hoor, weegt het pakketje 251 gram...
Moest dus €3,84 betalen....![]()
Voor die €1,28 maakt het me niet uit, volgende keer ga ik eerst maar even langs de supermarkt voordat ik iets ga verzenden zodat dit me niet nog een keer gebeurt.
Baal alleen stiekem een beetje dat het maar 1 gram was haha.
Had je dan niet beter iets eraan kunnen doen? Weet niet hoe je het ging verzenden? Maar wat minder plakband erop, of weet ik veel wat? Is natuurlijk achteraf, maar misschien voor de volgende keer...
magriet schreef:Tja je moet toch ergens een grens zetten qua gewicht. Nu ben jij de klos. Is het 10 gram meer dan is iemand die het 11 gram zwaarder heeft de klos. Jammer maar helaas zou ik denken. Volgende keer eerst maar wegen en dat meenemen in de verloopprijs
MarvanTom schreef:Morgen ga ik ook weer wat items (klinkt beter dan zooi) erop zetten, maar ik heb wel het idee dat dát geen slimme dag is.
Dingen die je er vrijdagavond of in het weekend op zet, lijken beter te gaan.
Wat is jullie ervaring?