Ik vraag me ook af wat jullie straks in het voorjaar/zomer dragen als het te warm word voor een vestje? Dragen jullie dan ook korte mouwen of niet?
Ja, maar ik loop zelfs in de winter vaak in t-shirts haha. heb vaak een leren jasje of een spijkerjasje of een groot vest aan en dat vind ik vaak warm worden, als ik dan ergens binnen ben, trek ik dat ook gelijk uit haha. Ben blij als het eindelijk gewoon weer t-shirt weer is.
Ik draag in de zomer 9 van de 10 keer korte mouwen. Als het net iets te koud is om alleen in een kort shirtje/blousje/whatever rond te lopen dan trek ik er een spijkerjasje of een ander dun jasje overheen. Of een vest. Is het duidelijk dat ik echt van vesten houd?
Dirndl
Geplaatst: 09-02-14 15:33
Brrr.. blazers. Vreselijk. Past absoluut niet bij m'n kledingstijl, en bijkomend nadeel bij mij is dat met een 70G cup er nooit een is die past, omdat ze òf niet dicht kunnen òf in m'n schouders en taille veel te groot zijn. Hetzelfde met nette bloesjes, absoluut onmogelijk. Iemand hier misschien tips welke merken daar wel goed voor zijn, als ik ooit weer eens nette kleding nodig heb?
Blij dat het als wetenschapper absoluut niet uitmaakt in wat voor kleding je op het instituut komt. Klimatologen staan nou niet bepaald bekend om hun nette/ modebewuste kledingstijl
Ik draag zelf vooral m'n leren jasje, spijkerjasje met studs, grote gebreide vesten of een groot flanellen overhemd van m'n vader als 'vest'.
Ik heb een beter idee, ruilen van voorgevel? Of in ieder geval gelijk trekken? Nu ik weer wat actiever bezig ben met afvallen ben ik geslonken naar een spannende A cup...
Ik heb ook een flinke voorgevel (80D) dus vind het ook mooier als een blazer getailleerd is. Maar ik draag echt alleen maar van die blazers van joggingstof zeg maar. Ik heb ontzettend brede schouders, grote borsten en een smalle taille dus als ik maat 38 heb kan ik niet typen omdat ik er dan bijna uitscheur van achteren. Als ik een 40 draag dan slobbert hij los om mijn taille.. dus, een stretch stofje zodat ik normaal kan typen op mn stage is dan wel zo prettig haha.
Ja nou heb ik gelukkig best "standaard" maten, maar vroeger kon ik nooit wat vinden met mijn 1.78 en toen was ik echt super dun. (zo dun dat mensen vragen of je een eetstoornis hebt). Maar ik vrat als een labrador alleen ik zat gewoon nooit stil. Dus ik ben nu wel blij met mijn maten.
Dirndl
Geplaatst: 09-02-14 16:06
Kan het me voorstellen Frummels. Maar 80D is in ieder geval wat meer in verhouding qua omtrek/cupmaat!
Emma, bij mij het tegenovergestelde probleem: het is de enige plek waar ik niet afval. Ik heb een relatief smal lijf, dunne benen, dunne taille maar wel heupen, kont en die enorme cupmaat die niet bij de rest past. Heb wel geleerd me erop te kleden, zodat ik niet lijk alsof ik in een shoot voor een goedkoop mannenblad thuis hoor, wat bij mij al het geval is als ik gewoon een spijkerbroek+strak shirt aan heb.
Klopt Dirndl! doordat ik brede schouders heb is het nog redelijk in verhouding! Vroeger had ik dat probleem ook MarlindeRooz, ik ben blij dat ik inmiddels vorm in mijn lichaam heb
Zouden jullie willen stoppen met zeuren over te grote borsten Spreekt het meisje dat nog geen A cup vult hihi
Anoniem
Geplaatst: 09-02-14 17:04
Ik sta ook met liefde een cup-maatje af aan de wat minder-bedeelden haha. Ik vind grote borsten totaal niet mooi en zou ze graag wat kleiner willen hebben haha. Ik ben ook heel klein en verder gewoon slank, dus het lijkt ook gewoon niet in verhouding.
Beenvetjes heb ik ook nog wel in de aanbieding, buikkwabbetjes zijn net getrimd met een speciaal programmaatje op de sportschool
Nee ik zou ook absoluut geen grote cup willen. Af en toe zou er nog wel iets bij mogen van mij, maar als ik een maximizer draag van de Hunkemoller vind ik het wel weer genoeg eigenlijk. Het past ook niet bij mijn lichaam.. Ik ben een echt peertje. Smalle schouders, smalle taille maar wel een flink onderstel. Ben dr hard mee aan het werk maar als het in je bouw zit, zie het er dan maar eens op een gezonde manier af te krijgen
Emmaa_ als het je bouw is is het lastig inderdaad. Ik heb flinke billen en borsten, brede schouders, een strakke buik en slanke lange benen. Het is gewoon heel moeilijk om het op 1 bepaalde plek er af te krijgen en je verhoudingen kwijt te raken. Als je zo bent, dan ben je zo. Ik heb dat inmiddels, na vele correctie pogingen, maar omarmd.. haha
Oh, ik wil zo graag winkelen he, jullie hebben geen idee. Ik zie allemaal leuke dingen voorbij komen, ook in de stad! Maar ik heb nog maar 96 cent op mijn rekening tot de 20e van de maand (gelukkig betaalt vriendje altijd de boodschappen).
MarlindeRooz
Geplaatst: 09-02-14 17:40
Ik heb dezelfde bouw Emma, vreselijk irritant soms. Die maximizer BH's die vind ik zo vréselijk zitten. Irriteer me al enorm aan normale push-up BH's.