Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 00:23

Weer een nacht onhoudbare pijn in mijn rug/ribben. Verdorie vanmiddag bij de fysio geweest. Gelukkig mag ik over twee weken gelijk nog een keer. Morgen maar diclofenac halen. Had vanavond al ibuprofen genomen en net toch maar een naproxen en magnesium. Hopelijk doet het wat.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 07:34

Pluisje1998 schreef:
Aan mijn ouders en mijn huisarts.

Mijn ouders hebben dus destijds het idee opgevat om mijn zusje en mij dezelfde voorletter te geven. Heel leuk, maar niet altijd handig, maar goed 99% van de tijd staan er in belangrijke brieven een bsn/geboortedatum/patientnummer. Dus is dodelijk vuur wie het is.

Nu hebben we via de huisarts een uitnodiging binnen gekregen voor de griepprik. Maar je raad het al, geen idee wie van ons heen heeft gehad, want er staat alleen een voorletter en achternaam.

Ik denk dat hij voor mij is, want ze hebben vorig jaar een afwijking gevonden in een van mijn hartkleppen. Maar zal er toch maar even achteraan bellen voor de zekerheid. Snap niet waarom ze dat niet ook een geboortedatum in opnemen ofzo.

Grappig ik ben er 1 van een tweeling, dan heeft een geboortedatum ook geen zin :')
Maargoed ik heb een broer, dus dat is wel fijn.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 07:54

Het is weer zo ver dat ik me af ben gaan vragen of ik de verkeersregels en mijn links en rechts nog wel goed ken :') ook al dubbel gechecked of de weg voor het station langs toevallig ineens een voorrangsweg is geworden, maar nope. En toch heb ik bijna elke ochtend dat ik bijna tegen een auto aan zit die van links kwam en zonder te remmen over de kruizing schoot.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 07:57

Polarize schreef:
Het is weer zo ver dat ik me af ben gaan vragen of ik de verkeersregels en mijn links en rechts nog wel goed ken :') ook al dubbel gechecked of de weg voor het station langs toevallig ineens een voorrangsweg is geworden, maar nope. En toch heb ik bijna elke ochtend dat ik bijna tegen een auto aan zit die van links kwam en zonder te remmen over de kruizing schoot.

Valt mij ook vaak op op gelijkwaardige kruisingen. Die dingen kunnen ze beter afschaffen denk ik.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 08:00

Mensen kunnen gewoon niet meer rijden.

Bijna elke keer als ik langs een onoverzichtelijke bocht kom, heb ik bijna een auto tegen me aan omdat ze niet afremmen en zo de bocht op hun eigen weghelft kunnen nemen.

Gisteren op de fiets over een 60weg. 9 van de 10 autos rijdt mij bijna van m'n sokken af omdat ze niet even willen wachten met inhalen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 08:02

Suzanne F. schreef:
Polarize schreef:

Valt mij ook vaak op op gelijkwaardige kruisingen. Die dingen kunnen ze beter afschaffen denk ik.

Het is ook wel een gemene bij ons voor het station langs, het is een T kruizing, maar ik moet die oversteken om bij het station te komen. De weg die ik over moet steken is een 50km/u weg en ik kom uit een 30km/u weg.

Ohja dan heb ik het nog niet gehad over de mensen die van rechts komen en mijn weg in slaan, en mij gewoon compleet niet zien en volledig over mijn weghelft gaan om de bocht te nemen? Denken ze dat ik met mijn fiets zomaar kan verdwijnen ofzo?

Als ik naar stal ga en met de scooter ben durf ik m nog wel voor die auto van links te gooien, omdat ik dan afsla en dezelfde kant op ga, maar als ik echt oversteek met de fiets heb ik dat lef niet :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 08:31

Pluisje1998 schreef:
Aan mijn ouders en mijn huisarts.

Mijn ouders hebben dus destijds het idee opgevat om mijn zusje en mij dezelfde voorletter te geven. Heel leuk, maar niet altijd handig, maar goed 99% van de tijd staan er in belangrijke brieven een bsn/geboortedatum/patientnummer. Dus is dodelijk vuur wie het is.

Nu hebben we via de huisarts een uitnodiging binnen gekregen voor de griepprik. Maar je raad het al, geen idee wie van ons heen heeft gehad, want er staat alleen een voorletter en achternaam.

Ik denk dat hij voor mij is, want ze hebben vorig jaar een afwijking gevonden in een van mijn hartkleppen. Maar zal er toch maar even achteraan bellen voor de zekerheid. Snap niet waarom ze dat niet ook een geboortedatum in opnemen ofzo.

Mijn ex stiefbroer en stiefzus hadden allebei de voorletters hetzelfde (J.C.) gaf ook altijd problemen.

Bij mijn kinderen staat er een streepjescode bovenaan de brief met daaronder een geboortedatum.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 08:49

Marcella schreef:
Ja daar is niks duidelijk uit gekomen, maar dat zeg niet dat er geen ontsteking is. Zo heeft de internist/oncolog gezegd.

Morgen opnieuw bloedprikken. En donderdag weer telefonisch afspraak.

Soms werkt een internist gewoon op de afdeling oncologie.. het hoeft niet altijd iets te zijn <3

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 09:03

Vandaag komen ze het asbest verwijderen van het dak van de schuur en stal. De mannen zouden er om 7:00 zijn. Dus wij om 6:30 uur al paarden gevoerd en naar buiten gedaan. Het is nu 9:00 uur en er is wel wat activiteit, maar ze zijn nog steeds niet echt begonnen.

Wel grappig, volgens de regeltjes moest er afzetlint rond de schuur, dat hangt dus ook in de wei. Ik hoop dat de paarden het wel lezen voor dat ze hun paddock inwillen :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 09:11

Jolliegirl schreef:
Marcella schreef:
Ja daar is niks duidelijk uit gekomen, maar dat zeg niet dat er geen ontsteking is. Zo heeft de internist/oncolog gezegd.

Morgen opnieuw bloedprikken. En donderdag weer telefonisch afspraak.

Soms werkt een internist gewoon op de afdeling oncologie.. het hoeft niet altijd iets te zijn <3

Zal wel gewoon een ontsteking zijn.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 09:14

Ik hoop het :j

Goed de laatste twee keer had ik al twee weken ingesteld twee weken pauze.. nu had ik een week pauze en het is alweer begonnen := en ik heb geen zin om de huisarts te bellen want ze verstaan en snappen totaal geen Engels en ik versta geen Deens door de telefoon

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 09:43

pjer schreef:
Vandaag komen ze het asbest verwijderen van het dak van de schuur en stal. De mannen zouden er om 7:00 zijn. Dus wij om 6:30 uur al paarden gevoerd en naar buiten gedaan. Het is nu 9:00 uur en er is wel wat activiteit, maar ze zijn nog steeds niet echt begonnen.

Wel grappig, volgens de regeltjes moest er afzetlint rond de schuur, dat hangt dus ook in de wei. Ik hoop dat de paarden het wel lezen voor dat ze hun paddock inwillen :)

Toen ze bij mijn schoonouders het asbest hebben verwijderd hoopte ik vooral dat de asbestdeeltjes konden lezen en binnen dat lint bleven. }>

Ergenis, puppy is zo goed als zindelijk, maar vanmorgen plaste ze toch al binnen toen ik haar tuigje aan het omdoen was. Doekje pakken, wegpoetsen, zit ze ergens anders te plassen, doekje spoelen en wegpoetsen, zit ze weer te plassen. Tijdens het uitlaten moest ze alsnog een grote plas, wat ze gisteren allemaal gedronken heeft? Kom ik thuis wil mijn slof aan doen, heeft ze daar ook nog in zitten plassen.. -O- Hondenkind kan er niks aan doen, ze deed echt wel haar best om het op te houden..

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 09:49

Vanochtend een gesprek gehad met collega over frustraties op het werk en ik merk dat ik er enorm in blijf hangen. Irritant!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 09:52

Aan collega's die mijn deur open laten staan en er zo kou binnenkomt en ik op de tocht zit. :x Ik blijf opstaan om de deur dicht te doen.

En dit is niet de eerste keer...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 09:56

Dat lijkt mij een kleine moeite. :=

Sinds kwart over 7 wakker en gewoon niet meer kunnen slapen van de pijn.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 10:00

Heb je al wat ingenomen tegen de pijn?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 10:04

Paracetamol. :+

Moest 4x 2 daags van het ziekenhuis. :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 10:05

En dat helpt niet?

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 10:09

Via marktplaats wat gekocht en ze verzend het gewoon niet! -:(-
Voelt echt als een scam, steeds maar zeggen 'ja vandaag gaat ie mee', nou niet dus!!

Geen wereld bedrag gelukkig, maar weer zo zonde.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 10:30

Ik ben aan het squatten. Er zijn meerdere bankjes vrij. Er komt een man, pakt precies t bankje naast t squatrack en gaat me vuil staan aankijken als ik het gewicht aanpas. :')
Like als t druk is zou ik hier niet over zeiken, maar hoezo kies je een bankje dat ik letterlijk zo dichtbij moet staan als er andere vrij zijn??

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 10:34

Bellatrix schreef:
En dat helpt niet?

Nee.

Was trouwens ook nog reuma medicatie vergeten 60 mg 1x dags pijnstilling/ontsteking remmers.

Werkt ook niet trouwens.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 10:58

Dat ik vreselijke buikgriep heb; halve nacht op de pot gezeten

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 11:35

Vriend heeft lekker de airco op verwarmingsstand aanstaan op zijn kantoor. De buitenunit hangt aan mijn kantoor. Ik zit dus in de herrie :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 11:41

Ik was begonnen met een ellendige lange lijst met schoonmaakklusjes die ik nog moest doen. Ik lekker bezig en m’n slaapkamer al klaar!

Jozi: ik wil nú uit. Niet even plassen maar echt wandelen.

Ik: nee straks Jozi

Jozi: :(

Toen liepen we opeens een rondje park. Jozi blijft natuurlijk de baas. En nu zit ik op de bank omdat weer beginnen me enorm veel moeite kost.

Voordeel: jozi ligt wel lekker rustig te slapen op de bank! :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 12:04

Herkenbaar, ik wou een uurtje geleden ook van start gaan maar er zat een gerbil op schoot en ik werd gebeld... tijdens het telefoongesprek is de gerbil in mijn mouw gaan slapen. Ja toen kon ik niet meer opstaan, of uberhaubt bewegen natuurlijk :+

De ergernis is dat ik dan nu echt moet beginnen, en ik heb er echt geen zin. Ik heb mot met een winkel/garage en ik kan zo voor de zoveelste keer weer een stevige mail naar ze gaan dichten, wat niet nodig zou hoeven zijn als zij hun eigen afspraken na zouden komen.