Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pluisje1998 schreef:Aan mijn ouders en mijn huisarts.
Mijn ouders hebben dus destijds het idee opgevat om mijn zusje en mij dezelfde voorletter te geven. Heel leuk, maar niet altijd handig, maar goed 99% van de tijd staan er in belangrijke brieven een bsn/geboortedatum/patientnummer. Dus is dodelijk vuur wie het is.
Nu hebben we via de huisarts een uitnodiging binnen gekregen voor de griepprik. Maar je raad het al, geen idee wie van ons heen heeft gehad, want er staat alleen een voorletter en achternaam.
Ik denk dat hij voor mij is, want ze hebben vorig jaar een afwijking gevonden in een van mijn hartkleppen. Maar zal er toch maar even achteraan bellen voor de zekerheid. Snap niet waarom ze dat niet ook een geboortedatum in opnemen ofzo.
Polarize schreef:Het is weer zo ver dat ik me af ben gaan vragen of ik de verkeersregels en mijn links en rechts nog wel goed kenook al dubbel gechecked of de weg voor het station langs toevallig ineens een voorrangsweg is geworden, maar nope. En toch heb ik bijna elke ochtend dat ik bijna tegen een auto aan zit die van links kwam en zonder te remmen over de kruizing schoot.
Suzanne F. schreef:Polarize schreef:Het is weer zo ver dat ik me af ben gaan vragen of ik de verkeersregels en mijn links en rechts nog wel goed kenook al dubbel gechecked of de weg voor het station langs toevallig ineens een voorrangsweg is geworden, maar nope. En toch heb ik bijna elke ochtend dat ik bijna tegen een auto aan zit die van links kwam en zonder te remmen over de kruizing schoot.
Valt mij ook vaak op op gelijkwaardige kruisingen. Die dingen kunnen ze beter afschaffen denk ik.
Pluisje1998 schreef:Aan mijn ouders en mijn huisarts.
Mijn ouders hebben dus destijds het idee opgevat om mijn zusje en mij dezelfde voorletter te geven. Heel leuk, maar niet altijd handig, maar goed 99% van de tijd staan er in belangrijke brieven een bsn/geboortedatum/patientnummer. Dus is dodelijk vuur wie het is.
Nu hebben we via de huisarts een uitnodiging binnen gekregen voor de griepprik. Maar je raad het al, geen idee wie van ons heen heeft gehad, want er staat alleen een voorletter en achternaam.
Ik denk dat hij voor mij is, want ze hebben vorig jaar een afwijking gevonden in een van mijn hartkleppen. Maar zal er toch maar even achteraan bellen voor de zekerheid. Snap niet waarom ze dat niet ook een geboortedatum in opnemen ofzo.
Jolliegirl schreef:Marcella schreef:Ja daar is niks duidelijk uit gekomen, maar dat zeg niet dat er geen ontsteking is. Zo heeft de internist/oncolog gezegd.
Morgen opnieuw bloedprikken. En donderdag weer telefonisch afspraak.
Soms werkt een internist gewoon op de afdeling oncologie.. het hoeft niet altijd iets te zijn
pjer schreef:Vandaag komen ze het asbest verwijderen van het dak van de schuur en stal. De mannen zouden er om 7:00 zijn. Dus wij om 6:30 uur al paarden gevoerd en naar buiten gedaan. Het is nu 9:00 uur en er is wel wat activiteit, maar ze zijn nog steeds niet echt begonnen.
Wel grappig, volgens de regeltjes moest er afzetlint rond de schuur, dat hangt dus ook in de wei. Ik hoop dat de paarden het wel lezen voor dat ze hun paddock inwillen